Olen tyhmä ja yksinkertainen. Haluatko kysyä jotain?
Olen tyhmä ja yksinkertainen. En ymmärrä miten olen selvinnyt elämässä tähän asti. Kysyttävää? En varmaan osa vastata mihinkään älykkäästi, mutta ota riski ja kokeile.
Kommentit (48)
Trolop, trolop, trollotilollotilop!! Halaus, joku jopa meni lankaan!
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:03"]
Mistäs tiedät olevasi tyhmä ja yksinkertainen? Kertoiko joku fiksumpi sen sulle vai itsekö niin päättelit?
[/quote]
Tajuan sen itsekin siitä, että kestää kauan tajuta asioita. Olen tajunnut itse ja muut on auttaneet siinä silleen kiitettävän kivasti. Tarpeeksi moni on kertonut että en mä ihan täysillä käy. Kaikki muumit on kyllä laaksossa että ei mulla viiraa. Menee vaan hitaasti jakeluun. En viitsi mennä mihinkään mensan testiin hakemaan varmistusta että tyhmä vai ei.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:05"]
Trolop, trolop, trollotilollotilop!! Halaus, joku jopa meni lankaan!
[/quote]
Tä?
Ap
musta sä oot aika symppis:) tuskin oot tyhmä, sulla saattaa olla vaan huono keskittymiskyky, jos luet samaa asiaa montaa kertaa ymmärtämättä taikka muistamatta lukemaasi. ehkä adhd tai add?
Et vastaustesi perusteella ole 'aito', vastailet juuri niinkuin vastailee joku joka haluaa esittää vähän yksinkertaista.
Adhd tosiaan löytyy. Ja oon aito blondi :D
Voi että, esittää mä en kyllä osaa muuta kuin itseäni.
Tää on ollut kivaa viihdettä. Nyt hyvää yötä :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:01"]
Voi elämä. Onko joku oikeasti noin yksinkertainen ihminen? Totta on, että tyhmä sä olet. Ei siitä pääse yli eikä ympäri. Lycka till vaan.
[/quote]
No oonki väittäny täällä olevani fiksu ja terävä :D Ei se haittaa. Kiitos onnen toivotuksista. Onnea aina tarvitaan.
Ap