Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kehutko miestäsi päivittäin?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kehun, ja ihan tietoisesti olen tehnyt päätöksen sanoa ääneen joka päivä jotain hyvää miehestä. Uskon että aika monet suomalaisnaiset kyllä joka päivä ajattelevat miehestään jotain lämmintä (ja toisin päin) mutta sitä ei välttämättä tule sanoneeksi, koska suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu liika kehuminen.
Lopputulos on ollut aika muikea. Itse tulee tietoisemmaksi siitä, miten ihana se kumppani oikein onkaan, ja kumppani tietää olevansa arvostettu. Suosittelen lämpimästi kaikille!
Alue: Aihe vapaa
Haluaako nainen tulla kehutuksi päivittäin? Onko aihetta? Mitäs siitä vaikka se ämmä olisikin laittanut tiskit, imuroinut, käynyt töissä, hoitanut lapset, laittanut ruokaa... Ne on pelkkiä kotitöitä, jotka on tehtävä eikä vaadi kummoista älyä.
Kehun aiheita on aivan varmasti jokaisessa ihmisessä joka ikinen päivä. Jos et näe niitä, kannattaa miettiä, onko ongelma jossakin syvemmällä. Toki jos mies on väkivaltainen, juopotteleva, makaa päivät pitkät sohvalle haisten pahalle... Voi olla hieman vaikea kehuttavaa aina löytää, mutta siinä vaiheessa kannattaa kysyä itseltä, miksi sitä miestä oikein katselee.
Aina kun haukkuu miestään, kannattaa kääntää puheensa itseen. Miltä sinusta tuntuisi, jos sinua arvosteltaisiin vain ja ainoastaan vikojesi perusteella - niitä vikoja kun varmasti löytyy roppakaupalla! - eikä lainkaan huomioitaisi kaikkia hyviä puoliasi? Näin nettikeskustelussa hämmentää aina ja ikuisesti naisten tapa tylyttää miehiään jatkuvasti. Joko teillä on todella huonoja miehiä siellä tai mahdollisesti pönkittätte omaa itsetuntoanne miestä halveeraamalla. "Minä sentään sitä ja tätä, mies ei mitään!"
Vastaus kysymykseen: Kyllä, kehun miestäni päivittäin. Aivan samoin kuin kehun lapsiani päivittäin. Mitä hankalampi päivä, sitä enemmän ihminen kaipaa kehuja ja kannustusta. Saanko itse kehuja päivittäin? Kyllä. Onneksi, sillä minä kaipaankin niitä.