Millainen mies ei halua pariutua?
Kommentit (44)
Itsenäinen ja osaava. Mies jolla on korkeat standardit
Haluaa vaan säännöllistä helppoa p....
Varmasti minussa on paljonkin erilaisia vikoja, mutta mitä enemmän mä luen tätä palstaa, sitä varmempi olen halusta pysyä sinkkuna.
Miehet alkavat onneksi tulla järkiinsä.
-
Missä on ne normaalit naisia haluavat miehet? Joko on olemassa:
a) epätoivoisesti naisia etsiviä luusereita
b) itsenäisiä peli -ja uramiehiä
c) mgtow luusereita
Mä just haaveilen tuollaisesta itsenäisestä miehestä, joka ei jahtaa naisia vaan joka pitää "käännyttää" puolelleen ja saada väkisin kiinnostumaan juuri minusta. Ei sellaisia vaan tapaa missään.
Vierailija kirjoitti:
Mä just haaveilen tuollaisesta itsenäisestä miehestä, joka ei jahtaa naisia vaan joka pitää "käännyttää" puolelleen ja saada väkisin kiinnostumaan juuri minusta. Ei sellaisia vaan tapaa missään.
Miksi kukaan kiinnostuisi juuri sinusta. Av-mammasta
Syyt ovat varmasti moninaiset. Itselläni syynä on riskinhallinta. Useiden ihmisuhteiden jäljiltä en kaipaa elämääni enää yhtään ylimääräistä draamaa ja uusissa suhteissa tämän draaman mahdollisuus on huomattava. Tästä syystä olen päättänyt pysyttäytyä ulkona rakkauspohjaisista ihmissuhteista. Ei täydellinen ratkaisu, mutta itselleni nyt riskittömin ja täten paras vaihtoehto. Tavallaan sääli, oman puoluettoman arvioni (vitsi) mukaan menee yksi erittäin hyvä mies tavallaan "hukkaan".
Jos minulla olisi takana yksikin epäonnistunut parisuhde, olisin varmasti sinkku lopun elämääni. Sen verran sain nenilleni ihan tavallisissa kaverisuhteissa jo ihan lapsena, etten todellakaan uskaltaisi pariutua, jos olisin siinä kerran epäonnistunut.
Mies joka ei kaipaa seksiä. Miehellä on kaikki eväät hoidella itse itsensä
Mies jolle riittää että maassa on yksi naisvaltainen hallitus eikä halua toista komentamaan itseään kotiin.
Jos tulee sota kohta niin parempi ettei tunne ketään. Ei tunnu niin pahalta kun alkaa eloonjäämis kamppailu.
Ainakin sellainen mies joka arvostaa itseään sen verran, että ei pariudu vain pariutumisen vuoksi vaan haluaa kumppanin olevan itselleen sopiva. Ei tarkoita täydellisyyttä vaan sitä, että ollaan suurinpiirtein samalla taajuudella.
Vierailija kirjoitti:
Huh, kuulostat pelottavalta ja saattaisit alkaa ahdistamaan aika pian jos mies haluaisi olla kanssasi vain ystävä ja sinä joka käänteessä heität jotain teidän yhteiseen tulevaisuuteen viittaavaa yms.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi takana yksikin epäonnistunut parisuhde, olisin varmasti sinkku lopun elämääni. Sen verran sain nenilleni ihan tavallisissa kaverisuhteissa jo ihan lapsena, etten todellakaan uskaltaisi pariutua, jos olisin siinä kerran epäonnistunut.
Minulla tuli jokin aika sitten tuo tilanne ja nyt tuntuu ettei minusta ole enää mihinkään parisuhteeseen, senverran hirveä kokemus se oli enkä halua enää uusiksi.
En oikein tiedä, miksei parisuhde oikeen tunnu kiinnostavan. Ehkäpä se, että on aina ollut omissa oloissa ja tottunut tähän. Myös se, mitä enemmän lukee kaiken maailman pettämis juttuja ja mitä riitoja ihmisillä on, niin tulee fiilis että miten helppoa on olla itsekseen. 😇👌 En osaa sanoa vielä että tuleeko ajatus vielä muuttumaan, mutta näillä mennään.
Sinkkuna oleminen on ihan mielettömän helppoa ja harmitonta. Parisuhteen myötä elämään tulee kaikkea turhaa draamaa ja kohellusta
Sellainen joka ei suostu naisten nöyryytettäväksi.