Mies on vetäytyvä ja hermostunut. Valittaa aivan turhaan ja nyt itseänikin ärsyttää.
On kertonut olevansa väsynyt. Pelkää sairautensa puolesta mutta silti on jatkuvasti töissä, tekee ylitöitä ja on viikonloput töissä.
Iltaisin istuu suunnilleen vain puhelimellaan, joko pelaa tms tai katsoo televisiota. Ehkä olemme käyneet kaupassa mutta muuten mies vain on ja valittaa.
On todella turhautunut ja syyttää tästä muita, valittaa kun ei saa olla yksin ja että kun häneltä vaaditaan niin paljon.
En ymmärrä. Minä siivoan ja teen ruoat, ilahdutan hänen lapsiaan.
Kun mies tulee töistä kyselen kuulumiset, mies menee lepäämään päivälevolle ja mahdollisesti myöhemmin harrastamme seksiä. Käymme kaupassa ja loppuillan mies nököttää ja valittaa, juo pari olutta ja tekee asioita vaikeita.
Minä kuuntelen, kannustan, etsin ratkaisua enkä painosta (paitsi muistutan yhden liikuntavehjeen kasaamiseen jota haluaisin jo käyttää) ja usein hieronkin miestä iltaisin.
Mies itse on koko ajan puheissaan valittamassa, että jättää meidät ja lähtee itse ulkomaille. Siellä ei kukaan painosta tms.
Hänelle ei saa mitään pyyntöä esittää etteikö se olisi jo ihan dramaattista mutta pitää itsestäänselvyytenä että minä teen kaiken pyytämättäkin.
Tekisi mieli jo itsekin lähteä sinne ulkomaille, yksin.
Emme asu yhdessä ja juuri sai viime viikon olla yksin ilman minua kun olin omissa hommissani ja oli lapsivapaaviikko.
Mikä mättää? Tuleekohan tästä mitään.
Kommentit (9)
Siinä taas kunnon tossun alla oleva urpo alle 30v ämmä löytänyt kaltaisensa idiootin. Nauti grindaavasta kultakimpaleestasi.
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas kunnon tossun alla oleva urpo alle 30v ämmä löytänyt kaltaisensa idiootin. Nauti grindaavasta kultakimpaleestasi.
No sinä vasta rumasti minulle puhutkin.
Normaalisti mies on todella huomioonottava, huumoria riittää ja hänkin ajattelee asioita ilokseni. Välillä vain tulee tämä notkahdus ja kaikki on pielessä - vaikka asioille kyllä löytyisi ratkaisu eikä tarvitsisi päiväkaupalla stressata pelkästä olemassaolostaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti mies on todella huomioonottava, huumoria riittää ja hänkin ajattelee asioita ilokseni. Välillä vain tulee tämä notkahdus ja kaikki on pielessä - vaikka asioille kyllä löytyisi ratkaisu eikä tarvitsisi päiväkaupalla stressata pelkästä olemassaolostaan.
Ap
No jos se on muuten ihana ja tämä vain notkahdus, niin mitä siitä valittamaan? Odotat, että notkahdus menee ohi ja jatkat ihanaa yhdessäoloa.
Lopeta miehen paapominen. Et ole hänen äitinsä. Eikö sinulla ole yhtään itsekunnioitusta, kun toimit seksipiikana halveksuvalle, vinkuvalle miehelle?
"On todella turhautunut ja syyttää tästä muita, valittaa kun ei saa olla yksin ja että kun häneltä vaaditaan niin paljon." Anna miehen olla yksin! Kuuntele, mitä hän sanoo. Hän ei halua sinun seuraasi.
"En ymmärrä. Minä siivoan ja teen ruoat, ilahdutan hänen lapsiaan." Miksi??? Maksaako mies tuosta hyvästä sinulle? Eikö? Miksi sitten teet niin? Etenkin kun hän ei sitä arvosta. Miehen lapset ovat miehen vastuulla.
"Kun mies tulee töistä kyselen kuulumiset, mies menee lepäämään päivälevolle ja mahdollisesti myöhemmin harrastamme seksiä. Käymme kaupassa ja loppuillan mies nököttää ja valittaa, juo pari olutta ja tekee asioita vaikeita." Miksi harrastat seksiä tuollaisen kanssa? Megavirhe!
"Minä kuuntelen, kannustan, etsin ratkaisua enkä painosta (paitsi muistutan yhden liikuntavehjeen kasaamiseen jota haluaisin jo käyttää) ja usein hieronkin miestä iltaisin." Onko mies pyytänyt sinua ratkaisemaan jotain? Eikö? Miksi sitten yrität ratkoa jotain? Miksi hierot? Miksi kuuntelet valitusta? Kun valittaminen alkaa, poistu.
"Mies itse on koko ajan puheissaan valittamassa, että jättää meidät ja lähtee itse ulkomaille. Siellä ei kukaan painosta tms." Kuuntele miestä! Mies on paljastanut todelliset ajatuksensa sinusta moneen kertaan. Hän ei halua sinua!
"Hänelle ei saa mitään pyyntöä esittää etteikö se olisi jo ihan dramaattista mutta pitää itsestäänselvyytenä että minä teen kaiken pyytämättäkin." Älä tee miehen eteen mitään.
"Tekisi mieli jo itsekin lähteä sinne ulkomaille, yksin." Lähde, hyvä ihminen! Älä vain uhkaile.
"Emme asu yhdessä ja juuri sai viime viikon olla yksin ilman minua kun olin omissa hommissani ja oli lapsivapaaviikko." Ei teillä ole mitään suhdetta, olet miehelle väliaikainen kotitalouskone ja kassientyhjennysalusta. Hän käyttää hyväuskoisuuttasi ja tsemppaaja-pelastajakompleksiasi hyväkseen.
"Mikä mättää? Tuleekohan tästä mitään." Kaikki mättää. Ei tule. Toivottavasti tämä oli provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No jos kerran tollainen kuvailemasi käytös on pikku notkahdus, niin mitä sitten täällä valitat? Ihmetyttää sun kaltaisesi ihmiset jotka avautuu tänne tälläisistä pilipaliasioista. Voi luoja.
Vierailija kirjoitti:
"On todella turhautunut ja syyttää tästä muita, valittaa kun ei saa olla yksin ja että kun häneltä vaaditaan niin paljon." Anna miehen olla yksin! Kuuntele, mitä hän sanoo. Hän ei halua sinun seuraasi.
"En ymmärrä. Minä siivoan ja teen ruoat, ilahdutan hänen lapsiaan." Miksi??? Maksaako mies tuosta hyvästä sinulle? Eikö? Miksi sitten teet niin? Etenkin kun hän ei sitä arvosta. Miehen lapset ovat miehen vastuulla.
"Kun mies tulee töistä kyselen kuulumiset, mies menee lepäämään päivälevolle ja mahdollisesti myöhemmin harrastamme seksiä. Käymme kaupassa ja loppuillan mies nököttää ja valittaa, juo pari olutta ja tekee asioita vaikeita." Miksi harrastat seksiä tuollaisen kanssa? Megavirhe!"Minä kuuntelen, kannustan, etsin ratkaisua enkä painosta (paitsi muistutan yhden liikuntavehjeen kasaamiseen jota haluaisin jo käyttää) ja usein hieronkin miestä iltaisin." Onko mies pyytänyt sinua ratkaisemaan jotain? Eikö? Miksi sitten yrität ratkoa jotain? Miksi hierot? Miksi kuuntelet valitusta? Kun valittaminen alkaa, poistu.
"Mies itse on koko ajan puheissaan valittamassa, että jättää meidät ja lähtee itse ulkomaille. Siellä ei kukaan painosta tms." Kuuntele miestä! Mies on paljastanut todelliset ajatuksensa sinusta moneen kertaan. Hän ei halua sinua!
"Hänelle ei saa mitään pyyntöä esittää etteikö se olisi jo ihan dramaattista mutta pitää itsestäänselvyytenä että minä teen kaiken pyytämättäkin." Älä tee miehen eteen mitään."Tekisi mieli jo itsekin lähteä sinne ulkomaille, yksin." Lähde, hyvä ihminen! Älä vain uhkaile.
"Emme asu yhdessä ja juuri sai viime viikon olla yksin ilman minua kun olin omissa hommissani ja oli lapsivapaaviikko." Ei teillä ole mitään suhdetta, olet miehelle väliaikainen kotitalouskone ja kassientyhjennysalusta. Hän käyttää hyväuskoisuuttasi ja tsemppaaja-pelastajakompleksiasi hyväkseen."Mikä mättää? Tuleekohan tästä mitään." Kaikki mättää. Ei tule. Toivottavasti tämä oli provo.
Hyvin vastattu. Ei mitään lisättävää. Läheisriippuvainen kynnysmatto-mamma roikkuu uroossa kaksi käsin ja vaikka väkisin.
Miehen mieli tuntuu ailahtelevan. Ehkä hän on huolissaan terveydestään ja se purkautuu noin. Ei silti voi tehdä asialle mitään konkreettista (vähentää töitä, lopettaa kaljan juonti) - valittaa vaan.
Välillä tulee minulle sanomaan, että olen ihana nainen ja on pahoillaan.
Parin tunnin päästä on taas sohvan nurkassa ja jaksaa hermoilla.
Ap