Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syötkö rauhoittavia lääkkeitä?

Vierailija
15.01.2015 |

Jos syöt, kerro mitä niistä ja kauanko olet syönyt? Voit myös kertoa miksi, jos tahdot.

Minä aloitan: Syön opamoxia 3x päivässä (15mg kerta-annos) ja syönyt sitä noin 1,5 kk. Luultavasti tulen syömään kesään asti,  ehkä pidempään. Syynä on epämääräinen sairastelu, jonka vuoksi en pysty nukkumaan, tai toimimaan normaalisti (sydämen tykytys mm.) ja koska syytä ei vieläkään ole löydetty, sain opamoxit siksi aikaa että oikea diagnoosi ja hoito löytyy.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt opamoxia n.5 vuotta.Lääke väsyttää päivällä hirveästi,joten otan sitä vain yöksi.En joka yö kuitenkaan.Sulla on aika iso toi mg määrä päivää kohti.Minulla 15 mg *2.Nukutko hyvin ja milloin otat ennen nukkumaan menoa?

Vierailija
2/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infektiohan tuo on, hanki itsellesi antipioottihoito. Rauhoittavat vain hidastavat immuunipuolustuksen toimintaa, mm. mikroglioja, jotka toimivat hermostossa ja aivoissa, ja metsästävät mikrobeja siellä. Tavalliselle tallaajille sulfa-antibiootit tuntuisivat olevan varma valinta, tai rikkiyhdisteet, huom. monilla on yliherkkyys näille, mutta se vain tarkoittaa että tarvitset näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö. Lääkäri kyllä määräsi opamoxia ahdistuksesta johtuvaan unettomuuteen, mut en mä halunnut/uskaltanut niitä syödä. joskus kyllä mietin, että oisko sittenkin pitänyt. Ei meinaan ole ihan täydelliseeti parantunut se tilanne.

mulle lääkäri sano, että ei viikkoa auempaa yhteen menoon, vaikka mulle määrättiin vain kerran illassa lääkettä. Aika pitkäksi aikaa sulle siis määrätty

Vierailija
4/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 20:14"]

En syö. Lääkäri kyllä määräsi opamoxia ahdistuksesta johtuvaan unettomuuteen, mut en mä halunnut/uskaltanut niitä syödä. joskus kyllä mietin, että oisko sittenkin pitänyt. Ei meinaan ole ihan täydelliseeti parantunut se tilanne.

mulle lääkäri sano, että ei viikkoa auempaa yhteen menoon, vaikka mulle määrättiin vain kerran illassa lääkettä. Aika pitkäksi aikaa sulle siis määrätty

[/quote]

Periaatteessa niitä saa syödä maksimissan 4 viikkoa yhteen menoon, mutta mulle lääkäri sanoi, että mun tapauksessa kun ne auttaa lihaskramppeihin ja siihen että saan nukuttua tyktyksestä huolimatta (joka on muuten jatkuvaa) niitä voidaan nyt jatkaa siihen asti, kunnes syy löytyy. Kuulemma se rauhoittava vaikutus vähenee, kun elimistö tottuu lääkkeeseen, mutta se lihaksia rauhoittava vaikutus ei, joten tämä on minulle hänen mielestään nyt hyvä lääke. Opamoxia on mielestäni aika turha pelätä, sen vaikutuksia ei edes huomaa. En ainakana itse huomannut kun aloitin. Lähinnä vaan vähän helpotti tilaa.

Vierailija
5/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö. Mielialalääkkeitä määrätty mutta en halua lähteä sille tielle.

Vierailija
6/6 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä varsinaisia rauhoittavia, mutta sydänsairauteen syön beetasalpaajaa, jonka sivuvaikutuksena en jotenkin vain viitsi hermostua sellaisista asioista, joista ennen olisin hermostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän