Nainen joka vihaa miehiä-kysyttävää?
Kommentit (64)
Antaisitko jonku hyvän pikkuleipä reseptin mulle? :)
Yhden hyvän tiedän, se on mummolta peräisin, mutta en nyt muista ulkoa..Pahoittelen!
Ap
Millaista olisi rakastella kanssasi?
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:38"]
Oot sä lepso?
[/quote]
Olen hetero.
Ap
Minustakin on tullut miesvihaaja, en voisi enää luottaa yhteenkään romanttisessa mielessä jos muutenkaan.
Onko sullakin taustalla pitkä rivi karmeita tarinoita, vai miksi olet tähän päätynyt?
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:40"]
-Mies 29v-
Kiihkeää. Miehet pyrkivät alati sänkyyni. Mutta en päästä, paitsi jos minua sattuu huvittamaan. Silloin otan kenet haluan. En koskaan anna, aina otan.
Ap
[/quote]
Vihaatko myös isääsi ym. miespuolisia sukulaisia ja läheisiä?
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:41"]
Minustakin on tullut miesvihaaja, en voisi enää luottaa yhteenkään romanttisessa mielessä jos muutenkaan.
Onko sullakin taustalla pitkä rivi karmeita tarinoita, vai miksi olet tähän päätynyt?
[/quote]
Karmeita tarinoita, niitäkin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:44"]
Vihaatko myös isääsi ym. miespuolisia sukulaisia ja läheisiä?
[/quote]
Isääni säälin ja myös tunnen häpeää hänen silmissään. Veljiä on kuusi. Ajoittain vihaan heitäkin, silloin kun muistan heidän olevan sisaruksieni lisäksi myös miehiä.
Mikset tiedosta sitä, että vaikka epäilemättä sulla tosiaan on kurjia mieskokemuksia, niin se totuus ei koske kaikkia miehiä? On paljon todella hyviäkin miehiä.
Jos sinulla on/olisi poikalapsi, niin rakastaisitko häntä?
Miksi haluat että sinulta kysytään jotain?
Olet hengaillut vääränlaisten miesten kanssa, jos ovat saaneet sinut heitä vihaamaan. Muuta hieman sitä otantaa, ennen kuin tuomitset kaikki. Siellä on paljon hyviäkin. Kyseenalaista omat kriteerisi, jos ne aina johtavat pettymykseen. Älä koveta itseäsi, elämä on liian lyhyt sellaiseen.
-mies
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:40"]
-Mies 29v-
Kiihkeää. Miehet pyrkivät alati sänkyyni. Mutta en päästä, paitsi jos minua sattuu huvittamaan. Silloin otan kenet haluan. En koskaan anna, aina otan.
Ap
[/quote]
[/quote]Joo. Kannattaa varoa ettei ottaessa ruiskahda niitä miesitiöitä sisään. Saattaa tulla lisää vihattavia miehiä.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:41"]
[/quote]
Olen tavannut eläessäni vain paskoja miehiä, joten olen induktiivisesti päätellyt että kaikki miehet ovat paskoja.
Uskon, että muutaman sadan miehen otanta riittää tähän päättelyyn. Tai vaikka päättely olisikin virheellinen, olisi vaivalloista lähteä etsimään poikkeusta sääntöön. Pysyn siis kannassani - olkoonkin sitten vaikka virheellinen.
Ap
Häh?