Kesäkuun alkuun mennessä -15kg
Onko mahdollista? Mitat nyt 169/75. Ikää alle 30. Tarkoitus olisi tiputtaa painoa normaalilla ruualla, mitään pussikeittoja en halua syödä. Karkit ja herkut olen jättänyt pois.
Kommentit (8)
Onnistuu jos et ala kitukuurille ja liikut ahkerasti. Ruokavalio on se tärkein.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:20"]Jos on paljon ylipainoa, kilo per viikko on mahdollinen. Pysyvin ja terveellisin tahti olisi puoli kiloa pois viikossa.
[/quote] ei ihmisen vartalo ole mikää robotti jolle määritetää paljo tippuu ja koska. Esim. Karppaamalla tippuu kahta kiloo viikos, ite laihdutin 2-3kk aikana n. 25kg ja tahti oli pitkään 2kg/viikko
Onnistunee ja helposti. Itse aloitin Jutan ohjeilla. Mun mittani olivat aloittaessa 165cm ja 83kg. Nyt 2 viikon jälkeen on painoa tippunut 4 kiloa. Tavoitteena on kesäksi saada -15kg ja sitten syksyllä loput -10kg. Eli kaikkiaan aion pudottaa -25kg.
Olen jo viime syksyn aikana laihduttanut -11kg.
Jutan ohjeilla saa syödä ja paino tippuu tasaisesti. Liikuntaa en harrasta lainkaan. Ei vaan ole mun juttuni. En koe sitä omakseni. En mitään lajia.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:31"]
Onnistunee ja helposti. Itse aloitin Jutan ohjeilla. Mun mittani olivat aloittaessa 165cm ja 83kg. Nyt 2 viikon jälkeen on painoa tippunut 4 kiloa. Tavoitteena on kesäksi saada -15kg ja sitten syksyllä loput -10kg. Eli kaikkiaan aion pudottaa -25kg.
Jutan ohjeilla saa syödä ja paino tippuu tasaisesti. Liikuntaa en harrasta lainkaan. Ei vaan ole mun juttuni. En koe sitä omakseni. En mitään lajia.
[/quote] No johan! Tuo nyt ei ole millään muotoa Jutan ohjeiden mukaista laihduttamista. Liikunta kuuluu siihen oleellisena osana!
Tuli sellainen tunne, että Jutta no kirjoittanut tän.
[/quote]
Jos vaan opettelet uuden, terveellisen elämäntavan. Vähän miinuskaloreilla niin kilot lähtee itsestään sopivaan tahtiin.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:33"]
[/quote] No johan! Tuo nyt ei ole millään muotoa Jutan ohjeiden mukaista laihduttamista. Liikunta kuuluu siihen oleellisena osana!
[/quote]
Vastahan alkoi superdieetti liikkumattomille. Netti on muuten pullollaan Jutan ohjeita ruokineen. On superdieettiä, GFG jne.
t. sama
Jos on paljon ylipainoa, kilo per viikko on mahdollinen. Pysyvin ja terveellisin tahti olisi puoli kiloa pois viikossa.