Niin siis miten päästetään aivopieru?
En kehtaa kysyä keltään tutulta että mistä se aivopieru oikeesti tulee ulos..? Tähän törmää puheissa vähän väliä mutta ei kai se ole biologisesti mahdollista? Onko niinku röyhtäys vai...
Kommentit (11)
Suun kautta se tulee ulos, aika usein äänekkäästi. Tarkemmin ajatellen äänekkyys taitaa sisältyä jo määritelmään, aivopieru ei ole aivopieru, ellei joku kuule sitä.
Kun tyhmä neuvoo laiskaa, menee huonot neuvot hukkaan.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:34"]
Suun kautta se tulee ulos, aika usein äänekkäästi. Tarkemmin ajatellen äänekkyys taitaa sisältyä jo määritelmään, aivopieru ei ole aivopieru, ellei joku kuule sitä.
[/quote]
Voi olla myös äänetön, kuten varmaan huomasit aloituksesta :) Näppiksen kautta moni suoltaa aivopieruja, ainakin tällä palstalla!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:29"]
En kehtaa kysyä keltään tutulta että mistä se aivopieru oikeesti tulee ulos..? Tähän törmää puheissa vähän väliä mutta ei kai se ole biologisesti mahdollista? Onko niinku röyhtäys vai...
[/quote]
liittyy alhaiseen ÄO tasoon, kuten sinulla. esiintyy ihmisillä, jotka eivät osaa googlettaa edes yksinkertaisia sanoja itse
http://urbaanisanakirja.com/word/aivopieru/
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:36"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 09:34"]
[/quote]
Voi olla myös äänetön, kuten varmaan huomasit aloituksesta :) Näppiksen kautta moni suoltaa aivopieruja, ainakin tällä palstalla!
[/quote]
Totta! Tässähän tulee aivopieruja yhdeltä jos toiseltakin...
Joo en tosiaan tiennyt että tuollainen sanakirja on olemassa. Ehkä olen tyhmä mutta olen nätti ja hyväntahtoinen. Se riittää mulle.Ja poikaystävällä näkyy vatsalihakset ainaki välillä. Ja kyllä mä sen aivopierunkin vielä opin tekee.
Kannattaa kokeilla tätä: Menet työpaikkasi kahvihuoneeseen, valitset sopivan uhrin, esim jos joku kollegasi on reippaasti ylipainoinen, niin alat suureen ääneen kaikille ihmettelemään, että "Miten ylipainoiset ei halua laihduttaa, mättävät vaan kaloreita naamaansa kaksin käsin"
pidä van nenästäsi kiinni ja puhalla. :)
Toinen hyvä kahvihuoneessa päästettävä on...
"Ai sun äitis kuoli. Mulla kuoli marsu ja itkin sitä ainakin viikon"
Siinähän se juuri tuli. Onnea =)