Te, jotka tietoisesti yritätte varattua!
Kommentit (62)
Kaikkein suurimman nautinnon saa kyllä siitä, kun joku horoperse tulee tarjoamaan itseään miehelleni ja saa pakit :D näin on käynyt, yks muija yritti ihan tosissaan, vaikka tiesi että on varattu ja minä siinä vieressä, mahto vituttaa kun ei onnistunut :)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:05"]Joillakin on sellainen kilpailuvietti että varatut kiihottaa. Jotkut viettelee myös kostoksi "vihamiehensä" naisen, tai vie ihastuksen toisen silmien edestä. [/quote] tuntuu olevan. Toivottavasti kosahtaa tollasilla vittupäillä joskus omaan nilkkaan.
[/quote]
Toivoa saa mutta eniten niillä, ja muillakin pettäjillä, näyttää olevan naisia.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:11"]
Kaikkein suurimman nautinnon saa kyllä siitä, kun joku horoperse tulee tarjoamaan itseään miehelleni ja saa pakit :D näin on käynyt, yks muija yritti ihan tosissaan, vaikka tiesi että on varattu ja minä siinä vieressä, mahto vituttaa kun ei onnistunut :)
[/quote]
Miksipä luulet että tuli ns. tarjoamaan? Oli saanut siltä ennenkin kyytiä ja luuli että nytkin?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:07"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:05"]Joillakin on sellainen kilpailuvietti että varatut kiihottaa. Jotkut viettelee myös kostoksi "vihamiehensä" naisen, tai vie ihastuksen toisen silmien edestä. [/quote] tuntuu olevan. Toivottavasti kosahtaa tollasilla vittupäillä joskus omaan nilkkaan.
[/quote]
Toivoa saa mutta eniten niillä, ja muillakin pettäjillä, näyttää olevan naisia.
[/quote] tiedätkö, johtuu siitä, että ne tyhjäpää ämmät luulee olevansa jotain sen jälkeen kun ovat itsekin olleet sen gigolon kanssa. Totuus onkin sitten jotain aivan muuta :)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:11"]
[/quote]
Miksipä luulet että tuli ns. tarjoamaan? Oli saanut siltä ennenkin kyytiä ja luuli että nytkin?
[/quote] hahhah, siinähän kuvittelet, jos se sua helpottaa. :) Tiedän, koska oli yleinen jakorasia, joka yritti vähän kaikkia.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:55"]Miehiltä haluttais nyt vastauksia. Pelaatteko venäläistä rulettia vai oletko ihan tosissanne ihastuneita?
[/quote]Itse ainakin olen ihan tosissani ihastunut. En siis kerjää vaikeuksia mitenkään tarkoituksella, vaikka tiedän että niitäkin voi tulla joskus eteen. Mutta minkäs teet. Itse en ainakaan osaa kytkeä tunteita pois päältä. (11)
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:11"]
[/quote]
[/quote] hahhah, siinähän kuvittelet, jos se sua helpottaa. :) Tiedän, koska oli yleinen jakorasia, joka yritti vähän kaikkia.
[/quote] plus, että mieheni kertoi, että mitä eukko oli sanonut. :)
Varatut tuovat haastetta, eivät huutele meidän jutustamme tai jää roikkumaan. Tykkään myös jutella näiden miesten kanssa, koska haluan kuulla tarinat heidän suhteistaan ja siitä, miksi he tyttöystävän/vaimon olemassaolosta huolimatta ovat kanssani. Eli minulle tämä on aikalailla peliä, tosin matkalla opin myös paljon miehistä ja parisuhteista. Hyvässä suhteessa olevat ja suoraselkäiset miehet eivät anna flirtin edetä pidemmälle, arvostan näitä miehiä paljon.
Motiivini on se, että olen rakastunut varattuun. Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kuunnella sydämen ääntä.
Hän on toki varattu minulle, koska on vaimoni.
Jos yritän, niin yritän varattua ja sinkkua ihan samasta syystä: olen ihastunut. Varattuus ei tuo mieheen mitään lisäarvoa. Itse olen sinkku ja nainen.
Välillä valitettavasti ihastuu tietämättään varattuun ja sitten, kun asia ilmenee, on jo niin ihastunut, että on vaikea päästä irti.
Ei mun tartte yrittää, miehet on mun kimpussa ja valkkaan sit kenet haluan. Sehän on miehen asia miettiä onko varattu vai ei
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:52"]
En suoranaisesti yrittänyt miestä. Alettiin pyöriä sen kanssa taas parin vuoden jälkeen ja aina kun halattiin mies rutisti mua lujaa ja pitkään mutta muita vaan hennosti. Mies rupesi sanomaan ettei jaksa venata viikonloppuun että nähään ja pian pyörittiin myös kahdestaan, ajeltiin, istuskeltiin ja juteltiin. En muista miten mutta molemmat vaan uskalsi näyttää ne tunteet mitä ei ennen oltu uskallettu ja yhdessä päätettiin erota edellisistä suhteista ja olla yhdessä. Kuitenkin meidän välillä oli aina ollut kipinää ja tunnettu kai 8vuotta. Mitään kunnolla pettämiseksi sanottavaa ei tapahtunut, toi halailu toki mutta ne tunteethan ei olleet uusi juttu.. en tiedä. Olen onnellinen kun uskalsin lähteä vanhasta suhteesta tähän uuteen. Exän kanssa oli jatkuvasti paha olla ja oli univaikeuksia.
[/quote]
Eikö tämmösessä tilanteessa huomaa ruokkivansa vain sitä ihastusta, kun toisen kanssa vietetään niin tiiviisti aikaa? Että eikö tuollaisessa tilanteessa kannattaisi vähentää yhteydenpitoa ja keskittyä omaan parisuhteeseen. En toki tiedä siitä olemassa olevasta suhteesta mitään ja miksei sen eteen ole jo aikaisemmin tehty mitään, jos siinä on ollut huono olla. Sinänsä silti hyvä, ettei tuon kummemmin vehtailtu toisen selän takana :) Ja ihan uteliaisuutani vain kysyn, kun en ymmärrä miten tuollaiseen tilanteeseen päädytään.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:30"]
Mikä on motiivisi?
[/quote]
Kerta miehiltä kysyt, niin motiivi on saada pillua. Tietysti.
Minkä muun takia sinkkumies naista yrittäisikään?! :D
[/quote] miksi pitää varatulta vongata?
37 tässä vastaus sulle :En edes halunnut enää keskittyä siihen omaan suhteeseen, olin jo niin paljon energiaa ja hermojani siihen tuhlannut. Exäni oli todella etäinen, puhui paljon muille naisille eikä ikinä kehunut minua ja aina epäili minua jos lähdin kavereiden kanssa ulos. Lopulta päädyin pettämään (sen verran että hyvä kun muna edes ehti käydä sisällä) kännissä. Kun mies sai tietää asiasta, erosimme muutamaksi kuukaudeksi. Tänä aikana mies harrasti seksiä muutaman muun naisen kanssa joista ylpeili minulle josta syystä asia jäi vaivaamaan. Halusin kuulla mieheltä näistä naisista ja pitkän jankutuksen jälkeen mies kertoi toisen olleen nainen joka pyöri kanssamme samoissa porukoissa. Mies valehteli kokoajan asiasta jotain, mm että käyttivät kortsua. Sain miehen myöhemmin myöntämään että kortsua ei ollut. Kävin testeissä ja selvisi että oli klamydia. Noh, yritin vuoden sinnitellä ja unohtaa tuon naisen, samalla joutuen nähdä tätä joka viikonloppu. Asiat yltyivät niin pahoiksi että raivostuin jos mies edes katsoi tätä naista. Kärsin tämän koko vuoden univaikeuksista. Kun mies lähti niin samalla lähtivät univaikeudet. Aloin kunnolla toipua tapahtuneista vasta eron jälkeen..
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:07"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:45"]
Tän mä haluan myös tietää. Onko se vain peli vai ihan tosissanne olette? Ja tämä kys oli miehille.
[/quote]
Luultavammin peli. Susta on saatettu lyödä vetoa saako sut vieteltyä.
[/quote] Siis kuka lyö vetoa. Esikouluikäiset? Kyllä oikeasti aika nopeasti tunnistaa kenen tunteet on aidot.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:39"]Se tunne, kun saa jonkun toisen oman itselleen. Nostattaa muuten niin surkeaa itsetuntoa.
[/quote] Haista paska!
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:05"]Joillakin on sellainen kilpailuvietti että varatut kiihottaa. Jotkut viettelee myös kostoksi "vihamiehensä" naisen, tai vie ihastuksen toisen silmien edestä.
[/quote] tuntuu olevan. Toivottavasti kosahtaa tollasilla vittupäillä joskus omaan nilkkaan.