Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tyhmä ja yksinkertainen. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
16.01.2015 |

Olen tyhmä ja yksinkertainen. En ymmärrä miten olen selvinnyt elämässä tähän asti. Kysyttävää? En varmaan osa vastata mihinkään älykkäästi, mutta ota riski ja kokeile.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 16:49"]

Taidat olla vaan vaatimaton - ulosantisi on ainakin parempaa mitä suurimmalla osalla nettikirjoittelijoista, joten et sinä mikään tyhmä ja yksinkertainen ole. Taidatkin jallittaa ja olla fiksu ja älykäs! Ryökäle. :)

[/quote]

Kiitos kehusta, mutta en usko. Minua pystyy jallittamaan mennen tullen. Varmaan tässäkin.

Miksi te alapeukutatte mun vastauksia? Tulee vielä paha mieli.

Ap

Vierailija
22/48 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko luova tai tykkäätkö tehdä luovia asioita? Ehkä et vaan ole lukuihminen ja teoriaihminen vaan enemmän flown mukana menevä tekijätyyppi. Mielestäni se ei tee kenestäkään tyhmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 16:52"]

Mikä on luottokorttisi numero (pitkä numerosarja kortin etupuolella) ja se 3-numeroinen numerosarja siellä kortin takapuolella?

[/quote]

Mulla ei ole luottokorttia. Saat pankkitilini numeron. Käykö se? Laita mun tilille vaikka satku jos viitsit, jooko?

Ap

Vierailija
24/48 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 16:56"]

Oletko luova tai tykkäätkö tehdä luovia asioita? Ehkä et vaan ole lukuihminen ja teoriaihminen vaan enemmän flown mukana menevä tekijätyyppi. Mielestäni se ei tee kenestäkään tyhmää.

[/quote]

Olen. Ehkä mä en olekaan kokonaan tyhmä. Tämä oli hyvä ajatus :)

Ap

Vierailija
25/48 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ei ole lukuhommiin ja toimistoon istumaan ja pyörittämään numeroita ja kirjaimia, ihan niinkuin kaikista ei ole taiteilijoiksi ja luoviksi ilmaisijoiksi.

Valitettavasti tosin meidän yhteiskunnassa ne luovat taiteilijatyypit yleensä leimataan aika tyhmiksi, koska eivät sopeudu samalla tavalla tämän yhteiskunnan asettamiin raameihin ja tavoitteisiin eivätkä useinkaan myöskään arvosta ja tavoittele sellaisia asioita, mitä tässä yhteiskunnassa noin yleisesti arvostetaan ja tavoitellaan. Mutta mun henkilökohtainen näkemys on, että erilaisuus (oli se sitten tällä tai jollain muulla tavalla ilmenevää) ei todellakaan ole tyhmyyttä eikä mitenkään huono asia.

Älä soimaa itseäsi tyhmäksi ja yksinkertaiseksi vaan ole mitä olet ja rakasta itseäsi sellaisena :) <3 Jos joku muu pitää sinua tyhmänä, kertoo se mielestäni enemmän sen toisen ajatusmaailman kapeudesta eikä suinkaan sinusta. Näiden viestiesi perusteella vaikutat mielestäni vähän hupsun höpsöltä, mutta se ei ole huono asia vaan ominaisuus, jonka näen juuri monissa taitelijasieluissa omassa ystäväpiirissäni.

Vierailija
26/48 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsun höpsö :D Tää oli aika ihanasti sanottu. Olen mieluummin vähän hupsu tai höpsö. En mä tainnutkaan laittaa tätä ketjua pystyyn ihan turhaan. Tajusin pari uutta puolta, jotka ei tulleet ennen mieleen.

<3

Ap

Vierailija
27/48 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tavallaan, sen olen oppinut. Eihän se insinöörikään kaikkea tiedä ja voipi ihmetelläkin jotain sinun taitoasi.

Vierailija
28/48 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ei kuitenkaan paljasta tarpeettomasti omaa tyhmyyttään. Jos ei tiedä, on hiljaa. Kaikesta on löydettävissä tietoa, jos vain haluaa oppia. On omasta itsestä kiinni, viitsiikö nähdä sen vaivan. Jos töppäilee koko ajan käytännön elämässään, voi ehkä pysähtyä miettimään, onko todella oikeasti tyhmä. Silloi nvoi olla. Tarkoittaen sitä, että hoksottimet ja normaali ajattelukyky eivät toimi. Yleensä ne toimivat jotenkin, vaikkei hirveän terävä olisikaan.

Vierailija
29/48 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:06"]

Kaikista ei ole lukuhommiin ja toimistoon istumaan ja pyörittämään numeroita ja kirjaimia, ihan niinkuin kaikista ei ole taiteilijoiksi ja luoviksi ilmaisijoiksi.

Valitettavasti tosin meidän yhteiskunnassa ne luovat taiteilijatyypit yleensä leimataan aika tyhmiksi, koska eivät sopeudu samalla tavalla tämän yhteiskunnan asettamiin raameihin ja tavoitteisiin eivätkä useinkaan myöskään arvosta ja tavoittele sellaisia asioita, mitä tässä yhteiskunnassa noin yleisesti arvostetaan ja tavoitellaan. Mutta mun henkilökohtainen näkemys on, että erilaisuus (oli se sitten tällä tai jollain muulla tavalla ilmenevää) ei todellakaan ole tyhmyyttä eikä mitenkään huono asia.

Älä soimaa itseäsi tyhmäksi ja yksinkertaiseksi vaan ole mitä olet ja rakasta itseäsi sellaisena :) <3 Jos joku muu pitää sinua tyhmänä, kertoo se mielestäni enemmän sen toisen ajatusmaailman kapeudesta eikä suinkaan sinusta. Näiden viestiesi perusteella vaikutat mielestäni vähän hupsun höpsöltä, mutta se ei ole huono asia vaan ominaisuus, jonka näen juuri monissa taitelijasieluissa omassa ystäväpiirissäni.

[/quote]

Helvetti, että inhoan tätä. En tiedä miksi tätä ilmiötä kutsutaan. On ihan pakko löytää tyhmistä ihmisistä jokin kompensoiva ominaisuus vaikka sitten väkisin. Ja rumatkin on aina sisäisesti kauniita. Ja älykkäiden on pakko olla inhottavia ja varsinkin kauniiden ihmisten on pakko olla kusipäitä.

Vierailija
30/48 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:15"]

Fiksu ei kuitenkaan paljasta tarpeettomasti omaa tyhmyyttään. Jos ei tiedä, on hiljaa. Kaikesta on löydettävissä tietoa, jos vain haluaa oppia. On omasta itsestä kiinni, viitsiikö nähdä sen vaivan. Jos töppäilee koko ajan käytännön elämässään, voi ehkä pysähtyä miettimään, onko todella oikeasti tyhmä. Silloi nvoi olla. Tarkoittaen sitä, että hoksottimet ja normaali ajattelukyky eivät toimi. Yleensä ne toimivat jotenkin, vaikkei hirveän terävä olisikaan.

[/quote]

Ai en tiennytkään, että se kaikista maailman ihmisistä juuri sinä joka määrittelee kuka on fiksu. Jännä.

Vierailija
31/48 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 17:06"]

[/quote]

Näin. Jotkut ovat sekä luovia että teoreettisia lukutyyppejä, jotkut vain hyvin luovia ja jotkut hyvin teoreettisia. Toisten osaamiskenttä voi olla hyvin laaja ja monipuolinen, kun taas toiset voivat olla todella intensiivisesti keskittyneitä johonkin tiettyihin pienempiin osaamisalueisiin. Ihmisiä on niin erilaisia. Jokaisella on joku vahvuus, on se sitten sosiaalisuus, jonkun osa-alueen älykkyys, nopeus, rauhallisuus, maltillisuus, syvällinen ajattelukyky, ystävällisyys, ammatillinen osaaminen tai mikä vain. :)

Vierailija
32/48 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oikeasti laita pankkitilin numeroa!

Vierailija
33/48 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 19:33"]

Älä oikeasti laita pankkitilin numeroa!

[/quote]

Miksi ei?

Vierailija
34/48 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi ei? En ole ap, mutta tyhmä varmaan koska en tiedä. Kerro viisaammaksesi.

Vierailija
35/48 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 16:23"]

Haluaisitko mielummin olla nainen?

[/quote]

Vierailija
36/48 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut basistin uraa?

Vierailija
37/48 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mut oon alttoviulun soittaja. Se on melkein sama asia kuin basisti. Eri orkesterissa vaan.

Ap

Vierailija
38/48 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksei tilinumeroa kannata laittaa? Pystyykö tilin ryöväämään ilman pankkitunnuksia? Pelkän tilinumeron avulla? Eiks sit kuka vaan voisi rohmuta vaikka jotain yhdistysten tilejä tjn, mitkä näyttää tilinumeron netissä?

Ap

Vierailija
39/48 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä. Onko joku oikeasti noin yksinkertainen ihminen? Totta on, että tyhmä sä olet. Ei siitä pääse yli eikä ympäri. Lycka till vaan.

Vierailija
40/48 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät olevasi tyhmä ja yksinkertainen? Kertoiko joku fiksumpi sen sulle vai itsekö niin päättelit?