Millainen mies ei halua pariutua?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna oleminen on ihan mielettömän helppoa ja harmitonta. Parisuhteen myötä elämään tulee kaikkea turhaa draamaa ja kohellusta
Tämä on totta. Onpa elämä vaan rauhallista. Keitänpäs tässä taas iltateen ja katson parvekkeelta kadulla kulkevia autoja. Ei ketään hössöttämässä vieressä tai pilaamassa hyvää oloani.
M24
Hanki kissa
Vierailija kirjoitti:
Itsenäinen ja osaava. Mies jolla on korkeat standardit
Tiedän yhden vähän päälle 30v miehen. Juuri nuo kuvastaa häntä parhaiten. On erittäin itsenäinen, päättäväinen ja älykäs ja ei kelpuuta ketä tahansa kaverikseen tai varsinkaan kumppaniksi. On seurustellut joskus teininä, mutta nyt on elänyt sinkkuna pitkään uraa rakentaen Suomessa ja ulkomailla. Joku nainen saa hänestä vielä hyvän miehen, mutta ei kuka tahansa nainen ei hänelle tule koskaan kelpaamaan.
Parittelu on mukava harrastus, pariutuminen puolestaan epämiellyttävää.
Kun on eronnut useamman kerran, nähnyt enemmän elämästä ja naisista kuin olisi ollut hyväksi. Niin se jättää jälkensä. Ei halua enää kokea yhtään pettymystä. Vaikka kaipaisi kuin hullu puuroa uutta parisuhdetta itselleen, on vain henkisesti helpompaa harrastaa yhdenillan suhteita, vaikka haluaisikin jonkun vielä rakastava n, ja pysyvän siinä vierellä. Ei enää pään tiiliseinään takomista, tai käsillään seisomista. Et mikä milloinkin vain neitoa sattuisi miellyttämään. Ei enää uuteen anoppiin ja toisen sukuun tutustumista. Ei vaan jaksa sitä enää.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti minussa on paljonkin erilaisia vikoja, mutta mitä enemmän mä luen tätä palstaa, sitä varmempi olen halusta pysyä sinkkuna.
En onneksi tunne yhtäkään yhtä sekopäätä kun ihmiset tällä palstalla.
T. Nainen 20 vuotta kestäneessä parisuhteessa.
- On ollut jo pitkässä suhteessa, sydän särkynyt, ei pysty kuvitella enää elämässään toista naista
En kaipaa parisuhdetta, koska olen itsellinen ja tykkään tehdä rauhassa omia asioitani. Jaa, että täytyisi pariutua sen takia, ettei muut pidä outona? Ei kiinnosta vähääkään muiden mielipiteet tässä asiassa.
Mies joka kokee että parisuhde toisi elämään lisää velvollisuuksia ja säätämistä, eikä koe että hyvät puolet (seksi, romantiikka, kumppanuus) kompensoisivat tätä riittävästi.
Ikävä kyllä parisuhde naisen kanssa tarkoittaa käytännössä aina naisen tavoitteiden ja unelmien toteuttamista. Lisävaivaa aiheuttavat asuntohaaveet, matkahaaveet, muut muutoshaaveet, neuroottisuus siisteyden ja vikojen kanssa, kissanristiäiset, tarve vetää peruskallion ja turvaajan roolia vaikkei sitä haluaisi, vaatimus kunnianhimosta ja määrätietoisuudesta pyrkiä johonkin, jne.
Jos jostain löytyy nainen jolle käy että jätetään kämppä sotkuiseksi ja mennään metsään samoilemaan, mietin vastaukseni uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka ei suostu naisten nöyryytettäväksi.
Ja sellaisen joka putsaa miehen. Naiset kieroja ja katalia. Varokaa naisia👠
32 jatkaa:
Huomenna käyn töissä, siirrän 1600 euron nettopalkastani 400 euroa osakkeisiin koska rahaa kuluu pelkistetyllä elämäntyylilläni vähän, ja sitten lähden viikonlopuksi telttailemaan. Minua odottaa kaunis luonto, oma rauha, nuotion leimu, retkieväät ja kenties olut tai pari kun rentoudun kunnolla. Päivisin ajattelin lukea hyvää kirjaa ja havainnoida asioita. Sunnuntaina käyn ystäväni luona, varmaankin istumme hänen kuistillaan juttelemassa tuntikausia ties miestä.
Mitä parempaa parisuhde tarjoaisi minulle?
Vierailija kirjoitti:
Mies jolle riittää että maassa on yksi naisvaltainen hallitus eikä halua toista komentamaan itseään kotiin.
Pitihän se politiikka sotkea tähänkin keskusteluun
Saan helposti seksiä muutenkin. Jos iän myötä saanti hankaloituu, voin harkita parisuhdetta.
Olen äärimmäisen säästäväinen ja laiska siivoamaan asuntoni, joten minulle sopii paremmin etäsuhde. Tällöin voin käyttää hieman enemmän rahaa naisen seurassa ja muuten kuluttaa minimaalisesti. Asunnon siivoan vain silloin kun nainen tulee käymään. Lisäksi voin juoda viinaa rauhassa ollessani yksin.
Vierailija kirjoitti:
Missä on ne normaalit naisia haluavat miehet? Joko on olemassa:
a) epätoivoisesti naisia etsiviä luusereita
b) itsenäisiä peli -ja uramiehiä
c) mgtow luusereita
Viisas mies ei naiseen koske. . No joskus humalassa, kun järki himmenee, mutta kun selviää niin takaisin kaidalle polulle pääsee helposti vaikka aukaisemalla radion. Radiossakin muistutetaan viiden minuutin välein, kuinka huonoja miehet on.
Vierailija kirjoitti:
Missä on ne normaalit naisia haluavat miehet? Joko on olemassa:
a) epätoivoisesti naisia etsiviä luusereita
b) itsenäisiä peli -ja uramiehiä
c) mgtow luusereita
Et ole yhtään sen parempi mitä nämäkään jotka eivät saa aikaiseksi ostettua lippuja Itä-Euroopan puolelle. Vika on aina muissa.
Saitko muuten pakit Jenkeissä/Saksassa?
Sait ainakin rehellisesti kuulla oman tasosi.
Minä en halua! Kaikki ongelmat ja mielipahat mitä naiset on aiheuttanut on muuttanut ajatteluni siihe että nainen ei ole mikään palkinto jota edes kannattaa tavoitella. Mieluummin yksin kuin yhdenkään pirttihirmu henkisen väkivallan kohteeksi
Tämä on totta. Onpa elämä vaan rauhallista. Keitänpäs tässä taas iltateen ja katson parvekkeelta kadulla kulkevia autoja. Ei ketään hössöttämässä vieressä tai pilaamassa hyvää oloani.
M24