Kyllä tyhmyys tiivistyy kun lukee näitä teidän kirjotuksia
Voi elämän kevät hankkikaan nyt elämä itsellenne. Paiskatkaa tietokoneet ja puhelimet mäelle ja menkää lasten kanssa tai yksin pihalle ulkoilemaan tai harrastamaan ihan mitä tahansa.
En tiedä miten tänne eksyin, mutta nämä kirjotukset, valitukset, rutinat on täällä ihan mahdottomia. Onko oikeesti näin hölmöja ja avuttomia ihmisiä olemassa?
Onneksi minulla on ihana maalaisjärjellä ajattelva kanunis ja luotettava nainen. Ei ole facebookissa, ei kuvaile kaunista takapuoltaan instragramiin yms... Eikä ole pinnallinen ja on kouluttautunut ja hyvässä työssä.
Mikä parasta arvostaa minua ja minä tietenkin häntä yhtä paljon. Elämä on niin ihanaa täydellisen ihmisen kanssa... Ei muuta hyvää viikonloppua teille kaikille höpsöille :)
Mies 34v
Kommentit (23)
On hupaisaa, kuinka jotkut naiset luulevat, että heidän aloituksensa saa ikään kuin lisää painoarvoa, jos esiintyy miehenä.
Jahas, tosielämän menestyjä on eksynyt internettiin. Auttakaa nyt edes joku se takasin ulos täältä! :D
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 16:32"]
Ap sopii erinomaisesti tämän palstan perinteiseen "kehun itseni, elämäntapani ja elämänkumppanini ja lyttään muut" -tapausten joukkoon. Olet klassista AV-ainesta, hyvä sinä!
[/quote]
Ap on ihan tyypillinen av-mamma