Rakastan salt&vinegar chipsejä. Nyt olen vähän kyllästynyt. Mitä tilalle?
Kommentit (47)
Syökö joku oikeasti noita etikanmakuisia sipsejä? Kerran ostin ja roskiin meni. Ainoa sipsipussi koskaan jonka olen jättänyt syömättä.
Mullakin on nämä, tai sitten Pringlesit tai ihan normit jotka on vain suolattu.
Oliskohan ollut Kettlesin tai jonkun balsamicosipsit. Ne oli hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sipseistä tykkääjä. Kokeilisin sinuna tällaista ihanaa yhdistelmää: kermaviiliä 2dl ja siihen Taffelin Chili-Mango-dippipussi, sipseinä ihan vaan Taffelin Megapussin Originalsipsit (tavalliset).
Oi, täytyypä etsiä tuo chili-mangodippi. En ole vielä missään nähnyt. Kiitos vinkistä.
-eri
Kannattaa tehdä ne dipit itse. Saa paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Syökö joku oikeasti noita etikanmakuisia sipsejä? Kerran ostin ja roskiin meni. Ainoa sipsipussi koskaan jonka olen jättänyt syömättä.
Joo, syö, ihan parhaita. Joissain maissa myös ranskiksiin saatetaan laittaa etikkaa.
Tässä olikin jo muutamassa viestissä mainittu San Diego, ja komppaan sitä. Mun mielestä etikka ja San Diego ovat parhaat sipsimaut Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran kyllästyttää, niin miksei sitten samantien lopettaisi kokonaan sipsimässäilyn?
Mässäilyn? Minulla on pussi kaapissa ja otan siitä joinain päivinä kourallisen tai vähemmän. En sanoisi mässäilyksi. ap
Kourallisen sipsejä? 😂 Paras lopettaa kyllä koko sipsinsyönti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran kyllästyttää, niin miksei sitten samantien lopettaisi kokonaan sipsimässäilyn?
Mässäilyn? Minulla on pussi kaapissa ja otan siitä joinain päivinä kourallisen tai vähemmän. En sanoisi mässäilyksi. ap
Mikähän mahtaa olla ton tyypin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus otan kolme sipsiä, yhden kerrallaan!! ap
Hot rod on hyvä ja siitä saa parempaa kun murskaa sen hikisessä kainalossa ja syö palaset. Oma dippi paras dippi.
Taffel Kartanon Tilli & Kermaviilisipsit <3
Mita on kermaviili? Yogurt and Cream?
Vierailija kirjoitti:
Hapanmaitovalmiste. Yhdenlainen hapankerma. Happamampi maku kuin smetanassa tai creme fraichessa.
Kokeile Deliciest merkin '' Iso Sipsi '' tuotteita. Makuina sour cream & onion, cheese & onion, salt & vinegar sekä chili & lime.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hapanmaitovalmiste. Yhdenlainen hapankerma. Happamampi maku kuin smetanassa tai creme fraichessa.
Tuntuu silta ettei noita USAsta loydy. Harvoin tosin kayn maitohyllyn lahellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Taffel Kartanon Tilli & Kermaviilisipsit <3
Nämä ja ne valkosipuli-sipsit oli lapsena lemppareitani, mutta nykyään mielestäni pilalla. Koostumus ja myös maku muuttunut. Ennen olivat tosi rapeita, nykyään löysiä. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu silta ettei noita USAsta loydy. Harvoin tosin kayn maitohyllyn lahellakaan.
Ei juuri kermaviiliä löydy. Hapankermaa kyllä löytyy, mutta en tiedä, miten se toimisi dippinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sipseistä tykkääjä. Kokeilisin sinuna tällaista ihanaa yhdistelmää: kermaviiliä 2dl ja siihen Taffelin Chili-Mango-dippipussi, sipseinä ihan vaan Taffelin Megapussin Originalsipsit (tavalliset).
Oi, täytyypä etsiä tuo chili-mangodippi. En ole vielä missään nähnyt. Kiitos vinkistä.
-eri
Kokeilin tuota dippiä eikä ollut kovin hyvää. Liian makea ja liian vähän chiliä omaan makuuni. Makuasioita tietysti. 😁
Vaihda merkkiä