Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko lähteneet facesta ja siirtyneet twitteriin?

Vierailija
19.08.2014 |

Vai käytätkö edelleen molempia? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan facessa, twitteri ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
2/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitteriä käytän nykyään enemmän. Edelleen tili facebookissa, mutta harvemmin tulee käytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten 2, Twitter ei kiinnosta pätkääkään. Instagram on ihan kiva, mutta ei mahdollista niin monipuolista vuorovaikutusta kuin Facebook. 

En tiedä, miksi lähtisin facebookista. Se on mulle ihan ylivoimainen yhteydenpitoväline erityisesti pikaviestitoimintonsa kautta, pitää kärryillä ihmiten elämäntilanteista, muistuttaa tapahtumista, nostaa esiin uutispoimintoja ja vaikka mitä positiivista ja hyvää. Olen kyllä tietoinen sen suosion laskusta teiniväestön keskuudessa, mutta se ei liikuta minua pätkääkään - hyvä vain. Teinejä haittaa, että facebookissa mummot ja tädit pääsevät vahtimaan heidän tekemisiään, siirtyvät seuraavaan mediaan - ja mummojen siirtyessä perässä, epäilemättä taas seuraavaan. 

Vierailija
4/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ketään kiinnostaa lukea turhia löpinöitä twitterissä. Ehkä n jotain tapahtumaa seuratessa ok mutta muuten ei kiinnosta.

Vierailija
5/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin kurkkaamassa Twitteriä, mut siihen se jäi. Facesta en luovu, vaikka käytänkin sitä lähinnä vain messengerin vuoksi. Profiilikuvan faces oon tainnu viimeks vaihtaa joskus -12 tms. Blogin lisäksi mua ei sit muualta netistä löydäkkään, kuin anonyyminä. Missään kuvapalvelussa en ole.

t. teini

Vierailija
6/6 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 01:36"]Vai käytätkö edelleen molempia? 

[/quote]

Käytän molempia.. Facea enemmän privaatisti, twitterä duunissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi