Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronarokote ja yritys raskautua

Vierailija
04.11.2021 |

Lyhyesti :

Sinä, joka olet ottanut ekan ja/tai tokan koronarokotteen, ja olet sen jälkeen tullut raskaaksi tai yrität tulla raskaaksi.... Kerro kokemuksesi! Tarvitsen vertaistukea!

Olen tänään menossa ottamaan ekan rokotteen. Jännittää, meneekö kierto sekaisin. Toisen lapsen yritys alkaa nyt vuodenvaihteessa.

N33

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vasta nyt oat rokotteen???

Johtuisikohan vaikka imetyksestä???

Eikö rokotetta voi ottaa imetyksenkin aikana?

Ei ole tutkittua tietoa erittyykö sitä äidinmaitoon. Kuka hullu tekisi vauvallaan ihmiskoetta? On vähän liian kallis asia kokeiluihin. Maidon tulo voi myös estyä hormonimuutoksista. Puhdasta riskienhallintaa.

Katsokaa THL:n sivuilta. On turvallinen imetyksen aikana. Asiaa on tutkittu.

22/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin nainen ja hankkimassa lapsia en ottaisi myrkkytööttiä itseeni. Olen äijä enkä ota siltikään. 

Kukaan suomessa ei kerro pyynnöstä huolimatta tölkin sisältöä. Se ei ole rokote vaan lääkinnällinen laite. 

Muuten jenkkien FDA ei olisi antanut hätäkäyttölupaa ilman valmistajan vastuuta. 

Fimea eikä THL tai suomen hallitus kerro mitä rokotteet sisältävät mRNA geeniterapian lisäksi. 

Rokote estää tai keskeyttää raskauden koska piikkiproteiini jakeutuu kehon magneettisimpiin osiin ja kohtu on yksi niistä sekä munasarjat! 

Älä ota!

Timo Jokela

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisin vielä. Käytäntö on valitettavan usein näyttänyt, että kahta ei voi saada, rna-piikkiä ja vauvaa.

Käytäntö? Mihin perustuu väitteesi?

Vierailija
24/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lOOKE kirjoitti:

Jos olisin nainen ja hankkimassa lapsia en ottaisi myrkkytööttiä itseeni. Olen äijä enkä ota siltikään. 

Kukaan suomessa ei kerro pyynnöstä huolimatta tölkin sisältöä. Se ei ole rokote vaan lääkinnällinen laite. 

Muuten jenkkien FDA ei olisi antanut hätäkäyttölupaa ilman valmistajan vastuuta. 

Fimea eikä THL tai suomen hallitus kerro mitä rokotteet sisältävät mRNA geeniterapian lisäksi. 

Rokote estää tai keskeyttää raskauden koska piikkiproteiini jakeutuu kehon magneettisimpiin osiin ja kohtu on yksi niistä sekä munasarjat! 

Älä ota!

Panikoiduin nyt ja peruin rokotusaikani.

Vierailija
25/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tahdot lisääntyä? Maailma on jo täynnä ihmisiä.

Miksi kommentoit täysin asianvierestä, sinulla ei selkeesti ole kokemuspohjausta sanottavaa tähän keskusteluun.

Ap kysyy rokotteen ottaneista onko joku raskautunut. Ei mielipidettä lisääntymiseen. Hanki elämä. Hehhe.

Vierailija
26/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti raskautuminen onnistuu pian, ap!

Itse en uskaltaisi tilanteessasi ottaa rokotetta.

Itse olin korona-aikana raskaana (aloin odottaa lasta jo ennen rokotusten alkamista) enkä silloinkaan halunnut rokotetta ottaa, sillä tutkimustietoa rokotteen vaikutuksista sikiöön ei ole. Normaalisti ei suositella raskaana oleville edes yrttiteetä tai lakritsia ja nyt sitten olisikin muka yhtäkkiä turvallista rokottaa uudenlaisella rokoteteknologialla.

Nimenomaan, jopa syöminen on supertarkkaa raskausaikana, pelkkä kalan elohopea on vaarallista ja sitten otetaan rokotteita, joiden vaikutuksesta ei tiedetä mitään. Toiset tietenkin tarvitaan testaajiksi, näinhän se on aina ollut. Surullista, että osa ei ymmärrä, että he lopulta itse kantavat vastuun, jos lapsi on vammainen.

Vierailija
27/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan samassa veneessä ap... Otan rokotteen heti, kun lapsiluku täynnä ja imetys loppunut.

Aiemmin en uskalla. Tässäkään ketjussa ei YHTÄÄN odottajaa, joka olisi rokotuksen jälkeen raskautunut, kertomassa. Missä olette???

N32

Vierailija
28/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota kun kerran sinulla on luontainen vastustuskyky jo olemassa. Tämä tauti ei edes ole vaarallinen. Suomessa ei ole kuollut yhtään alle 30-vuotiasta koronaan. Miksi ihmeessä ottaisit riskin käyttää tätä ainetta, jonka pitkäaikaisvaikutuksista ei ole mitään tietoa? Asetatko itsesi ja lapsesi vaaraan olemattoman sairastumisriskin vuoksi?

Vierailija
29/29 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan alkuraskauden aikana ota, aiheuttaa tutkitusti keskenmenoja.

https://t.co/D8wfJXLgHn?amp=1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi