Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko hiustenleikkuussa joku psykologinen juttu??

Vierailija
17.01.2015 |

mulle tulee joskus ihan todella voimakas pakko leikata hiukset, siis niin että saatan vain nostaa tukan ylös ja napsaista poikki. äidilläni on sama juttu, välillä kynii tukkansa vähän liiankin lyhyeksi. oon aina ajatellut että se on vain joku meidän omituinen piirre, mutta lähiaikoina kaksi eri tuttua on kertonut harrastavansa tätä myös! siispä luulen että siinä on jonkunlainen psyykkinen juttu taustalla. mun mielestä tää on ihan älyttömän mielenkiintoista enkä muista koskaan kuulleeni/lukeneeni tälläisestä....onko kellään kokemuksia?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tulee tarve tehdä isompi muutos kampaukseen aina elämänmuutosten yhteydessä. 

Vierailija
42/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä. Erosta puhuttiin keskiviikkona ja torstaina ostin uuden hiusvärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:31"]

ja seiskalle, kyllä hiuksilla on todellakin ollut kautta aikojen iso merkitys. nehän ovat suurinpiirtein ainoat karvat mitä varjellaan melkein viimeiseen asti, kun kaikki muut karvat halutaan pois hinnalla millä hyvänsä. ja mietipä sitä ensivaikutelmaa minkä saat siilipäisestä naisesta verrattuna naiseen jolla on todella paksu pitkä hyvinhoidettu tukka. ei ne siis vain ole mitään karvoja jotka sattuu kasvamaan päässä. todellakaan! ap

[/quote]

Katsoisin kaljua naista kuinka ylpeästi hän kantaa itseänsä kun on löytäny itsensä eikä kulje lampaana muiden kanssa

Vierailija
44/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:18"]voisko tuossa olla oikeasti jotain perää...itse olen eroamassa todella vaikeasta suhteesta...pitäisi koittaa miettiä minkälaiset fiilikset silloin on ollut kun se hiustenleikkuupakko on iskenyt päälle. kaveri on ollut täysin samassa tilanteessa kuin minä ja yllätys oli valtava kun tajusimme tekevämme tätä samaa...tässä olisi jollekin tutkimuksen aihetta :D
[/quote]

Erotilanenteessa on normaalia että haluaa tehdä elämänmuutoksia

Vierailija
45/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet leikkauttavat sen rouva-tukan kun vakiintuvat.

Vierailija
46/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole linkkiä laittaa, mutta olen lukenut mieleltään epävakaiden naisten taipumuksesta leikata hiuksensa lyhyeksi.

Leikkasihan Britney Spearskin kaljun pahimpina aikoinaan...

Vierailija
47/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 02:04"]Päinvastoin, tukan lyhyeksi leikkaaminen tuntuu mahdottomalta ajatukselta. Pitkä tukka=identiteetti. Luulen et on yleisempää.
[/quote]

Mun ääni tähän.

Vierailija
48/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua omat hiukset alkavat häiritä, jos pääsevät kasvamaan pitkiksi. Niitä tuntuu silloin putoavan kaikkialle, myös ruokaan. Ne joutuvat silmiin ja kutittavat. Toisinaan olen ajatellut, olenko allerginen omille hiuksilleni. Pidän yleensä hiukset lyhyinä, koska silloin ne kutittavat vähiten, roskaavat vähiten ja kuivuvat nopeasti pesun jälkeen. Pää myös tuntuu raikkaammalta ja ilmavammalta, kun hiukset ovat lyhyet.

Vierailija
49/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee vain silloin pakottava tarve, kun tuntuu, että latvat on niin kuivat hamput, että katkeaa jo muutenki, hiukset tuntuu taas paksummilta ja sileämmiltä, kun leikkaa.

Vierailija
50/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa :D mulle ei ole ikinä tullut fiilistä että haluaisin pätkäistä pitkän tukkani, päinvastoin: jos eroan, haluan näyttää mahdollisimman hyvältä ja koen että pitkät hiukset ovat huomattavasti lyhyempiä seksikkäämmät!

Vierailija
51/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
52/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
53/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla esiintyy pakon omaista paperin silppuamista suurien tunteiden yhteydessä

T:silppuaja

Vierailija
54/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:31"]

ja seiskalle, kyllä hiuksilla on todellakin ollut kautta aikojen iso merkitys. nehän ovat suurinpiirtein ainoat karvat mitä varjellaan melkein viimeiseen asti, kun kaikki muut karvat halutaan pois hinnalla millä hyvänsä. ja mietipä sitä ensivaikutelmaa minkä saat siilipäisestä naisesta verrattuna naiseen jolla on todella paksu pitkä hyvinhoidettu tukka. ei ne siis vain ole mitään karvoja jotka sattuu kasvamaan päässä. todellakaan! ap

[/quote]

Katsoisin kaljua naista kuinka ylpeästi hän kantaa itseänsä kun on löytäny itsensä eikä kulje lampaana muiden kanssa

[/quote]

niin minäkin varmasti ajattelisin, mutta tarkoitinkin siis sitä että ensivaikutelma on aivan täysin eri kuin pitkällä tukalla. eli ei ole kysymys merkityksettömistä karvoista. ap

Vierailija
55/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä koskaan tullut sellaista tunnetta, että hiukset on PAKKO leikata. Kuulostaa vähän oudolta... Onko teillä, joilla tulee tällainen tunne, muitakin pakkomielteitä?

Vierailija
56/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
57/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on rouvatukka? Voisko joku linkata kuvan tai kuvailla?

Vierailija
58/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta. Aina välillä tulee tarve leikata tukkaa ja sit vaan otan sakset ja leikkaan. En kerro kellekään.

Vierailija
59/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
60/62 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava aihe! 

Osaatteko sanoa tähän jotain...Ystäväni on parturi-kampaaja ja hän haluaa aina leikata kaikilta asiakkailtaan hiuksia enemmän kuin asiakas itse haluaa:/ Ehdottelee usein minullekin, että polkkatukka sopisi mulle NIIN hyvin. Nyt mulla on siis puolipitkä suora tukka. Outoa. Ihan kuin joku pakomielle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan