Reissumieskohu- tarvitsetko kriisiterapiaa tai psykoterapiaa?
Leipäpussin kuvassa on nyt tilapäisesti erilaisten miesten kuvia.
Voi jeesus!
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ebcede0a-3ac4-4f4c-b1b5-3ba3e42c7dd2
Kommentit (28)
Kyllä se kaikki kriisiapu on jo mennyt mieskuvakeskustelusta ahdistuville silakoille.
Reissumies käsittelee tällä viikolla Twitterissä suomalaista mieskuvaa. Jos käsiteltävät aiheet tai sen ympärillä käytävä keskustelu nostavat ikäviä tuntemuksia pintaan, mm. Mieli ry tarjoaa keskusteluapua vuorokauden ympäri. 8/8
https://twitter.com/FazerSuomi/status/1455810659480899584?t=QPxqNknlSmw…
Oletteko huomanneet että Bulgarianjugurtin purkeista on hävinneet tytönkuvat? Tämä vaivaa minua enemmän.
Nyt v***u ihmiset, se leipä on tarkoitettu syötäväksi eikä toljotettavaksi. On se s*****a kumma juttu kun leipäpussistakin saadaan mieli apeaksi.
Minä taas olen niin woke että en osta enää reissumiesleipää kun eivät tehneet siitä ressunaisleipää suoraan. Juu ei vois vähempää kiinnostaa mikä kuva leivässä on mutta syy miksi kuvia muutellaan vituttaa aka woke politics. Ja näitä mainoksia on vaikka kuinka paljon nykyään. Ja jostain kumman syystä pitää aina olla vielä Saharan alapuolisen osion afrikkalainen kiintiöhenkilönä vaikka Suomen ulkomaalaiset ovat valtaosin Euroopasta tai Aasiasta tai Afrikan muista osista.
Sitten ovat nämä hupaisat mainosperheet missä yksi aikuinen jäsen on musta ja kaikki muut valkoisia. Yksi mitä wokeilijat eivät koskaan tee on luoda uusi woke tuote vaan aina jotain vanhaa on muokattava wokeksi.
Indentiteettipolitiikan tuominen pakolla kaikkien naamalle ei tee muuta kuin aiheuttaa lisää ongelmia. Ja ne jotka haluavat persuille vittuilla onnessaan niin onneksi olkoon en ole heitä koskaan äänestänyt mutta ensi kerralla menee ääni sinne. Ei tietty tämän mainoksen takia mutta sananvapaus, cancel-kulttuuri ja kukaan muu ei tunnu vastustavan identiteettipolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaadin Reissunainen-leivän tuotantoon.
Reissuhenkilö on vielä enempi ajan hermolla
Voi elämän kevät.
Jos ei itse näkisi noita otsikoita ja kohua ei kyllä uskoisi miten äärimmäisen typeriä ihmiset voivat olla.
Mutta kai sen niin on että ilmaisten muoviämpärien jonottajien maassa kaikki on mahdollista....