Lue keskustelun säännöt.
Tulin äidiksi, mies ei enää huomioi mitenkään
16.01.2015 |
Ennen kohteli minua kuin naista. Nyt kuin jonkun äitiä. En ole muuttunut paljoa. Itken joka päivä :(
Kommentit (2)
Äitiys muuttaa aina, halusit tai et. Kokeile sellaista että oot ensisijaisesti se nainen ja sitten äiti. Menkää ravintolaan ilman lasta. Muistakaa seksi!! Läheisyys...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ajatuksia?