Miten sinusra tuli sissy?
Kommentit (44)
Ei minusta voisi tulla enkä ole edes haaveillut. Olen kalju, todella lihaksikas äijänköriläs. Olisin karsein sissy mitä voisi kuvitella :D
Vaimo ja alfa (bi) puoliksi pakottivat eräs kerta katselijasta alfan apulaiseksi, eli otin mieheltä suihin vaimon katsellessa. Tästä edettiin parin kerran jälkeen mmiestenväliseen seksiin, eli alfa nai myös minua. Tämä kiihotti vaimoa kovasti, ja tuon vaimon kiima tarttui myös minuun. Nykyään harrastetaan säännöllisesti tätä, ja kuvaan on tullut myös se kun vaimo pukee aisurin nätiksi alfaa varten ennen tapaamisia.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ja alfa (bi) puoliksi pakottivat eräs kerta katselijasta alfan apulaiseksi, eli otin mieheltä suihin vaimon katsellessa. Tästä edettiin parin kerran jälkeen mmiestenväliseen seksiin, eli alfa nai myös minua. Tämä kiihotti vaimoa kovasti, ja tuon vaimon kiima tarttui myös minuun. Nykyään harrastetaan säännöllisesti tätä, ja kuvaan on tullut myös se kun vaimo pukee aisurin nätiksi alfaa varten ennen tapaamisia.
Kuulostaa hyvältä. Olispa mahtavaa kokea sama. Vaimo onneks tykkää naida mua peppuun isolla sträpillä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta oletko sinä bi vai hetero? Olisitko ilman naisen läsnäoloa valmis miesten väliseen?
Vierailija kirjoitti:
Tää on jotenkin niin hullua että alistuu heterona(?) miehen pantavaksi ja naisystävä/vaimo kiihottuu siitä.
Olen aina tykännyt tyttöillä ja meillä ollut cuckold mukana suhteessa, sama alfa ollut jo kauan. Joskus olin kotona naisten vaatteissa ja ovikello soi. Menin vessaan piiloon ja sanoin että menee aukasemaan oven. Alfa kaveri tuli yllätys visiitille ja vaimo laski sen sisälle. Vaimo sanoi että …. tuli kahville että tuleppa rohkeesti🤦♂️🤦♂️🤦♂️. No sydän hakkasi tuhatta ja sataa kun aukasin oven. Minä naisten vaatteissa kaverini edessä. No sen jälkeen olen ollut aina naisten vaatteissa kun tulee hoitelemaan vaimoni. Sovittiin kyllä että ei kerro muille kavereille että oon sissy, tuskin kertoo kun en ole kuullut että olis kertonu kellekään panevan vaimoanikaan.
Käyttäjä7696 kirjoitti:
Olen aina tykännyt tyttöillä ja meillä ollut cuckold mukana suhteessa, sama alfa ollut jo kauan. Joskus olin kotona naisten vaatteissa ja ovikello soi. Menin vessaan piiloon ja sanoin että menee aukasemaan oven. Alfa kaveri tuli yllätys visiitille ja vaimo laski sen sisälle. Vaimo sanoi että …. tuli kahville että tuleppa rohkeesti🤦♂️🤦♂️🤦♂️. No sydän hakkasi tuhatta ja sataa kun aukasin oven. Minä naisten vaatteissa kaverini edessä. No sen jälkeen olen ollut aina naisten vaatteissa kun tulee hoitelemaan vaimoni. Sovittiin kyllä että ei kerro muille kavereille että oon sissy, tuskin kertoo kun en ole kuullut että olis kertonu kellekään panevan vaimoanikaan.
Kauanko olet tyttöillyt? Miten vaimosi suhtautui kun kerroit että tykkäät tyttöillä? Kovasti kiinnostaa ku haluaisin itse samaa. Pikkasen ollaan kyllä edetty asiassa. Käytän naisten stringejä joka päivä ja olen siveysvyössä.
Koska naisten alushousuja on mukavampi pitää kuin miesten.
Moi ja anteeks kun kestäny vastaaminen. Ei menny hyvin kun kerroin että tykkään tyttöillä. Riita ja mökötystä, kaikki vaatteet roskiin mutta siitä se sitten pikku hiljaa alkoi lämmetä kun en voinut olla ilman hepeneitä
Mutta toisaalta toivon että tämä tyttöilyni tieto leviäisi niin voisin sitten ihan julkisestikin käydä tyttöilee kylillä
On se kyllä kiimaista vetää stay-upit jalkaan ja korsetti päälle. Nykyisin uskallan jo liikkua julkisissa paikoissa kun asut on normaalivaatteiden alla.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aivan mielettömän upeaa olla tuollaisen parin luottoalfa!! Kokemusta asiasta itselläni on vuosien takaa.
Tällaiset kuviot pitävät yllä uskoani siihen, ettei aivan kaikkien pariskuntien seksielämä ole "tylsää ja konservatiivista vaniljaa". Kiitos kokemuksenne jakamisesta täällä - ehkä rohkaisette muitakin ajattelemaan vähän boxin ulkopuolelta...
Aramis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi aivan mielettömän upeaa olla tuollaisen parin luottoalfa!! Kokemusta asiasta itselläni on vuosien takaa.
Tällaiset kuviot pitävät yllä uskoani siihen, ettei aivan kaikkien pariskuntien seksielämä ole "tylsää ja konservatiivista vaniljaa". Kiitos kokemuksenne jakamisesta täällä - ehkä rohkaisette muitakin ajattelemaan vähän boxin ulkopuolelta...
Huh-huh! Upeeta!!
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi kiihottuu siis sun alistamisesta, mistä tuo kertoo. En tajua tämänkaltaista touhua, miksi ollaan yhdessä enää. Millainen nainen voi tehdä kumppanilleen tuollaista ja vielä väittää olevansa kumppani? Ehdottaisin molemmille psykoterapiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimosi kiihottuu siis sun alistamisesta, mistä tuo kertoo. En tajua tämänkaltaista touhua, miksi ollaan yhdessä enää. Millainen nainen voi tehdä kumppanilleen tuollaista ja vielä väittää olevansa kumppani? Ehdottaisin molemmille psykoterapiaa.
Käsittämätöntä ahdasmielisyyttä - ja toisten arvostelukyvyn täydellistä halveksimista!
Juuri TÄLLAISTEN asenteiden (=kommenttien) vuoksi tälläkin palstalla julkituodut out of the box -ajatukset ja ideat mm. parisuhdeseksistä ovat tärkeitä.
Aramis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä ahdasmielisyyttä - ja toisten arvostelukyvyn täydellistä halveksimista!
Juuri TÄLLAISTEN asenteiden (=kommenttien) vuoksi tälläkin palstalla julkituodut out of the box -ajatukset ja ideat mm. parisuhdeseksistä ovat tärkeitä.
Hyvä ja asiallinen kommentti!
Meillä alkoi vaimon aloitteesta. Vaimo pesi pyykkiä. Ja laitto muka kaikki housuni pesun vahingossa. Sanoi ell laita hänen leggingsit jalkaan vähän emmin ja nurisin. Vaimo laita nyt. Laitoin ne jalkaan ja heti melkein rupesi seisomaan. Vaimo hymyili. Ja sanoi että taidan tykätä niistä. Siinä meni loppu päivä kotona leggigseissä. Ja lakkasi se seisokki kin lopulta. Seuraavana viikonloppuna vaimo pyysi minua laittamaan taas leggingsit jalkaan ja anto viellä tiukan t paidan. Sen jälkeen meni pari viikon loppua synnräreillä ja yo juhlissa. Kunnes vietimme viikonlopun kahdestaan. Vaimo loi ostanut valkoiset miesten tangat ja valkoisen vaimon hakkaa paida minulle. Puin leggingsit jalkaan. Vaimo kävi kuumana. Mutta lähdettiinvielläillalla autolla järven rannalle. Vaimon kanssa kuljettiin käsi kädessä. Hän piti huolen että kullini jöpötti koko ajan. En tiedä huomasiko joku mutta se ei tuntunut ketään häiritsevän. Kiitoksen hän antoi kotona. Sitten hän osti minulle leningin. Se oli pieni. Hän pyysi minua laihduttamaan. Alle 2 kk laihdutin 7 kiloa ja sitten kokeiltiin uudelleen. Sopii hienosti. Vaimoni oli k
Olishan se kiva välillä leikkiä tyttöä.