Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä jotkut löytää heti uuden kumppanin?

Vierailija
04.11.2021 |

Jotkut tuntuu löytävän aina heti seuraavan, jotkut taas eivät koskaan. Mistä vitusta tää johtuu? Pernilla Böckermänki ehti olla jopa kuukauden sinkkuna.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on se että suurella osalla ihmisistä on aina joku toinen varalla. Etenkin naiset pitää usein varalla jopa monia miehiä. Puhutaan ykkösmiehistä, kakkosmiehistä, varamiehistä etc. Itseään kunnioittava mies ei suostu mukaan noihin rinkeihin. Mun kohdalle on monta kertaa sattunut näitä pelaavia naisia. Puhallan pelin poikki heti.

Jos nainen on insta/fb-riippuvainen niin siellä on satavarmasti joku seuraaja varalla. Koettua.

Vierailija
22/26 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ekstrovertti jolla laaja ystävä ja tuttavapiiri, niin aika helposti tuntuu löytyvän. Ja tosiaan tuo Böckerman on jopa 21v, siinä iässä löytyy helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totuus on se että suurella osalla ihmisistä on aina joku toinen varalla. Etenkin naiset pitää usein varalla jopa monia miehiä. Puhutaan ykkösmiehistä, kakkosmiehistä, varamiehistä etc. Itseään kunnioittava mies ei suostu mukaan noihin rinkeihin. Mun kohdalle on monta kertaa sattunut näitä pelaavia naisia. Puhallan pelin poikki heti.

Jos nainen on insta/fb-riippuvainen niin siellä on satavarmasti joku seuraaja varalla. Koettua.

Sama pätee toisinpäin.

Vierailija
24/26 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavilla ja joustavilla ihmisillä on paljon ottajia.

Minullakin varmaan jonkin verran olisi, mutta eihän se vielä riitä, että itselle olisi ottajia. Kai sitä pitää itsekin olla kiinnostunut siitä toisesta osapuolesta. Ja tämä ainakin minulla tulee eteen, että en vain kiinnostu jokaisesta kivasta tyypistä siinä mielessä, eli en ihastu jokaiseen mukavaan kaveriin, joka ehkä kiinnostuu minusta.

Vierailija
25/26 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen tulee käytyä uusissa paikoissa ja silloin tapaa myös uusia ihmisiä.

Vierailija
26/26 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama pätee toisinpäin.

Huomattavasti pienemmällä todennäköisyydellä. Asia kun on kuitenkin niin että naiset ne siellä on jotka valikoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi