Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuhosin tänääm yhden parisuhteen

Vierailija
17.01.2015 |

Pari viikkoa viestittelyä miehen kanssa. Kaverin kaveri, välimatkaa satoja kilometrejä. Pientä flirttiä, hauskoja juttuja. Ikinä ei olla tavattu. Mies jäi avokilleen kiinni. Suhde meni siinä. Ei lapsia kellään. Kaikki päällee kolmikymppisiä.

Oon varmaan moraaliton hutsu kaikkien mielestä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla siinä avoliitossa jotain muutakin mätää.

Vierailija
2/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh. sinä et tuhonnut yhtään mitään. jos mies lähtee tuolle linjalle niin se tuho tulee ihan sieltä päästä. itse en ole koskaan koskenut, enkä koskaan tule koskemaan varattuihin miehiin pitkällä tikullakaan. en vain ole sellaisen tarpeessa. jos haluaa varattuja miehiä iskeä niin on jotain pahasti vialla itsessä, silloin kannattaa alkaa miettiä mikä omassa elämässä mättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 03:16"]

äh. sinä et tuhonnut yhtään mitään. jos mies lähtee tuolle linjalle niin se tuho tulee ihan sieltä päästä. itse en ole koskaan koskenut, enkä koskaan tule koskemaan varattuihin miehiin pitkällä tikullakaan. en vain ole sellaisen tarpeessa. jos haluaa varattuja miehiä iskeä niin on jotain pahasti vialla itsessä, silloin kannattaa alkaa miettiä mikä omassa elämässä mättää.

[/quote]

Tätä mä yritän itselleni tolkuttaa, minä olen kuitenkin sinkku. Kun alkoi juttu luistamaan harrastusryhmässä ja sitten siirryttiin yksityiskeskusteluun ja sitten kävi näin. Kamala syyllisyyden tunne, olen osasyyllinen toisen ihmisen tuskaan.

AP

Vierailija
4/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee anta lohtupano

Vierailija
5/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ap hyvä, nyt opit siis sen että varattuihin miehiin ei kannata panostaa. tulee paha mieli itselle ja ehkä myös varatun miehen perheelle. eli ota tämä as a life lesson. jos tästä et kuitenkaan opi ja edelleen vokottelet varattuja miehiä, suosittelen lämpimästi terapiaa. luultavasti kärsit läheisriippuvuudesta, alemmuuskompleksista tms....

Vierailija
6/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 03:51"]

mutta ap hyvä, nyt opit siis sen että varattuihin miehiin ei kannata panostaa. tulee paha mieli itselle ja ehkä myös varatun miehen perheelle. eli ota tämä as a life lesson. jos tästä et kuitenkaan opi ja edelleen vokottelet varattuja miehiä, suosittelen lämpimästi terapiaa. luultavasti kärsit läheisriippuvuudesta, alemmuuskompleksista tms....

[/quote]

haha, ikinä en ole varattuun mieheen sekaantunut. Kaikki pyrkyrit oon passittanu baarista kotiin oman naisensa luo. En ole läheisriippuvainen tai alemmuuskopleksinen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi