Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiin turhautunut..

Vierailija
09.04.2015 |

Tapailin herra A:ta, lopahti kuitenkin kun ei hänestä oikein ottanut selvää mitä haluaa tai haluaako yhtään mitään. Eikä tietenkään vastannut mitään, kun kysyi suoraan. Nyt toinen samanmoinen herra B. Ei helvetti! Missä on sellainen mies, joka ilmaisee ajatuksensa?! Minä olen ihan todella huono lukemaan ajatuksia ja kristallipallokin hajosi. Mulla on sellainen olo, etten ikinä löydä ihanaa miestä itselleni *vinkuvinku*

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyitkö OIKEASTI suoraan Herra a lta ja jopa Herra b ltä (hyi sinua, heti toinen perään). tiedustelee Herra c.

megafoni afrikassa. jospas tällä on kuulokoje?

Vierailija
2/4 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritä liikaa, ole ja nauti elämästä. Pakottamalla ja kyselemällä tapat hyvän alun, äläkä syyllistä meitä miehiä.
Ehkä sinussa vain on joku ärsyttävä luonteenpiirre

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah! Kiitos ihanista vastauksista :) En kokenut alun olleen kovin hyvä, ehkä joku siinä ei vaan toiminut. Ja oletan molempien ajatelleen samoin. Mutta miksi ei voi puhua suoraan.. Ei tämä mene rikki kovin pienestä :) AP

Vierailija
4/4 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt on sellaisia tuuliviirejä. Ihmehaihattelijoita koko sakki. Jos on muna pystyssä niin ah kun nainen on niin ihana, mutta kun se tarve on hoidettu niin eipä voisi nainen vähempää kiinnostaa. Aina löytyy jotain vikaa naissukupuolesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi