Kismettin oma ketju, esittäydyn ja etsin kavereita/juttuseuraa...
Haloo haloo!!!
Täällä Kismett, 32v nainen Satakunnasta, joka kaipailee jotain sosiaalista elämää. Ajattelin kirjoittaa tänne, koska tiedän, että täällä on niin paljon monenlaisia käyttäjiä. Ehkäpä joku haluaisi jutella/kirjoitella/tutustua tai jotain.
Asun yksin vanhan kissani kanssa. Tykkään aivan hirveästi siitä kissasta. Koirista tykkään myös. Haluaisin saada sellaisen.
Tykkään myös laulaa, kuunnella musiikkia, tehdä savitöitä tai helmikoruja tai muuta pientä näpräilyä... Lisäksi valitettavasti tykkään herkutella!!!
Olen näkövammainen, siinä on ehkä yksi syy yksinäisyyteeni. Olen myös pitkään kärsinyt syvästä alakuloisuudesta ja joskus voimakkaasta ahdistuksestakin, mikä luultavasti johtuu suureksi osaksi siitä, että olen niin paljon yksin. Minulla ei ole oikeastaan täällä kotikaupungissani muita tuttuja kuin sukulaisia ja henkilökohtainen avustaja.
Minulla on jokunen kaveri skypessä, mutta asuvat niin kaukana, ettei oikein koskaan voida oikeasti tavata. Osa heistä on ulkomailla.
Jos joku haluaa kysellä jotain tai muuten jutella, niin tulen aina välillä katsomaan tätä ketjua. Kivaa perjantai-iltaa kaikille ja rapsutuksia kaikille palstalaisten lemmikeille!!!
Kismett
Kommentit (30)
Kerro sitten, millaista oli, jos pääset käymään Tampereella kissakahvilassa. Muistaakseni Suomessa ollaan avaamassa toistakin kissakahvilaa tai ehkä se on jo avattukin. Tallinnassakin on yksi, mutta en ole käynyt sielläkään. - 15
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 17:55"]
Kerro sitten, millaista oli, jos pääset käymään Tampereella kissakahvilassa. Muistaakseni Suomessa ollaan avaamassa toistakin kissakahvilaa tai ehkä se on jo avattukin. Tallinnassakin on yksi, mutta en ole käynyt sielläkään. - 15
[/quote]
Mä muistelisin että Helsinkiin piti avata kissakahvila mutta tilojen vuokraaja oli yhtäkkiä vetäytynytkin hommasta. En sitten sen jälkeen ole sattunut lukemaan asiasta onko löytynyt toiset tilat.
No heisulivei kaikki ja kiitos runsaista vastauksista.
Sille henkilölle, jota nimimerkin käyttöni ja allekirjoitukseni häiritsee, niin ei kannata tulla lukemaan tätä ketjua, koska otsikostakin tiedät, että täällä törmäät minun kirjoittamiini ja allekirjoittamiini viesteihin!!!
Tutkin kissablogeja vaikka huomenna, kiitos linkeistä. Minulla on yksi skypetuttu Tampereen seudulla, jos eksyn sinnepäin niin yrittäisin mielelläni käydä kissakahvilassa. Luin jonkun kissakahvilaan liittyvän lehtiartikkelin yhdellä keskustelupalstalla jokin aika sitten.
Nettituttavuudet ovat kivoja, mutta olisi silti kiva löytää joku sellainen ihminen, joka olisi sen verran lähellä, että voisi vaikka joskus tulla oikeasti käymään kahville tai saunomaan, viettämään iltaa vaikka hyvän pizzan ja parin lonkeron merkeissä, tai jonka kanssa voisi lähteä uimahalliin tai jotain. Minullakin on ulkomaalaisia nettikavereita, ja se on tosi mielenkiintoista, mutta jos ei koskaan ihan todellisessa elämässä tapaa juuri muita kuin vanhempansa ja sen henkilökohtaisen avustajan, vaikka hän on tosi kiva, niin kyllä se vaan vähän tylsäksi tahtoo käydä, ja joskus ahdistavaksikin.
Jos teillä on kisuja tai hauveleita niin luen mielelläni juttuja myös niistä.
Ai niin, ja kirjoitin tosiaan pari viestiä siihen Ranska-ketjuun. Toivon voivani lähteä käymään vielä joskus Bordeaux'ssa.
Mitä lauantai-illan ohjelmaan tulee, niin eipä mitään kummempaa. Kävin vanhempien kanssa tapaamassa isoäitiä, sitten juttelin skypessä yhden iranilaissyntyisen tuttavan kanssa ja nyt tulin vähän katsomaan, oliko tässä ketjussa mitään uutta. Ja olihan täällä!!!
Täytyy varmaan vielä laittaa joku voileipä tai jotain, kun en ole syönyt oikein kunnon ruokaa, kaurapuuroa vain ja yhden karjalanpiirakan ja puolikkaan kääretortun siivun.
Illanjatkoja!!!
Kismett
No huomenta sinne Poriin!!! Minä olen täällä naapurikaupungissa, arvaat varmaan missä!!! Minkä ikäinen olet? Onko sinulla useampi lapsi? Aika jännää jotenkin, että niin moni äiti tuntee itsensä yksinäiseksi, luulisi jotenkin, että lasten myötä tutustuisi helpommin muihin vanhempiin ja sellaista.
Mitkä ovat mielenkiinnonkohteesi, siis onko sinulla jotain harrastuksia tai mitä tykkäät tehdä?
Me täällä kisun kanssa heräillään. Tänään ei ole mit¨¨aän erityistä tekemistä, niinkuin ei yleensä muutenkaan ole! En nyt oikein tiedä, mitä tässä voisi kertoilla, mutta jos joku esittää kysymyksiä, niin vastailen mielelläni.
Kismett
Mua kiinnostaa miten pystyt lukemaan tätä ketjua? Sori, en tiedä näkövammaisten apuvälineistä mitään niin voi olla tyhmä kysymys.
Täällä olisi yksi porilainen, joka on lähes erakoitunut kotiin koska kavereita ei ole. Syitä sille on mm. ujous sekä sosiaalisten tilanteiden pelko. Haluaisin kuitenkin kovasti edes jonkinlaisen sosiaalisen elämän ettei elämä pyörisi vain lasten ympärillä.