Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satisfyer vihloo?

Vierailija
04.11.2021 |

Siis sellanen imevä seksilelu. Kuuluu laittaa klitorikselle mutta sehän tuntuu tosi ikävältä? Sellanen kylmä vihlominen? Mitä teen väärin?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laite on huono ja sulla on sensitiivinen klitta. Lahjoita laite jollekin jolla klitoris on näkyvissä ja kestää siten em. hyväilyt.

Vierailija
2/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä liukkaria, ja älä laita sitä isolleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se laite on huono ja sulla on sensitiivinen klitta. Lahjoita laite jollekin jolla klitoris on näkyvissä ja kestää siten em. hyväilyt.

Kauheen kehuttu kyllä :O Mulla on joo herkkä klitoris joka ei näy ellei etsi. Siihen hupun päälle laittamalla toi oli ihan ok mutta imi koko ajan klitoriksen sieltä alta sisäänsä ja alkoi tuo vihlonta. Ja oli alimmalla nopeudella (vai mikä onkaan)... Mutta hyvä tietää ettei ollut käyttötavassa vika!

Vierailija
4/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheen kehuttu kyllä :O Mulla on joo herkkä klitoris joka ei näy ellei etsi. Siihen hupun päälle laittamalla toi oli ihan ok mutta imi koko ajan klitoriksen sieltä alta sisäänsä ja alkoi tuo vihlonta. Ja oli alimmalla nopeudella (vai mikä onkaan)... Mutta hyvä tietää ettei ollut käyttötavassa vika!

Kaapin perälle se joutui minullakin. Pieni sauvavibra klitan varteen on minulla toiminut.

Vierailija
5/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Pron puolisolle, joka ei pidä vibraattoreista kun ne värisee liaan nopeaa. Tolla hän saa kyllä orgasmin nopeasti mutta vain pienin teho tuntuu hyvältä, muut imee liikaa. Hän ei pidä myöskään klitoriksen imemisestä suuseksissä, vaan nauttii enemmän rauhallisesta sormetuksesta ja nuolemisestakin.

Vierailija
6/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo laite varsinaisesti ime vaan siinä on suljettu kalvorakenne jossa kalvo liikkuu sylinterin pohjalla ja tuottaa ilmanpaineen vaihtelua.

M48, osaaja

Vierailija
7/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo laite varsinaisesti ime vaan siinä on suljettu kalvorakenne jossa kalvo liikkuu sylinterin pohjalla ja tuottaa ilmanpaineen vaihtelua.

M48, osaaja

Imevänä sitä myyvään, ei mua semantiikka kiinnosta

Vierailija
8/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, osaaja

Eli sinäkin elät totuuden jälkeistä aikaa / uskot käärmeöljykauppiaisiin. Kaltaisiasi on netti äärillään…

M48

Vierailija
9/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, osaaja

Eli sinäkin elät totuuden jälkeistä aikaa / uskot käärmeöljykauppiaisiin. Kaltaisiasi on netti äärillään…

M48

Ja näin paskoo pulu pelilaudalle lol

Vierailija
10/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, osaaja

M48

Ja näin paskoo pulu pelilaudalle lol

Ei, vaan he tekevät sen itse.

M48, osaaja

Vierailija
11/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin vihloi. En saanut sitä tuntumaan hyvältä millään, vaikka vaihtelin kulmaa ja omaa asentoa. Kauhea pettymys, kun kaikkialla toitotetaan, että Satisfyerillä orgasmi on taattu ja nopea. Nykyään se on meillä käytössä miehen nänneille seksin aikana, tuntuu kuulemma hyvältä. Minusta sekään ei tuntunut.

Vierailija
12/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M48, osaaja

Sinä se olet aina vaan "ackchyually"-memen ruumiillistuma...

Vierailija
13/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin vihloi. En saanut sitä tuntumaan hyvältä millään, vaikka vaihtelin kulmaa ja omaa asentoa. Kauhea pettymys, kun kaikkialla toitotetaan, että Satisfyerillä orgasmi on taattu ja nopea. Nykyään se on meillä käytössä miehen nänneille seksin aikana, tuntuu kuulemma hyvältä. Minusta sekään ei tuntunut.

Täällä, vastoin markkinointihypeä, osaamme ja tiedämme. Luota minuun :-)

M48

Vierailija
14/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Suosittele jotain muuta seksilelua?

Vierailija
15/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, osaaja

Sinä se olet aina vaan "ackchyually"-memen ruumiillistuma...

Minä en elä meemimaailmassa vaan ihan kiinni ajassamme. Kerro laudalle terqquja. Otte iqui.

M48

Vierailija
16/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Suosittelen kokeilemaan joitain muita seksileluja ;)

M48

Vierailija
17/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

M48

Ok, kiitos tyhjästä.

Vierailija
18/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

M48

Ok, kiitos tyhjästä.

Oletit että markkinoin jotain? Oletit väärin.

Tässä ketjussa on hyvä vinkki tuo edullinen sauvavibra, jos nyt haluat kuulla asiantuntija-arvioni.

M48

Vierailija
19/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei vihlonut vaan teki suht tunnottomaksi jotenkin. Ja tuleminen ei todellakaan ollut nopea, kesti niin kauan etten taida toiste ottaa käyttöön.

Vierailija
20/34 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se ihan alin teho oli liian intensiivinen. Ei varsinaisesti vihlonut mutta muuten vaan jotenkin sattui, tosi epämiellyttävä tunne. Ja sellasta ihme sätkintää aiheutti koko kehoon kun yritin just siirtää sitä tai kokeilla eri suunnista. Olin sitä mieltä että on jotain vikaa siinä laitteessa ja menin juttelemaan alan liikkeeseen ja antoi sieltä testattavaksi samanlaisen (kädellä tietysti siinä kassan ääressä) ja ihan yhtä kova imu siinä oli eli laite ok, mun pillu vaan on liian herkkä sellaselle. Ilmeisestikin on paljon eroja siinä millasta kosketusta paikat kestää.