Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ymmärrä ihmisiä, jotka käyvät laivaristeilyillä!!

ProphetWilkerson
04.11.2021 |

mitä järkee on ravata laivassa ostoksilla ja buffetissa ja katsella merta ja typerää laivaa? ahdasta ei saa happee, ei mitään järkevää tekemistä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilylippu on usein halvempi kuin menolippu. Periaatteessa siis lähden risteilylle, mutta en palaa maista laivaan. Inhoan laivamatkustamista tässäkin ketjussa mainituista syistä. Silti sitä on tehtävä jos ei ole varaa lentolippuun.

Vierailija
22/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on paras mies strippari . Entä paras nais esiintyjä . Mikä on paras seisova pöytä ruoka laivoilla . Missä parhaat hytit ja ostoskaupat .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en enää todellakaan käy risteilyllä, olihan ne kova juttu joskus 90-00 luvulla. Nykyään käytän laivoja ainoastaan pakolliseen reittimatkustukseen.

Vierailija
24/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihanaa käydä syyslomalla risteilyllä. Buffassa oli lähes kyyneleet silmissä sekä tarjoilijalla että meillä asiakkailla. Oli niin hyvä fiilis päästä edes hetkeksi ns. vanhaan normaaliin. Oli toki porrastetummat ajat, käsidesiä, joillakin maskitkin, mutta hetken kaikki oli kuin ennen.

Vierailija
25/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna mennään, vuoden takainen peruutettu Eppu Normaali -keikka toteutuu tänä vuonna.

Vierailija
26/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä laiva on kolea, kelluva ruumisarkku.

No höh. Olen käynyt Välimeren risteilyllä Karibianmeren risteilyllä,Punaisen meren risteilyllä..mieli tekee taas laivalle. Ainakin ne laivat joissa olen ollut, olivat kaikkea muuta kuin koleat. 5 tähden kelluvia hotelleja kaikkine mukavuuksineen. Joka aamu heräät eri maassa,ilman risteilyä se ei olisi mahdollista. Minusta paras loma on risteilyllä!

Vierailija
27/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän laivaa ajaakseni sinne auton ja jatkaakseni sillä autolla matkaa tulomaan satamasta eteenpäin. Onhan se melko tympeää siellä aluksella aikaansa viettää, mutta yleensä edullisimmin pääsee eteenpäin. Varustan itseni vastamelukuulokkeilla, sudokulehdillä, sanaristikoilla ja pelikorteilla.

Vierailija
28/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn usein, kävin lähinnä.

Tax freestä, kun ostaa jotain n 100 e, saa ilmaisen risteilyn, tai maksan satamamaksuja n 5-10 e.

Torstai oli paras lähtö, silloin oli kokousmatkustajia ja Tukholmasta lähtiessä oli ruotsalaisia viikonloppumatkustajia.

Otin omat eväät mukaan ja pari viinipulloa. Tukholmassa vietin aikaa vain katsellen ihmisiä ja ihaillen kaunista kaupunkia.

Paluussa tein kollegoille ostoksia, sain taas ilmaisen risteilyn.

Moneen Mariellan henkilökuntaan sitä ihan tutustuikin vuosien varrella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme