Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on pitänyt hiljaiseloa eikä olla nähty kuukauteen, mutta kutsuu rakkaaksi!?

Vierailija
04.11.2021 |

Mies on ollut kireä ja stressaantunut viimeisen kuukauden verran ja kun sitten soitin hänelle, hän yhtäkkiä ilahtuikin soitostani, kutsui taas rakkaaksi ja olisi halunnut tavata (minä en voinut kun olin iltavuorossa).

Vähän hämmentävää on, mutta jotenkin piristyin tosi paljon siitä, että me varmaan pian taas nähdään toisemme.

Mitä sinä ajattelisit, jos mies olisi ollut n. kk:n ajan etäinen ja yhtäkkiä taas lämmin ja halukas näkemään sinut? Ajattelisitko heti pahinta? Minä en, pitäisikö minun?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellekin tuli tunne että kyseessä aika kokematon nainen, joka odottaa enemmän koska mies kutsuu rakkaaksi. Voihan ystäväkin olla rakas.

Vierailija
22/22 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu vastatuulessa sen rakkaamman kanssa ja nyt sitten haluaa varmistaa, että joku on odottamassa lämpimänä. 

Itse tapailen säännöllisen epäsäännöllisesti moniongelmaista miestä seksin takia ja siksi, että on ihan mukava. Tiedän, että hän pitää koko ajan kaikenlaisia naisia varuilla, että on sitten näitä, kun lemppaan hänet lopullisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi