Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh nolottaa kun menin sekaisin lahjoissa...

Vierailija
17.01.2015 |

lapseni luokkalaisilla on synttärit. Lapsilla on vielä samat etunimet, molemmat ovat vaikka Annoja. Lapseni on kutsuttu molempien Annojen synttärille. Naapurin lapsi on kutsuttu toisen Annan synttärille.

Naapurini kysyi voiko lapseni tulla heille ja sanoin että nyt ei käy kun ollaan menossa ostamaan Annoille lahjaa. Lapseni halusi kuitenkin mennä mieluummin leikkimään naapurin lapsen kanssa ja sanoin että no menen sitten itse. Naapuri antoi rahaa ja sanoi että ostatko hänenkin puolestaan, sanoin okei.

Menin kyseiseen kauppaan missä molemmilla Annoilla oli toivekorit. Anna H. ja Anna S.

Ajattelin että molemmat ovat menossa Anna H:n synttäreille, otin siitä korista kaksi lahjaa. Anna S:n korista otin yhden lahjan sillä sinne vain oma lapseni on menossa. Maksoin ja menin kotiin.

Näytin naapurille mitä ostin, näytin siis niitä kahta Anna H:n korista ottamaani lahjaa ja naapuri valitsi niistä toisen minkä antaa lahjaksi. Kaikki kolme lahjaa olivat Lego Friends-paketit mutta kaikki kolme erilaista.

Menin sitten kotiin ja ajattelin pakata lahjan Anna H:n synttäreille jotka ovat huomenna.

Katselin kotonani olevaa kahta pakettia ja aivoissani välähti. EIKÄ!!!! Huomenna on Anna S:n synttärit ja sinne he ovat molemmat menossa! Vain oma lapseni menee Anna H:n synttäreille.

Tein siis kaiken väärin? Pähkäilin aikani että minkä laatikon otin nyt mistäkin korista, teinkö oikein vai teinkö väärin. En ollut enää yhtään varma :(

Paketoin sitten sen yhden Anna S:n korista ottamani lahjan että lapseni antaa sen huomenna. Mutta jos olen tehnyt nyt virheen, niin naapurin lapsi antaa oikeastaan väärän lahjan huomenna. Se lahja on Anna H:n korista. Samaa Lego Friends-sarjaa mutta ei juuri se mitä tämä toivoi.

Kotiini jää siis yksi paketti ensi viikon synttäreitä varten. Onko sekään nyt oikealle lapselle? Olen ihan sekaisin ja on huono-omatunto jos ostinkin väärän lahjan sen naapurin puolesta!!!

En saa nukuttua :(

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta mikä vitun lahjakori? En oo aikoihin lukenu mitään näin pöhköä. 

Vierailija
2/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea tai ainakaan ymmärtää. Tainneet jotkut paketit mennä sekaisin. Kiitos tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelukaupassa on lahjakori mihin synttärisankari voi valita kaupasta ne lahjat mitä toivoo kavereiltaan lahjaksi. Siinä lukee lapsen nimi. Näillä nyt vain on samat etunimet niin saatoin mennä sekaisin :(

Ap

Vierailija
4/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tyttöjen maailma tuohon kaatuu, jos vielä kaiken lisäksi ovat samaa sarjaa ne lelut.

Vierailija
5/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh jo on menny hifistelyksi lahjojenkin ostaminen. Ennen saatiin mitä saatiin ja toiveita esitettiin vain joululahjoista. Ei ole ihme että nykysin lapset on niin hiton pilalle lellitty jos pitää lahjaksikin saada just sitä mitä toivoo

Vierailija
6/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi olla jo se lelu.

Vierailija
7/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaisi jos oma lapseni antaisi väärän lahjan. Mutta kun hankin sellaisen naapurille! NOLOTTAA!!!!

Jos tulee valituksia jälkikäteen niin sanon että siellä korissa se oli, se oli siellä, korista minä sen otin.

Niinhän se oli... mutta väärän henkilön korista. Sitä en kerro!

Ap

Vierailija
8/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen riitti aku ankan viimeinen painos. Kaikki veivät saman lahjaksi niin sitten sinulla oli monta samaa. Eihän sitä enää uskalla mennä synttäreille.

Vierailija
9/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua :D

Vierailija
10/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla pienet murheet. Ja täytyy olla aivain ÄÄRETTÖMÄN huonokäytöksinen ihminen jos rupaa oikein valittamaan jostain pikkulapsen kaverilahjoista...

Vierailija
11/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jestas on sullakin ongelma... En tajunnut mitään. Jollakin pitäis vaikka katketa sormi, jotta heräisit tähän elämään. enkä siis toivo. En vaan ymmärrä kuinka hiton pienestä voi maailma mennä sekaisin jos muut elämän ongelmat on pieniä.

Vierailija
12/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne nyt on mikä on, mutta miten te reagoisitte nyt kun olisitte minä? Se mokaaja? Esittäisittekö kuin ette olisi huomannut mitään? Vai sanoisitteko että oho meni sekaisin?

jos nyt oikein ajattelin niin vain naapuri antaa väärän lahjan, oma lapseni antaa molemmissa synttäreissä oikean lahjan. naapurin lapsi voi sanoa juhlissa että kuka sen lahjan osti. sitten minua syytetään :D

Vierailija
13/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka eivät tajunneet:

otin kaksi lahjaa siitä korista, mistä piti ottaa yksi.

otin yhden lahjan siitä korista mistä piti ottaa kaksi.

lapseni on menossa molemmille synttäreille. naapurin vain toiselle.

näytin naapurille niitä kahta lahjaa, mitkä otin siitä korista, mistä piti ottaa yksi.

naapuri valitsi toisen. minä ajattelin että paketoin sen toisen, mutta sitten tajusin että hupsis, tämähän taisi olla sen ensi viikolla olevan korista! eli laitoin sen syrjään ja paketoinkin sen lahjan, mikä oli ainoa siitä huomisen synttärisankarin korista.

NOLOA!!!!!!!!

Vierailija
14/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä sattuu. Kyseessä on vain lahja ja jos sanoo jotain niin toteat että tajusit myöhemmin

Vierailija
15/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos synttärisankari avaa huomenna paketteja siellä juhlissa ja sanoo naapurin lapsen lahjan kohdalla että ei mun korissa tälläistä ollutkaan! mulla on jo tämä. naapurin lapsesta tuntuu varmasti tyhmältä!

Vierailija
16/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:18"]

mitä jos synttärisankari avaa huomenna paketteja siellä juhlissa ja sanoo naapurin lapsen lahjan kohdalla että ei mun korissa tälläistä ollutkaan! mulla on jo tämä. naapurin lapsesta tuntuu varmasti tyhmältä!

[/quote]

Avaamattomat paketit voi yleensä aina käydä vaihtamassa. Hakekoot tilalle toisen, jos ei kelpaa.

Vierailija
17/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos oikeasti häiritsee niin mene naapurin tykö ja sano että tajusit vasta paketoinnin aikana ja vaihdat lahjoja ja laitat oman lapsesi viemään sen oi niin väärän lahjan

Vierailija
18/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:18"]mitä jos synttärisankari avaa huomenna paketteja siellä juhlissa ja sanoo naapurin lapsen lahjan kohdalla että ei mun korissa tälläistä ollutkaan! mulla on jo tämä. naapurin lapsesta tuntuu varmasti tyhmältä!
[/quote]

Siinä vaiheessa lapsen vanhempien pitää opettaa sille kermaperseelleen että lahjoista mitä saa pitää olla kiitollinen

Vierailija
19/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg! Mitä jos se "väärä" lelu päätyykin olemaan se paras lahja ja muut onkin ihan plääh kun tiesi ne saavansa ja sitten sinun lapsesi tuntee olevansa tyhmä kun ei osannut yllättää tätä kaveria!!

Vierailija
20/37 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, enpä ole ennen tajunnut, miten vaikeaa synttärilahjan ostaminen voi olla. Kiitos ap, että avasit silmäni, sait oman elämäni tuntumaan oikein lokoisalta. Mitenköhän saisin nyt-vielä-vauvaikäiselle lapselleni järkeviä kavereita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän