AV-palsta murskasi nimihaaveeni
Olen teini-iästä asti haaveillut että jos saan tyttären, hänen nimekseen tulee Jennica. Aikuisiän palstailuni on murskannut tämän haaveen. Niin paljon täällä pilkataan tuota mielestäni kauneinta tytön nimeä. Ei saisi tällaisten antaa vaikuttaa, mutta miten pääsisin eroon näistä ajatuksista? Ja ei, en ole WT.
Kommentit (24)
Minulla on 3 tärkeää kriteeriä kun olen lapsiani nimennyt.
1. Kun suomalainen kuulee nimen hän tietää kumpaa sukupuolta kantaja on
2. Kun suomalainen kuulee nimen hän osaa kirjoittaa sen
3. Se nimi sopii vauvana, lapsena, teininä, nuorena aikuisena, keski-ikäisenä ja vanhana
Kyllä se nimi annetaan lapselle eikä äidille, äidin kannattaa hankkia haaveita jotka koskevat häntä itseään. Ap voi vaihtaa omaksi nimekseen Jennica ja antaa lapselleen vähemmän nolon nimen. Ja tuo on kanssa ihan hyvä idea että toiseksi nimeksi.
Tän palstan nimi pitäis mielummin olla Tuho tai Täystuho. Täällä tuhotaan kaikki mitä on ja kaikki ajatukset siitä mitä on kaunista, inhimillistä, terveellistä, epäterveellistä ja totuus yleensäkin, tarkoituksena jättää ihmisille epätoivon ja ahdistuksen.
Anna se Jennica toiseksi nimeksi, ekaksi joku "tavallisempi", tyttö voi sitten itse päättää myöhemmin, kumpaa käyttää. Riikka Jennica tms.