Tulin just baarista ja 6.30 pitäis olla töissä
Join vahingossa ihan likaa :( Miten varmimmin saisin saikkua? Krapulpäivät onniin hirveitä etten voisi töissö olla :( Näin ei ole koskaan ennen käynyt.Kohtalotovereita?
Kommentit (61)
Hävettäää mennä työterveyteen.jos vielä haisen alkolta. MIten hälvennän hajua ;(
pa
Mene kännissä töihin, vältä kontakteja, juo koko ajan kahvia tai jotain joka vähentää viinan hajua, pese hampaat, runkkaa niin monta kertaa kun pystyt, käy suihkussa ja tehopese itsesi pitkään ja hartaasti, runkkaa taas...
-Automyyjä85
Aamul konktaktien välttely voi sujua,mutta ei päivälLÄ :( Miksi runkkaus?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 03:22"]
Onnistuu jos joit pontikkaa tai kiljua. Muussa tapauksessa olet tuomittu!
[/quote]
Kiljua?
[quote author="AV MAMMA" time="16.01.2015 klo 03:32"]
[/quote]
Kiljua?
[/quote]
Kokeile. Usealle tulee krapula kun alkoholiin lisätään lisäaineita. Tästä ei puhuta, mutta valtio ei halua sinun dokaavan joka päivä. Voin juoda kiljua joka päivä ja käydä normaalisti töissä. Kun juon alkon tuotteita se krapula kestää kaksi päivää.
TUleeko kiljsta humala hyvin ? Kuullostaisi paremmalta vaihtolta
ap
Toivottavasti et ole opettaja!
Näitäkin olen nähnyt.
Koulusihteeri
En ole. Siioan opiskelun ohessa
ap
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 03:36"]
[quote author="AV MAMMA" time="16.01.2015 klo 03:32"]
[/quote]
Kiljua?
[/quote]
Kokeile. Usealle tulee krapula kun alkoholiin lisätään lisäaineita. Tästä ei puhuta, mutta valtio ei halua sinun dokaavan joka päivä. Voin juoda kiljua joka päivä ja käydä normaalisti töissä. Kun juon alkon tuotteita se krapula kestää kaksi päivää.
[/quote]
En voi testata, koska en ole ajatellut juoda enää kertaakaan humalaan. Olen juonut itseni kaksi kertaa humalaan ja tuli sekava ja epätodellinen olo (humala), enkä pitänyt siitä. Nykyään juon vain kesäisin välillä kylmän tölkin koffia. Yksi 24pack riittää vuodeksi.
Mutta itse asiaan. Olen skeptinen. Entä ulkomaalaiset juomat?
Mulle harvinaista tämä. Yleesä saunalut viikossa ;( ei muuta
ap
Hae sairaslomaa vatsataudin perusteella.
Vatsatauti eo kaukana todesta pian :( Sanin sen syyksi
ap
Jos oot nuori niin mikset voisi siivota kännissä/krapulassa? Miten pitkä työvuorosi on?
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 03:57"]
Jos oot nuori niin mikset voisi siivota kännissä/krapulassa? Miten pitkä työvuorosi on?
[/quote]
630 alkaa työ ja loppuu 14-14.3o Pelkään ett ä haisee alko.. Tisaalta siivoon yksin
AP
Niinpä, yksin kun siivoat niin mikäs siinä siivoillessa, äkkiä se päivä menee ja on pian enää muisto vain!
Ja ehkä saat pari oksennuslisää vielä palkan päälle! ;)
EhkÄ mä sit meen töihin. Pääsenhän mä sit nukkumaan kotiin. nyt juon paljon vettä ja syön pizzan. Kiitos kaikille neuvosta! Kai minä selviän
ap