Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä syystä äitisi katkaisisi välit sinuun, mitä veikkaat?

Vierailija
04.11.2021 |

Uskonnoton

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumet, alkoholi, rikollisuus jne olisivat varmoja syitä.

Vierailija
2/15 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tappaisin jonkun hänen lapsenlapsistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruuttaan.

Vierailija
4/15 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisihan tuo. Lakkasi elämästä.

Vierailija
5/15 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on jo välit poikki äitiin, se on narsisti. Välit on olleet viimeiset 25v poikki, päällä, poikki, päällä… siis jstkuva on off on off. Narsisti laittaa aina suurieleisesti välit poikki esim siitä että en tottele käskyttämistä tai olen eri mieltä.

Tein sen virheen että annoin äitini aina luikerrella takaisin. Vikalla kerralla - kun äiti toivoi kuolemaani ja katui ettei abortoinut minua - MULLE RIITTI. En ole vastannut kertakaan sen jälkeen yhteydenottoon.

Mä olen siis kunnollinen, akateeminen, työssäkäyvä. Eli minussa ei ole se vika vaan siinä narsistissa.

Tämä välit poikki saa mun puolesta kestää loppuun asti. En aio ikinä päästää elämääni enää

Vierailija
6/15 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihoisin ja alkaisin vasemmistolaiseksi.

Vierailija
7/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on jo välit poikki äitiin, se on narsisti. Välit on olleet viimeiset 25v poikki, päällä, poikki, päällä… siis jstkuva on off on off. Narsisti laittaa aina suurieleisesti välit poikki esim siitä että en tottele käskyttämistä tai olen eri mieltä.

Tein sen virheen että annoin äitini aina luikerrella takaisin. Vikalla kerralla - kun äiti toivoi kuolemaani ja katui ettei abortoinut minua - MULLE RIITTI. En ole vastannut kertakaan sen jälkeen yhteydenottoon.

Mä olen siis kunnollinen, akateeminen, työssäkäyvä. Eli minussa ei ole se vika vaan siinä narsistissa.

Tämä välit poikki saa mun puolesta kestää loppuun asti. En aio ikinä päästää elämääni enää

Oikein teit

Vierailija
8/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä vanhemman kiristys ja manipulointi.

Vierailija
9/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennkeksi mitään syytä

Vierailija
10/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti katkaisi välinsä minuun ja muihin lapsiinsa tulemalla narkomaaniksi ja tekemällä itsemurhan. Olimme kaikki 4 silloin vielä alaikäisiä.

Vierailija
11/15 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurjaa, kurjaa.

Vierailija
12/15 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopumalla uskosta

Vierailija
13/15 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini jätti minut jo lapsena avioerossa, sanoi isälle että pidä poikasi.

Sen jälkeen näin äitiäni noin kerran vuodessa, ja hänen mielenkiintonsa oli jo uudessa perheessä ja sen lapsissa.

Jos näkee äitiään lapsena kerran vuodessa, niin ei siitä kovin syvä suhde synny.

Vierailija
14/15 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini jätti minut jo lapsena avioerossa, sanoi isälle että pidä poikasi.

Sen jälkeen näin äitiäni noin kerran vuodessa, ja hänen mielenkiintonsa oli jo uudessa perheessä ja sen lapsissa.

Jos näkee äitiään lapsena kerran vuodessa, niin ei siitä kovin syvä suhde synny.

Voi ei :(

Vierailija
15/15 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on näitä suomessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan