Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan salt&vinegar chipsejä. Nyt olen vähän kyllästynyt. Mitä tilalle?

Vierailija
04.11.2021 |

Ehdottakaa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran kyllästyttää, niin miksei sitten samantien lopettaisi kokonaan sipsimässäilyn?

Mässäilyn? Minulla on pussi kaapissa ja otan siitä joinain päivinä kourallisen tai vähemmän. En sanoisi mässäilyksi. ap

Kourallisen sipsejä? 😂 Paras lopettaa kyllä koko sipsinsyönti.

Joskus otan kolme sipsiä, yhden kerrallaan!! ap

Älä ap järkytä sitä, putoaa vielä tuolilta. 

Vierailija
42/47 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mita on kermaviili? Yogurt and Cream?

Hapanmaitovalmiste. Yhdenlainen hapankerma. Happamampi maku kuin smetanassa tai creme fraichessa.

sour cream

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taffel cheese (pallo)popcorn<3 Ainakin tässä kaupungissa löytyy vain yhdestä kaupasta tosin eikä ole mikään pieni kaupunki edes, harvinaista herkkua siis. Eikä ole mitenkään liian juustoisen makuinen, enempi semmoinen parikan maku, jos ei tykkää esim. juustonaksuista kuten en itse niin välitä.

Vierailija
44/47 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minisuolakurkut, marinoidut oliivit, tomaattisipulietikkasalaatti. Itse ainakin huomasin olevani hulluna juuri siihen etikan makuun ja suolaisuuteen, en niinkään että pitäisi olla juuri sipsiä.

Juurikin sipsivaihtoehdoksi salt+vinegar -maulle on jäänyt mieleen hyvinä chili-limesipsit (Lays Strong), Patatje Joppie (etikkaremouladekastikkeen makuinen), Jamon (espanjalaisen kinkun makuinen) ja suolakurkun makuinen Monster Munch. Kai ainakin jotain noista saa Suomesta.

Vierailija
45/47 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisesti Tescon sipsit poistuivat / poistuvat Prisman valikoimista, siellä oli mielestäni hyvä makupari Mature cheddar & red onion.

Vierailija
46/47 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.estrella.fi/portfolio/sweet-chili-chips/

Nää on tullut takaisin, mut violetti pussi vaihtunut punaiseen.

Estrellan Sweet chili sipsit. Nams. 

Kävin ostamassa noita ja en muistanut nimen perusteella noita lainkaan, mutta maun perusteella muistin. Todella hyviä. Outoa kun on niin tuttu maku, mutta en edes muista milloin noita oli kaupoissa ennen. Milloin ne lähti pois?

Vierailija
47/47 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme