Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin just baarista ja 6.30 pitäis olla töissä

Vierailija
16.01.2015 |

Join vahingossa ihan likaa :( Miten varmimmin saisin saikkua? Krapulpäivät onniin hirveitä etten voisi töissö olla :( Näin ei ole koskaan ennen käynyt.Kohtalotovereita?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Vierailija
42/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 04:12"] Heh itse sain potkut kun tulin darras töihin pari v sit.Mut mä olinki kenkämyyjänä :) Kivasti vapisi kädet vaikka työpv alkoi klo 11 :) kerro sit miten sulla kävi ;) [/quote] Et varmaankaan kuulu liittoon? Krapulan perusteella ei todellakaan saa irtisanoa ketään jos kuitenkin ilmaantuu töihin ja hoitaa hommansa. Kännissä töihin tuleminen on eri juttu. Johan tässäkin maassa olisi varmaan miljoonat saaneet kenkää, kukapa ei olisi joskus nuorena tullut darrassa töihin. [/quote] en kuulunut silloin..Potkuista olin kuitenkin iloinen!niin paska palkka. ja työajat...en kadu yhtään etenkin ku potkuja edeltävä yö oli vietetty dj Sashin kainalossa :)

[/quote]

Eikös tää oo se sama kaveri joka tuomittiin Suomessa raiskauksista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miten kävi ap? :D

Vierailija
44/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
45/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:15"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 04:12"] Heh itse sain potkut kun tulin darras töihin pari v sit.Mut mä olinki kenkämyyjänä :) Kivasti vapisi kädet vaikka työpv alkoi klo 11 :) kerro sit miten sulla kävi ;) [/quote] Et varmaankaan kuulu liittoon? Krapulan perusteella ei todellakaan saa irtisanoa ketään jos kuitenkin ilmaantuu töihin ja hoitaa hommansa. Kännissä töihin tuleminen on eri juttu. Johan tässäkin maassa olisi varmaan miljoonat saaneet kenkää, kukapa ei olisi joskus nuorena tullut darrassa töihin. [/quote] en kuulunut silloin..Potkuista olin kuitenkin iloinen!niin paska palkka. ja työajat...en kadu yhtään etenkin ku potkuja edeltävä yö oli vietetty dj Sashin kainalossa :)

[/quote]

Eikös tää oo se sama kaveri joka tuomittiin Suomessa raiskauksista?
[/quote] syytteet hylättiin *) ei hän ketään ikinä raiskaisi!

Vierailija
46/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän samanlainen tilanne kuin ap:lla. Könysin baarista himaan klo 04:30, mutta onneksi herätys oli "vasta" 07:30 ja sain muutaman tunnin goisattua. Aamulla armollinen laatta pönttöön, Mynthonit suuhun ja toimistolle oloa potemaan ja palkkaa nostamaan. Jospa sitä olisi taas hetken juomatta.

Vierailija
47/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
51/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 04:12"]

Heh itse sain potkut kun tulin darras töihin pari v sit.Mut mä olinki kenkämyyjänä :) Kivasti vapisi kädet vaikka työpv alkoi klo 11 :) kerro sit miten sulla kävi ;)

[/quote]

Et varmaankaan kuulu liittoon? Krapulan perusteella ei todellakaan saa irtisanoa ketään jos kuitenkin ilmaantuu töihin ja hoitaa hommansa. Kännissä töihin tuleminen on eri juttu. Johan tässäkin maassa olisi varmaan miljoonat saaneet kenkää, kukapa ei olisi joskus nuorena tullut darrassa töihin.

Vierailija
52/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
53/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei krapulassakaan saa tulla töihin. Voidaan ohjata puhallutukseen ja jos promilleja - on humalassa. Siitä pitäisi seurata hoitoonohjaus.

Vierailija
54/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 09:07"]

Ei krapulassakaan saa tulla töihin. Voidaan ohjata puhallutukseen ja jos promilleja - on humalassa. Siitä pitäisi seurata hoitoonohjaus.

[/quote]

Niin, nimenomaan. Siitä pitäisi seurata hoitoonohjaus, ei fuduja. Ja työnantaja ei voi tehdä silmämääräisestri päätöstä siitä, että henkilö on vielä kännissä vaan työntekijä pitäisi nimenomaan puhalluttaa.

Vierailija
55/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks ap ei ole baarityöläinen. Muuten et pääsisi koskaan pois.

Vierailija
56/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsikö ap töihin?

Vierailija
57/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Vanhassa työpaikassa joskus 90-luvun lopulla oli enemmän sääntö, että jollei menty oman porukan kesken ulos niin asiakas tarjosi illan. Meillä ei saikuttelu ollut mahdollsita, joten töihin vain..oi noita päiviä ja muistoja. Enää ei tuollaiseen suoritukseen pystyisi..

Vierailija
58/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 09:11"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 09:07"]

[/quote]

Niin, nimenomaan. Siitä pitäisi seurata hoitoonohjaus, ei fuduja. Ja työnantaja ei voi tehdä silmämääräisestri päätöstä siitä, että henkilö on vielä kännissä vaan työntekijä pitäisi nimenomaan puhalluttaa.
[/quote]

Muuten oikein paitsi epäilys riittää ellei henklilö suostu puhallutukseen

Vierailija
59/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tänne tullut vastauksia! Ihme kyllä, pääsin töihin :) Söin tuhdin aamupalan ja join vettä pitkin päivää ja kurkkupastilleja. Sain onneksi tehdä jälleen hommani itsekseni eikä pomo tehnyt mitään yllärivisiittiä. Lähdin kylläkin 15 min etuajassa kun olin saanut työt valmiiksi, mutta teen puuttuvan 15 min maanantaina. Eihän se olo mikään hyvä ollut, mutta siedettävä :/ Enkä onneksi turhaan saikutellut. Tästä viisastuneena...

Kiitos kaikille neuvoista ja tsempistä! (Hyi nuo kirjoitusvirheet :D )

t. selvinnyt ja väsynyt ap

Vierailija
60/61 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 04:12"]

Heh itse sain potkut kun tulin darras töihin pari v sit.Mut mä olinki kenkämyyjänä :) Kivasti vapisi kädet vaikka työpv alkoi klo 11 :) kerro sit miten sulla kävi ;)

[/quote]

Et varmaankaan kuulu liittoon? Krapulan perusteella ei todellakaan saa irtisanoa ketään jos kuitenkin ilmaantuu töihin ja hoitaa hommansa. Kännissä töihin tuleminen on eri juttu. Johan tässäkin maassa olisi varmaan miljoonat saaneet kenkää, kukapa ei olisi joskus nuorena tullut darrassa töihin.
[/quote] en kuulunut silloin..Potkuista olin kuitenkin iloinen!niin paska palkka. ja työajat...en kadu yhtään etenkin ku potkuja edeltävä yö oli vietetty dj Sashin kainalossa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän