Kuinka usein käytte hesessä tai mäkissä?
Ja mitä yleensä tilaatte? Käyttekö myös salaa joskus?
Kommentit (35)
Joka päivä. Tykkään ranskalaisista. Isoista, en mäkin liruista.
Käyn Hesessä n. kerran kuussa. Bonuskorttilaisena yritän käydä, että sitä bonustakin joskus kertyisi. Yhden kerran oon bonusrahalla maksanu ateriat, joten ei ihan hirveetä tahtia kerry niitä. Onkohan joku oikeesti sellainen silver- tai gold-asiakas? Silloinhan siellä pitäis rampata joka päivä.
Mä käyn pari kertaa kuussa. Hese on mun lemppari. Just tällä viikolla söin vares aterian, nams <3
Miksi ihmeessä kävisin salaa? :D
Varmaan n.kerran kuussa, yleensä syön sen juustoaterian ja pirtelön
En oo käyny n. viiteen vuoteen. Ei vaan oo tehny mieli ja aina on ollut vaihtoehtojakin ruokapaikoiksi.
Viimeksi käynyt 1v 2kk sitten. Tilaan aina tuplajuustoaterian.
Nooin. kerran vuodessa tai parissa.
Pari kertaa vuodessa, jos sitäkään. Useimmiten otan juustoaterian ja jäätelön. t. 16v
Viimeks käyny ehkä 3-4v sitten. Mieluummin teen ite tai meen johonki amarillon tyyliseen. Paljo parempaa ku mäkit ja heset.
Se on jännä että kaikki heset ja mäkkärit ovat aina täynnä porukkaa melkein riipumatta edes kellonajasta. Joten ketkä siellä sitten on asiakkaina jos kerta täältä palstalakin monet boikotoivat?
Valehteleekohan nyt joku?
En ole käynyt kuin kerran, uskoakseni oli mäkkäri. Jos söisin ulkona tuollaista ruokaa niin kävisin ihan normaalilla grillillä, ja ottaisin porilaisen mieluummin. Ja annoksen on syytä olla sen kokoinen ettei muuta tarvitse sille päivää syödä, ja halpa tietty.
Niin ja eihän meidän paikkakunnalla toki tuollaisia ketjuja olekaan, joten olisi aika kummaa ajella 100 km hampparin vuoksi.
44v
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:02"]Pari kertaa vuodessa, jos sitäkään. Useimmiten otan juustoaterian ja jäätelön. t. 16v
[/quote]
Mäkki ja hese ovat kummatkin mun koulumatkan varrella, niinkuin on myös subway ja raxi, mutta jotenkin ei vaan tee mieli :D Karkkia sit meneekin välillä viikottain.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:04"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:02"]Pari kertaa vuodessa, jos sitäkään. Useimmiten otan juustoaterian ja jäätelön. t. 16v
[/quote]
Mäkki ja hese ovat kummatkin mun koulumatkan varrella, niinkuin on myös subway ja raxi, mutta jotenkin ei vaan tee mieli :D Karkkia sit meneekin välillä viikottain.
[/quote]
Sori späm ja ot, mutta joo tosiaan mäkissä kävin viimeks 2012, otin pirtelön. Subissa vuonna 2014 loppukesästä, 15cm hunajakaura tonnikalalla, söinsen ulkona ja oli sateenraikas ilma, oli just satanut ja penkki oli vähän märkä. Hesessä taisin käydä keväästä 2014, silloin pelkkä juustoateria ilman jäätelöä ja raxissa kävin nyt syksyllä äidin ja siskon kanssa. Ennen sitä mahdollisesti vuodesta 2013. Ei tunnu, että käyn niin harvoin :D Pizzaa teen itse vähintään parin kk välein ja voisin syödä pizzaa vaikka viikottain.
Perheelle haetaan joskus kerran kuussa, joskus menee monta kuukautta että ei haeta. Tänään kävin harvinaisesti yksin lounaalla, oli kiire töissä, otin mäkistä euron juuston, siihen väliin vähän majoneesia että maistuisi joltain (tosin maistui jotenkin kalalta, pahaa) pienen kokiksen, ja omenapiirakan, omenapiirakan söin muutaman tunnin päästä työpöydän ääressä kun en ehtinyt syödä sitä siellä mäkissä, iltiksen ostin siellä lukemiseksi, ja ekan aukeeman kirvesmurhaajasta ehdin lukea siinä syödessä.
Mä yleensä otan tollasen pienen hampurilaisen, joskus otan ateriana, joskus otan salaatin. Harmi kun heseltä ei saa enää kanawrappia, siitä ku nyppi jalopenot pois, se oli hyvää, siitä sai tarpeen vaatiessa jättää toisen puolikkaan myöhemmäksi ajankohdaksi.
Vaikka olen 130kg, mulla ei ole mitään syytä käydä mäkissä salaa, tai mitään muutakaan syödä salaa, hulluahan se olisi.
Alkaa olla sen verran typoja, että painumpa tästä nukkumaan ->
t. 16v
Muutaman kerran viikossa tulee käytyä mäkissä, oon töissä siellä..:) Yleensä syön omat kotoa tuodut eväät kylläkin, jos unohtuu niin sitten joku hamppi tai salaatti mäkin valikoimasta. En käy vapaa-ajalla mäkissä syömässä. Hesessäkin harvoin, silloin tulee valkattua salaatti, ruishamppari tai tortilla ja vettä. heh käytiin kyllä tänää poikkeuksena syömässä kerrosateriat kun oli kaks yhen hinnalla tarjouskuponki lompakossa...
n. kerran kahdessa kuukaudessa Hesessä. yleensä tilaan kerrosaterian
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:12"]
Muutaman kerran viikossa tulee käytyä mäkissä, oon töissä siellä..:) Yleensä syön omat kotoa tuodut eväät kylläkin, jos unohtuu niin sitten joku hamppi tai salaatti mäkin valikoimasta. En käy vapaa-ajalla mäkissä syömässä. Hesessäkin harvoin, silloin tulee valkattua salaatti, ruishamppari tai tortilla ja vettä. heh käytiin kyllä tänää poikkeuksena syömässä kerrosateriat kun oli kaks yhen hinnalla tarjouskuponki lompakossa...
[/quote]
Täytyykin muuten käyttää toi kuponki myös! 2 ateriaa yhden hinnalla! Meen heti ens viikolla!
Kerran viikossa tai kahdessa käyn itse. Lasten kanssa ehkä kerran kolmessa viikossa. Itse otan yleensä pelkän kanahampurilaisen. Lapset ottavat lasten aterian nugeteilla tai juustohampurilaisella. Toiset tai molemmat ranskikset korvataan omenalohkoilla.
Mäkkärillä käydään melkeinpä aina.
Joskus kun olin masentuneempi kun mies ulkomailla töissä niin silloin saatoin käydä melkein päivittäin. Se oli kyllä todella noloa ja silloinhan sitä lihoinkin. Salaa söin.
Nykyään käyn onneksi vain pari kertaa kuukaudessa ja kovasti yritän laihdutella siitä tulleita kiloja.