Olen lääkäritestin mukaan Huippukirurgi! Pystytkö samaan.
Kaikki oikein ja ekalla yrittämällä!
yle.fi/aihe/artikkeli/2015/01/13/laakarileikki-testaa-olisiko-sinusta-laakariksi
Kommentit (33)
Täydet pisteet ja huippukirurgi tuli minullekin vaikka yksikään kysymyksistä ei suoranaisesti liittynyt kirurgiaan. :D
Mä olin Anopin Ylpeys eli kohtuullisen pätevä kotisohvalääketieteen harrastaja. 6/8 :D
Eipä kyllä kirurgiksi pääsy paljoa vaadi näemmä:D:P
T. Työtön, 8/8 pojoa
Sait 1/8 oikein. Olet Googlaaja
Sinulla on lääkärinkin ammatissa tarvittavaa sorminäppäryyttä, mutta tietopuolella on vielä aukkoja. Potilas saa sinulta varmasti diagnoosin vaivaan kuin vaivaan – mutta tiedon lähde on todennäköisesti vauva.fi. Suosittelemmekin sinua hyödyntämään sorminäppäryyttäsi jossain ihan muussa!
Juu huippukirurgi olin, piti vielä muutama rundi ottaa (pääosin eri kysymykset) ja varmistua. Oli niin helppoja että voisi hieman sairaanhoitajaa hävettää jos ei ihan perustason kysymyksistä suoriutuisi...
Musta tuli Anopin ylpeys. Epäilemättä :)
8/8. Olen luonnontieteellisen alan FT, mutta lääketieteen osalta tietämykseni on valitettavasti peräisin omista ja lähiomaisten sairauksista. :/
Suoritin täydellisen leikkauksen Surgeon Simulatorissa
Sait 8/8 oikein. Olet Huippukirurgi
Erinomaista! Onnittelemme. Teet onnistuneita diagnooseja nykyisillä tiedoillasi. Saat myös potilaan kuin potilaan jalkeille ja vastakkaisen sukupuolen lakoamaan. Olet siis koko sairaalamaailman ihailema stara - ja muodollisesti pätevä lääkäri!
/oikeasti kokki..
Nythän on työttömän ongelma sit ratkaistu :)
3/8, Tohtori Sykerö
Olet hyvin sympaattinen hahmo, mutta ikävä kyllä se ei riitä lääkärin työssä. Suosittelemmekin, että jatkat lääketiedettä vain omana harrastuksenasi ja pompit sateenvarjolla jonnekin ihan muualle kuin terveyskeskuksen suuntaan!
Olen Dr. House? Mistä pirusta ne sen huomasivat?