Joku mielenvikainen lähti seuraamaan ulkona
Kävin kävellen kaupassa ja siinä ulkopuolella oli joku todella outo tyyppi. Hän vaelteli kaupan pihalla ja alkoi tuijottamaan minua pistävästi. Ihan tuntematon. Menin sisälle kauppaan, mutta kun tulin sieltä ulos, hän oli edelleen siinä. Yritin pysyä rauhallisena ja olin kuin en huomaisi koko tyyppiä, mutta hän alkoi "kierrellä" minua. Välillä vilkuili sivuilleen ja sitten keskittyi tuijottamaan minua ja ikään kuin valmistautui johonkin. Lähdin siitä sitten kävelemään pois päin, jolloin tyyppi samantien lähti perään kävelemään. Onneksi siihen lähipysäkille tuli joku sattumanvarainen bussi, johon hyppäsin nopeasti. Heti kun tyyppi näki että hyppäsin bussiin, hän käänsi suuntaansa ja lähti kävelemään takaisinpäin.
Luulen että kyseessä oli ihan rehellinen hullu. Silmät seisoi päässä ja tiedän kyllä kun jollakin on huonot mielessä. Muutenkin kehonkieli oli todella erikoista ja hän oli jännittynyt kuin elukka ennen hyökkäystä. Luulen että ilman sitä bussia tämä olisi saattanut mennä huonosti. Kaikki merkit viittasi siihen, että oli ikävät mielessä.
Kommentit (30)
Mä olen hieman outo siinä mielessä, että rakastan pimeyttä ja hämyä. Kotona hiimailen aina hämärässä. Valoisuus käy silmiin ja aiheuttaa ahdistusta. PAITSI ulkona liikkuessa pimeys kieltämättä lisää turvattomuuden tunnetta. Ja se syy ei siis ole itse pimeys (jota rakastan) vaan ne ihmiset, jotka tuntuu hyväksikäyttävän pimeyttä. Ja sellaisia ihmisiä riittää!
Tässä taannoin jouduin jonkun nistin viekkariaggression kohteeksi ja keskellä kirkasta päivää. Tyyppi uhkaili tappavansa vaikka ei onneksi mitään aseita näkyvillä ollutkaan.
Kyllä näitä nyt vaan on.
Kiitos. Jätän kauppareissun huomiseen.
😷
Hyvää creepypastaa. Jos haluatte kokea hämmennystä ja nähdä näitä hörhöjä paljon niin kannattaa kokea Amsterdam yö aikaan. Tosi paljon sairaita ihmisiä.
Väkivallan uhkakin on väkivaltaa. Moni saa voimaa kun näkee jonkun pelkäävän. Siksi ei kannata pälyillä pelokkaasti, sillä se antaa niille voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää creepypastaa. Jos haluatte kokea hämmennystä ja nähdä näitä hörhöjä paljon niin kannattaa kokea Amsterdam yö aikaan. Tosi paljon sairaita ihmisiä.
Kerro lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdytän usein itseäni seuraamalla pimeässä yksinäisiä naisia. Se tunne kun nainen selkeästi panikoi ja nopeuttaa askeltaan tai soittaa hätääntyneen puhelun. Korvaamatonta.
Et taida olla ihan terve. Kierteletkö näitä naisia ja lähdet seuraamaan? Seisooko silmät päässä ja onko kehonkielesi "vaanivaa"? Tosi hauskaa.
Olen täysin terve. Näin marraskuussa on paras aika seurata. Näen yksinäisen naisen poistuvan vaikka kaupasta illalla ja alan seuraamaan häntä. Tunnen itseni vahvaksi kun näen naisen nopeuttavan askeltaan.
Muut miehet viettää aikaa harrastusten ja puolison kanssa, sinä mt-potilas reppana taas tällä tavoin haet epätoivoisesti kontaktia muilta ihmisiltä. Olis vaaan korkea aika miettip mikä elämässä on mennyt pieleen kun et ole yksi niistä hyvää elämää elävistä miehistä.
Olet väärässä. En ole mt-potilas, enkä hae kontaktia. En ole kertaakaan tehnyt mitään muuta kuin seurannut naisia. Siinä ei ole mitään laitonta, mutta saan siitä kiksejä. Elämäni ei ole mennyt pieleen, olen onnellinen. Sinä puolestaan olet paha ihminen.
Vai olikohan tässäkin niin, että kyseinen mies oli kilttimies, joka odotteli kaupan edustalla äitiään tulemaan hakemaan shakkikerhosta kotiin - ja siksi pälyili ympärilleen. Ap oli normaali nainen ja tunsi kiltin miehen läheisyyden välittömänä uhkana. Poikkeuksellista tässä tapauksessa oli se että ei soitettu poliisille.