Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautumisesi ystävääsi muuttuisi jos paljastuisi... (vaihtoehtoja)

Vierailija
16.01.2015 |

Löytäisit vaikka harrastuksen kautta uuden ystävän. Kohta kuulisit kolmannelta osapuolelta paljastuksen liittyen tähän uuteen ystävään. Miten suhtautuisit kuhunkin eri vaihtoehtoon jos se paljastus olisi että:

hänellä on seksisuhde oman velipuolensa kanssa?

hän käyttää kannabista?

hän näkee enkeleitä ja keskustelee näiden kanssa?

hän ostaa seksiä miesprostituoiduilta?

hän on aikoinaan istunut vankilassa tapettuaan satunnaisen ohikulkijan?

hän on myymälävaras?

hän on hiljattain voittanut lotossa 5 000 000 euroa?

hänellä on syöpä ja vuosi elinaikaa?

Kohdasta riippuen, miten kussakin tapauksessa suhtautumisesi uuteen ystävääsi muuttuisi? Vai muuttuisiko ylipäänsä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ihmisellä on luurankoja kaapissaan. Suhtaudun aina varauksella paljastuksiin, ja yritän miettiä mikä on pajastelijan motiivi. Jos ihmisellä on joku tuollainen epävakaasta mielenterveydestä kertova tausta (kuten hallitsematonta väkivaltaa) ja siihen päälle vielä toimintamalli jossa itseä lääkitään päihteillä, niin eihän se hyvä kombinaatio ole. 

Vierailija
2/15 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille tiedoilla on vähän vaikea sanoa mitään. Ehkä vain seksin ostaminen ja satunnaisen ohikulkijan tappaminen on sellaisia juttuja joiden perusteella katkaisisin välit.

Vierailija
4/15 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan jaksa vastata tuollaisiin litanioihin. Onko sulla siis vaikeasti sairas kannabista käyttävä väkivaltatuomion saanut ystävä, jolla on suhde velipuoleensa ja joka näkee enkeleitä? Vai oletko itse sellainen?

Vierailija
5/15 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:06"]

En minä ainakaan jaksa vastata tuollaisiin litanioihin. Onko sulla siis vaikeasti sairas kannabista käyttävä väkivaltatuomion saanut ystävä, jolla on suhde velipuoleensa ja joka näkee enkeleitä? Vai oletko itse sellainen?

[/quote]

Ei ole, enkä ole itse sellainen. Ja noi kohdat ei edes päde samaan henkilöön vaan on vaihtoehtoisia! :)

Vierailija
6/15 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 22:14"]

[/quote]

Ei ole, enkä ole itse sellainen. Ja noi kohdat ei edes päde samaan henkilöön vaan on vaihtoehtoisia! :)

[/quote]

No mitä tällä aloituksella sitten haetaan? 

Vierailija
7/15 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainoastaan tuo tappaminen. Muilla ei mitään merkitystä.

Vierailija
8/15 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi ystävä on helppo heivata elämästä ulos. Kaikkiin muihin menisi välit paitsi miljönääriin. Ei rahan takia, vaan sen takia että en jaksa energiasyöppöjä uusia ystäviä.

Vierailija
9/15 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille tiedoilla on vähän vaikea sanoa mitään. Ehkä vain seksin ostaminen ja satunnaisen ohikulkijan tappaminen on sellaisia juttuja joiden perusteella katkaisisin välit.

[/quote]

Mitä väärää seksin osatamisessa on?

Vierailija
10/15 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on seksisuhde oman velipuolensa kanssa?
- Siis jompikumpi yhteinen vanhempi vai uusioperheen lapsi? Jos ei olisi verisukua niin joo outoa, mutta ei kai siinä mitään. Jos olisi sukua, niin järkyttyisin ja kyllä ilmaisisin järkytyksen kaverilleni. Riippuu niin monesta seikasta. Onko samoja vanhempia, onko uusioperhe, kauanko uusioperheen vanhemmat ovat olleet yhdessä jne.

hän käyttää kannabista?
- En mitään. Pyytäisin polttamaan mun kanssa tai sanoisin että aha, okei.

hän näkee enkeleitä ja keskustelee näiden kanssa?
- Jos kyse on harmittomasta uskosta, niin en mitään. Nyökyttelisin vaan ja ehkä kyselisin jotain. Jos kaverillani taas yhtäkkiä naksahtaisi päässä, esim. Psykoosi, soittaisin ambulanssin.

hän ostaa seksiä miesprostituoiduilta?
- Toteaisin, että jaahas. Jos kyse siis sinkkukaverista. Ehkä heittäisin läppää ja kysyisin, oliko ehkäisy kunnossa.

hän on aikoinaan istunut vankilassa tapettuaan satunnaisen ohikulkijan?
- Haluaisin saada vastauksia! Miksi ja miten ja milloin? En hylkäisi kaveriani, mutta haluaisin tietää asian läpikotaisin.

hän on myymälävaras?
- Yrittäisin puhua kaverin hakemaan apua itselleen ja kysyisin, miksi hän tekee niin. Yrittäisin auttaa.

hän on hiljattain voittanut lotossa 5 000 000 euroa?
- Onnittelisin ja kysyisin, mitä hän aikoo tehdä.

hänellä on syöpä ja vuosi elinaikaa?
- Itkisin kamalasti, mutta yrittäisin kaikin voimin kohdella kaveria kuten ennenkin. En vatvoisi kuolemaa, en haluaisi että kaverille tulee sellainen olo että hän on jo toinen jalka haudassa. Viettäisin enemmän aikaa kaverini kanssa, keskustelisin paljon ja sanoisin asioita, jotka ovat ehkä jääneet sanomatta. Yrittäisin lohduttaa ja olla tukena, jos kaverillani on rankat hoidot tai muuten vaikeaa.

Vierailija
11/15 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on seksisuhde oman velipuolensa kanssa: Yhdellä ystävälläni on velipuoli ja jos heillä olisi seksisuhde, niin se olisi niin kuvottavaa, etten ehkä pystyisi enää näkemään ystävääni. Jos taas kyse olisi ystävälleni käytännössä vieraasta ihmisestä, jonka kanssa ei ystäväni ei ole ollut missään vaiheessa samaa perhettä, niin yrittäisin jotenkin ymmärtää.

hän käyttää kannabista: Mulle kanssa ja sassiin!

hän näkee enkeleitä ja keskustelee näiden kanssa? Ei vaikuta suhtautumiseeni.

hän ostaa seksiä miesprostituoiduilta? Ei vaikuta suhtautumiseeni.

hän on aikoinaan istunut vankilassa tapettuaan satunnaisen ohikulkijan? En tiedä, varmaan ottaisin järkytyksen vuoksi etäisyyttä vähän, mutten lopettaisi ystävyyttä.

hän on myymälävaras? Ei vaikuttaisi ystävyyteemme, mutta yrittäisin puhua jättämään varkaudet, jottei tule vaikeuksia

hän on hiljattain voittanut lotossa 5 000 000 euroa? Rakastan rahaa ja olisin ihan superkateellinen ja ilman oikeutusta myös äkäinen, jos en saisi siivua. En kuitenkaan pyytäisi rahaa. Varmaan ystävyys saattaisi kateuteni vuoksi vähän rakoillakin. Sanoinko jo, että rakastan rahaa!

hänellä on syöpä ja vuosi elinaikaa? Pitäisi enemmän yhteyttä ja olisin tukena. Yrittäisin olla säälimättä, mutta säälisin kuitenkin.

Vierailija
12/15 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juttelen iltaisin enkeleitten kanssa. Kiva saada välillä täyspäistä seuraa kun päivät kuuntelee töissä jonninjoutavia jorinoita.

Vierailija
13/15 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan

Vierailija
14/15 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-6: "Aha"

7: Onnee!

8: Halaisin tiukasti.

Ei varmaan suhtautuminen muuttuisi ellei ystäväni alkaisi käyttäytymään jotenkin eritavoin kuin aikaisemmin paljastuksen jälkeen.

Vierailija
15/15 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän