Kuinka usein käytte hesessä tai mäkissä?
Ja mitä yleensä tilaatte? Käyttekö myös salaa joskus?
Kommentit (35)
Kerran, kaksi vuodessa. Tilaan lapsille yleensä kala-ateriat.
Tälle lihavalle ei maistu burgerit ymz
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:04"]Se on jännä että kaikki heset ja mäkkärit ovat aina täynnä porukkaa melkein riipumatta edes kellonajasta. Joten ketkä siellä sitten on asiakkaina jos kerta täältä palstalakin monet boikotoivat?
Valehteleekohan nyt joku?
[/quote]
olit vasta 13 vastaaja. Taitaa otantas ja suhteuttaminen olla kovin hätäistä.
Ei jengi kerkee syödä, kun pitää dataa avlla.
Kerran pari kuussa. Otan aina kanasalaatin.
noin 2krt kk Hesellä, tilaan sekä itselle että lapsosille juustoateriat+ pirtelöt jälkkäriksi. Emme käy salaa, en koe sitä mitenkään paheksuttavana. Joskus lapsille ollaan haettu myös, kun ovat esim. flunssaisia eikä ruoka ole maistunut hyvin pariin päivään, niin Hese-ateria mehulla menee alas silti jostain kumman syystä ...
Käyn niin epäsäännöllisesti, etten edes muista, mutta tammikuussa en ole käynyt kertaakaan, joulukuussa kerran, marraskuussa en kertaakaan.
Tilaan aina joko kerrosaterian + majoneesi tai mega-ateria + majoneesi.
En käy salaa.
Käyn vain grilleissä hampurilaisella, koska sieltä saa vastinetta rahoille. Esim.kaksi K-marketin halpispurilaista maksaa yhteenä 1e ja niissä on yhtä hyvä maku ja yhtä paljon syömistä kuin hesen neljän euron burgerissa.
-Mies 29v-
Aivan liian usein.
T:Laiska kokki
Kävin viimeksi syömässä (ja olen viimeksi syönyt) hese/mäkkisafkaa n. 7 vuotta sitten. En vain tykkään ja halua täyttää itseäni tyhjällä energialla. Olen kuitenkin ollut mäkissä töissä näiden vuosien välillä.
Hyi helvetti. Sen jälkeen kun tein kotona omatekoset hmpparit. Pihvit tehty ite jne niin en kyllä näihin pikaruokaloihin astu. Sellasta kuraa ettei mitään järkeä. Tehkää hampparinne ite, sata kertaa parempaa!
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:14"]
Hyi helvetti. Sen jälkeen kun tein kotona omatekoset hmpparit. Pihvit tehty ite jne niin en kyllä näihin pikaruokaloihin astu. Sellasta kuraa ettei mitään järkeä. Tehkää hampparinne ite, sata kertaa parempaa!
[/quote]
Meilläkin lapset kehuu että mun tekemät ovat maailman parhaita hamppareita, vaikka käyttäisi einespihvejä ja paahtoleipää aineksina, silti sukulaiset käyttävät näissä ketjuissa, koska ilmeisesti "pitäähän lasten saada herkutella kuten muutkin". Ja mun lapseni kehuvat harvoin, toinen ei oikeastaan mistään ruoasta sano mitään positiivista.
Toki joskus teen kokonaan sämpylöitä myöten itse, mutta usein oiotaan. En oikein ymmärrä, eroaako nuo euron juustot niistä halvimmista eineshamppareista? Ei ne ainakaan mainoksissa siltä näytä. (siis itse en ole maistellut)
Kolmisen kertaa vuodessa. Olen enemmän pizzan perään.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 01:23"]
Toki joskus teen kokonaan sämpylöitä myöten itse, mutta usein oiotaan. En oikein ymmärrä, eroaako nuo euron juustot niistä halvimmista eineshamppareista? Ei ne ainakaan mainoksissa siltä näytä. (siis itse en ole maistellut)
[/quote]
Kyllä ne vähän eroaa, ainakin pihvi on parempaa euron juustossa kuin einespurilaisessa. (Vaikka mistä tietää vaikka olisivat samaa tavaraa).
Minä käyn vähän vaihtelevasti mäkissä/hesessä, ehkä noin pari kertaa kuussa. Otan juustoaterian zerocolalla, mäkissä lisäksi joskus kahvi tai marjapiirakka ja hesessä sitten pehmiksiä mitä saa niillä kupongeilla aika hyvään hintaan.
Varmaan noin kerran viikossa, joskus useemmin. Ja joo olen 170/54 että turha valittaa:)