Annatteko miehenne nuolla peppureikäänne?
Entä nuoletteko miehenne? Oma ukko vihjailee siihen suuntaan, mutta en ole innostunut ajatuksesta.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 22:29"]
En anna.
[/quote]
Riittää jo syyksi erota.
Juu, mutta olen ajanut karvat pois pyllystä.
M42
Hyi, mun mies ei koskaan vaatisi mua tekemään noin eli nuolemaan itseään tai että mun tarttisi olla nuoltavana. Potkaisisin ja lujaa, jos yrittäisi perseaukolle mennä. Ja siis oikeesti, eihän kukaan työnnä kieltään sinne, mistä paska tulee, eihän?
Naiset, miksi ette tee miehellenne samaa? Onko teidän perseet jotenkin steriilimpää paikkaa kuin miesten?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:48"]
Hyi hitto mitä pervoja vauva palstalla liikkuu! Eikö täällä pitäisi puhua kauniista äiti-lapsi asioista? Tai no mikesi isätkin voisi täällä avautua NORMAALEISTA jutuista?
Mutta näitä haarojen etupuolen ja takapuolen nuolemis- ym sairaita juttuja ei kestäisi-.
Kukaan normaali ihminen ei nuole anusta. Se on homojuttua.
[/quote]
Yhden ja saman kirjoittamia useimmat vastaukset. Joku trolli/työtön/pervo, take your pick.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 21:48"]
Hyi hitto mitä pervoja vauva palstalla liikkuu! Eikö täällä pitäisi puhua kauniista äiti-lapsi asioista? Tai no mikesi isätkin voisi täällä avautua NORMAALEISTA jutuista?
Mutta näitä haarojen etupuolen ja takapuolen nuolemis- ym sairaita juttuja ei kestäisi-.
Kukaan normaali ihminen ei nuole anusta. Se on homojuttua.
[/quote]
Yhden ja saman kirjoittamia useimmat vastaukset. Joku trolli/työtön/pervo, take your pick.
[/quote]
En tiedä aiempaa kirjoittajaa, mutta kyllähän seksi kuuluu jollain tasolla elämään, vaikka äidiksi olisi tullutkin. Kenelle sitten mikäkin on normaalia seksielämää, itse jätän kyllä kaikki peräaukko- ja -suolijutut ihan kokeilematta pois.
Hyi. Joka muuta väittää, on tod. näk. provo.
Nuolisin jos ilkeisin. Ja jos lipasisin niin tuskin edes ehtisi estääkään.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 12:18"]
Naiset, miksi ette tee miehellenne samaa? Onko teidän perseet jotenkin steriilimpää paikkaa kuin miesten?
[/quote]
Koska jokainen on vastuussa omista mielihaluistaan eikä sellaiselle mitä tykkää itse tehdä ole pakko saada vastapalvelusta. Eli ei ole sen steriilimpi paikka, en nuolisi itsekään omaa peppuani niin kun en miehenikään. Mutta jos mies ei näe asiaa samoin, saa hän halutessaan nuolla ja minä siitä fyysistä nautintoa saada, vaikka mielen tasolla tasolla ällöttääkin. Jos mies ei itse haluaisi sitä tehdä, en tietenkään pyytäisi just siksi etten halua sitä itsekään tehdä.
Antaisin toki, mutta ei taida haluta.