Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reissumieskohu- tarvitsetko kriisiterapiaa tai psykoterapiaa?

Vierailija
04.11.2021 |

Leipäpussin kuvassa on nyt tilapäisesti erilaisten miesten kuvia.

Voi jeesus!

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ebcede0a-3ac4-4f4c-b1b5-3ba3e42c7dd2

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kaikki kriisiapu on jo mennyt mieskuvakeskustelusta ahdistuville silakoille.

Reissumies käsittelee tällä viikolla Twitterissä suomalaista mieskuvaa. Jos käsiteltävät aiheet tai sen ympärillä käytävä keskustelu nostavat ikäviä tuntemuksia pintaan, mm. Mieli ry tarjoaa keskusteluapua vuorokauden ympäri. 8/8

https://twitter.com/FazerSuomi/status/1455810659480899584?t=QPxqNknlSmw…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet että Bulgarianjugurtin purkeista on hävinneet tytönkuvat? Tämä vaivaa minua enemmän.

Vierailija
24/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ahistaa

Vierailija
25/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt v***u ihmiset, se leipä on tarkoitettu syötäväksi eikä toljotettavaksi. On se s*****a kumma juttu kun leipäpussistakin saadaan mieli apeaksi.

Vierailija
26/28 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen niin woke että en osta enää reissumiesleipää kun eivät tehneet siitä ressunaisleipää suoraan. Juu ei vois vähempää kiinnostaa mikä kuva leivässä on mutta syy miksi kuvia muutellaan vituttaa aka woke politics. Ja näitä mainoksia on vaikka kuinka paljon nykyään. Ja jostain kumman syystä pitää aina olla vielä Saharan alapuolisen osion afrikkalainen kiintiöhenkilönä vaikka Suomen ulkomaalaiset ovat valtaosin Euroopasta tai Aasiasta tai Afrikan muista osista.

Sitten ovat nämä hupaisat mainosperheet missä yksi aikuinen jäsen on musta ja kaikki muut valkoisia. Yksi mitä wokeilijat eivät koskaan tee on luoda uusi woke tuote vaan aina jotain vanhaa on muokattava wokeksi.

Indentiteettipolitiikan tuominen pakolla kaikkien naamalle ei tee muuta kuin aiheuttaa lisää ongelmia. Ja ne jotka haluavat persuille vittuilla onnessaan niin onneksi olkoon en ole heitä koskaan äänestänyt mutta ensi kerralla menee ääni sinne. Ei tietty tämän mainoksen takia mutta sananvapaus, cancel-kulttuuri ja kukaan muu ei tunnu vastustavan identiteettipolitiikkaa.

Vierailija
27/28 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadin Reissunainen-leivän tuotantoon.

Reissuhenkilö on vielä enempi ajan hermolla

Vierailija
28/28 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät.

Jos ei itse näkisi noita otsikoita ja kohua ei kyllä uskoisi miten äärimmäisen typeriä ihmiset voivat olla.

Mutta kai sen niin on että ilmaisten muoviämpärien jonottajien maassa kaikki on mahdollista....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi