Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Arvostelkaa piirrokseni ^^
Kommentit (25)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 08:06"]
Itsekin piirtelen (tikku-ukko tasoa) mutta kiva katsoa sellaisten piirroksia jotka todella osaa. Tämä kyllä yksi parhaista piirtäjistä mitä tiedän...
En nyt tuon nimenomaisen kuvan hyvyyttä tiedä, se nyt vaan uusin niin linkkasin sen.
[/quote]
Toi on kyllä ihan mahtava. Ap. kun hieman harjoittelee vielä niin kyllä se siitä.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 08:18"]Kenen istagramista otit?
[/quote]
Ihan omassani oli
Alue: Aihe vapaa
Hieno on! Vähän valon heijastumia ja varjoa vielä, niin paranee entisestään.
Kuutoselle: tuo on oikeassa perspektiivissä.