Nainen joka vihaa miehiä-kysyttävää?
Kommentit (64)
Et ole tavannut minua ennen tätä :D Oletko kuinka vanha, onko sinulla vielä mahdollisuutta muuttaa mieltä?
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:49"]
Olet hengaillut vääränlaisten miesten kanssa, jos ovat saaneet sinut heitä vihaamaan. Muuta hieman sitä otantaa, ennen kuin tuomitset kaikki. Siellä on paljon hyviäkin. Kyseenalaista omat kriteerisi, jos ne aina johtavat pettymykseen. Älä koveta itseäsi, elämä on liian lyhyt sellaiseen.
-mies
[/quote]
Minulla ei ole koskaaan ollut kriteerejä miehiä kohtaan. Olen vain yrittänyt löytää elämääni hyviä miehiä - muitakin kuin kumppania. Noh, isääni en ole voinut valita, enkä veljiäni. eipä ole minua heidänkään suhteen siunattu. Mutta kaikki ovat aina satuttaneet!
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:52"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:41"]
Minustakin on tullut miesvihaaja, en voisi enää luottaa yhteenkään romanttisessa mielessä jos muutenkaan.
Onko sullakin taustalla pitkä rivi karmeita tarinoita, vai miksi olet tähän päätynyt?
[/quote]
Olen tavannut eläessäni vain paskoja miehiä, joten olen induktiivisesti päätellyt että kaikki miehet ovat paskoja.
Uskon, että muutaman sadan miehen otanta riittää tähän päättelyyn. Tai vaikka päättely olisikin virheellinen, olisi vaivalloista lähteä etsimään poikkeusta sääntöön. Pysyn siis kannassani - olkoonkin sitten vaikka virheellinen.
Ap
[/quote]
Mistä bongailet yleensä miehiä? Vankiloiden edustalta?
Kannattaa vihata kaikkia miehiä. Jokainen ihminen on tunnetusti ihan samanlainen ;) Monen miehen romanttinen tunnelma saattaa myös kärsiä tavastasi panna heitä Useimmat ovat luultavasti odottaneet romantiikan etenevän perinteisimmillä urilla. No en kyllä itsekkään ymmärrä miksi naiset ovat miesten kanssa tekemisissä.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:57"]
Et ole tavannut minua ennen tätä :D Oletko kuinka vanha, onko sinulla vielä mahdollisuutta muuttaa mieltä?
[/quote]
En ole täyttänyt 30. Mutta mitä tällä kyynisellä sydämellä enää tekee? Saattaa olla pieni mahdollisuus, että hyväkin mies sattuisi tielle, mutta aikaisemmat miehet ovat runnelleet sydämeni käyttökelvottomaksi.
Ap
Vihaisit mieluummin itseäsi. Itsehän olet omista miesvalinnoistasi vastuussa. Suurin osa miehistä on ok, osa jopa aivan loistavia tyyppejä. Joillakin naisilla on vain luontainen taipumus joko valita ne kaikkein mädimmät omenat tai sitten olla itse semmoisia kusipäitä, ettei edes itse Jeesus pystyisi olemaan heille ystävällinen (tai molempia).
Näin komea mies saisi kyllä ap:n elämänilon takaisin.
Mutta mistä saataisiin huomiota miehille?
-Mies 29v-
Harmi, että olet törmännyt ap elämässäsi huonoihin miehiin.
Sillä minun silmin taas miehet ovat ihania, toki mätiä omeniakin löytyy. Naiset pääsääntöisesti hulluja :)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:02"]
Näin komea mies saisi kyllä ap:n elämänilon takaisin.
Mutta mistä saataisiin huomiota miehille?
-Mies 29v-
[/quote]
No hyi hemmetti! :D
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:00"]
Kannattaa vihata kaikkia miehiä. Jokainen ihminen on tunnetusti ihan samanlainen ;) Monen miehen romanttinen tunnelma saattaa myös kärsiä tavastasi panna heitä Useimmat ovat luultavasti odottaneet romantiikan etenevän perinteisimmillä urilla. No en kyllä itsekkään ymmärrä miksi naiset ovat miesten kanssa tekemisissä.
[/quote]
Ymmärrätkö, että kun kerta toisensa jälkeen avaa sydämensä ja on toisen edessä haavoittuva ja luulee että kyseessä on aitoa tunnetta ja sitten kylmästi raastetaan vereslihalle, ei pian enää uskalla olla avoin ja aito.
On rakennettava kivikova kuori ja silattava se vielä teflonilla.
On otettava miehet käyttötavaraksi, koska pelkää, että tulee taas satutetuksi.
Ap
Ja sitten kun vielä seuraa tämän päivän miesten mieltymyksiä:
Pitäisi olla neitsyt ja seksipeto, hoikkka mutta muodokas, rintava mutta sporttinen, blondi mutta tulinen brunette; rakastaja, kurtisaani mutta hyvä äiti lapsille (ja miehelle!), menestynyt uratykki, ja kodinhengetär, naisellinen mutta tekeväinen ja käsistään kätevä, huippukokki, ammattisiivooja...
Ja arvon miehet, mitkä ovat ne vaatimukset jotka asetatte itsellenne?!!
Eipä niitä tarvitse olla, kun kaikkien huomio keskittyy koko ajan NAISTEN arvosteluun - niin ulkoisiin kuin sisäisiin ominaisuuksiin ja NAISTEN virheiden ruotimiseen!
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:09"]
Miten olisi hatefuck? -Mies 29v-
[/quote]
Keksisin kyllä sinullekin käyttöä..
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:09"]
Miten olisi hatefuck? -Mies 29v-
[/quote]Tuo oli feikki.
Kylläpä helpotti kun sain vähän riehua. Kiitos ap- ihmiset! myös miehet...
Ap
Ap mä ymmärrän sua ja jaan täysin ajatuksesi. Itse kyllä viihdyin sinkkuna jo ennenkuin minusta tuli miesvihaaja, mutta nyt suorastaan arvostan yksinelämistä (tai onhan minulla tuo lapsi) enkä missään nimessä huoli enää miestä. (Olen 34v.)
Miten sinulla on, viihdytkö ilman parisuhdetta? Jos siis hypoteettisesti oletetaan, että olisi olemassa joku ihana mies sinulle.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:48"]
Jos sinulla on/olisi poikalapsi, niin rakastaisitko häntä?
[/quote]
Rakastaisin lastani, sillä hän on viaton.
Pitäisin huolen, ettei hänestä kasva samanlaista sikaa kuin kaikista muista miehistä.
Mikäli hän omaehtoisesti aikuiseksi vartuttuaan alkaisi hankkia sikamaisia piirteitä, uskon, että häpeä ja katkeruus olisivat päällimmäiset tunteet. En varmasti pystyisi häntä vihaamaan.
Ap