Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämme nyt EPÄrealistisessa maailmassa ja sinun täytyy...

Vierailija
16.01.2015 |

valita vain toinen vaihtoehto.

A. KAIKKI tapaamasi ihmiset sanovat sinun olevan kaunis, mutta eivät halua sänkyyn kanssasi.
B. Kaikki haluavat sänkyyn kanssasi mutta kukaan ei koskaan sano, että olet kaunis.

-------

A. Kaikki tapaamasi ihmiset sanovat sinun olevan ihana ihminen, mutta kukaan ei ikinä pidä sinua kauniina.
B. Kaikki pitävät sinua kauniina, mutta kukaan ei ikinä kehu luonnettasi mukavaksi.

-----------

A. Sinuun suhtaudutaan aina asiallisesti, mutta kukaan ei ikinä saa sinusta aww-reaktiota eikä vitsaile kanssasi.
B. Saat aikaan paljon aww-reaktioita ja sinulle tullaan aina vitsailemaan, mutta sinua ei oteta vakavasti.

Välimuotoja ei ole, vaan se on joko tai.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinun täytyy valita mieluisampi vaihtoehto.

Vierailija
2/18 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Siis haluan toki olla aww, kaikki haluaa. Sitten kun on jonkun silmissä tosi aww, niin se on vakavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle tarvitse sanoa, että olen kaunis. Tiedän sen itsekin.

Vierailija
4/18 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:32"]Täh? Siis haluan toki olla aww, kaikki haluaa. Sitten kun on jonkun silmissä tosi aww, niin se on vakavaa.
[/quote]

Niin siis työelämässä. Ap

Vierailija
5/18 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:32"]Ei minulle tarvitse sanoa, että olen kaunis. Tiedän sen itsekin.
[/quote]

Sinulla oli yksi tehtävä...

Vierailija
6/18 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Sinuun suhtaudutaan aina asiallisesti, mutta kukaan ei ikinä saa sinusta aww-reaktiota eikä vitsaile kanssasi

-Tämä pitää muuten paikkansa minun kohdallani ihan oikeassakin elämässä. 

Vierailija
7/18 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:32"]Täh? Siis haluan toki olla aww, kaikki haluaa. Sitten kun on jonkun silmissä tosi aww, niin se on vakavaa.
[/quote]

[/quote] Mä luulin että kysymys on elämästä ylipäätään. Eihän työelämässä tartte olla aww, mutta entä jos tulee tunne jonkin kanssa että x, niin onko se siis silloin että ei voi ottaa enää vakavasti työelämässä. Kungfutselainen ongelma. Miten ap itse asian ratkaiset?

Vierailija
8/18 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan sama mitä mieltä muut minusta ovat. Mitä väliä heidän mielipiteillään on? Ihan turha välittää toisten mielipiteistä, koska koskaan ei voi miellyttää kaikkia ja olla jokaiselle mieliksi. Sitä paitsi miksi miellyttää ketään tyhmää ja ilkeää paskapersettä. Jos olen rehellisesti oma itseni se riittää minulle, jos ei jollekin riitä, olkoon riittämättä. Piste a huutomerkki.

Vierailija
9/18 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

A

A

Oikeastaan mikä tahansa vaihtoehdoista olisi parannus nykytilanteeseen. 

Vierailija
10/18 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:32"]Täh? Siis haluan toki olla aww, kaikki haluaa. Sitten kun on jonkun silmissä tosi aww, niin se on vakavaa.
[/quote]

[/quote] Mä luulin että kysymys on elämästä ylipäätään. Eihän työelämässä tartte olla aww, mutta entä jos tulee tunne jonkin kanssa että x, niin onko se siis silloin että ei voi ottaa enää vakavasti työelämässä. Kungfutselainen ongelma. Miten ap itse asian ratkaiset?
[/quote]

En tajunnut, mutta esim. jos mokaat jotenkin työssä niin ainakin jotkut asiakkaat saavat aww-reaktion ja hymyilevät mokallesi. Niin joko näin, että sinä saat aikaan tämmöisiä aww-reaktioita mutta esim. ongelmatilanteissa sinun puoleesi ei koskaan käännytä. Tai sitten sinun puoleesi käännytään aina ja sinua kohdellaan asiallisesti, mutta mokattuasi et saa aikaan aww-reaktioita ja hymyjä, vaan tuhahtelua ja turhautumista.

Vierailija
11/18 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:38"]A. Sinuun suhtaudutaan aina asiallisesti, mutta kukaan ei ikinä saa sinusta aww-reaktiota eikä vitsaile kanssasi

-Tämä pitää muuten paikkansa minun kohdallani ihan oikeassakin elämässä. 
[/quote]

)-:

Itse aiheutan aww-reaktioita.

Vierailija
12/18 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:43"]Minulle on aivan sama mitä mieltä muut minusta ovat. Mitä väliä heidän mielipiteillään on? Ihan turha välittää toisten mielipiteistä, koska koskaan ei voi miellyttää kaikkia ja olla jokaiselle mieliksi. Sitä paitsi miksi miellyttää ketään tyhmää ja ilkeää paskapersettä. Jos olen rehellisesti oma itseni se riittää minulle, jos ei jollekin riitä, olkoon riittämättä. Piste a huutomerkki.
[/quote]

Voi vittu :D lue otsikko ajatuksella ja tajua ketjun pointti.

Vierailija
13/18 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:32"]Ei minulle tarvitse sanoa, että olen kaunis. Tiedän sen itsekin. [/quote] Sinulla oli yksi tehtävä...

[/quote]

En ymmärtänyt aloitustasi. Siinä oli aika monta A:ta ja B:tä. 

Vierailija
14/18 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:32"]Ei minulle tarvitse sanoa, että olen kaunis. Tiedän sen itsekin. [/quote] Sinulla oli yksi tehtävä...

[/quote]

En ymmärtänyt aloitustasi. Siinä oli aika monta A:ta ja B:tä. 
[/quote]

...

Vierailija
15/18 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A
B
A

Vierailija
16/18 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABBA

Vierailija
17/18 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kun täällä on tosikoita ja rumia.

18/18 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Kaikki tapaamasi ihmiset sanovat sinun olevan ihana ihminen, mutta kukaan ei ikinä pidä sinua kauniina. 

Tämä kuulostaa hyvältä.