Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi papin aamen muuttaa kaiken?

Vierailija
04.11.2021 |

Eiköhän tällä palstalla syyllistytä melkoiseen jeesusteluun kun tehdään selkeä ero sinkkujen ja naimisissa olevien seksikäyttäytymiseen. Ennen alttarille menoa on OK naida kuin kanit kenen kanssa tahansa mutta sitten yhtäkkiä onkin oltava uskollinen yhdelle ja ainoalle koko loppuelämänsä ajan. Tai erota ja alkaa vapaa naiskentelu uudestaan. Olisi ehkä yhteiskuntamoraalisesti ja mielenterveydellisesti parempi, että jokainen ihminen saisi jonkinlaisen naimapassin (esimerkiksi 10 partneria elämänsä aikana), jonka voisi käyttää vapaasti elämänsä aikana. Tuolloin tämä ns. "uskottomuus" käsitteenä vaipuisi unholaan ja iso osa turhista eroista jäisi tapahtumatta. Minulle henkilö, jolla on ollut vaikkapa vain 5 seksipartneria elämänsä aikana on luotettavampi kuin henkilö joka pannut sataa tyyppiä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itestähän se on kiinni. Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä. Joku molemmista. Se on ihan ok. Kevään kiimaviikoilla Lapissa moni tämän palstan hurskastelijoista pyörtää pyhät sanansa ja panee menemään ihan nuoruuden innolla. Kotiintullessa sit ollaan ihan hissunkissun ja kärsitään morkkis pois. Näin se on aina mennyt ja näin se tulee aina menemään.

Vierailija
22/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdään avioliitosta oikeasti sukupuolineutraali. Kielletään kategorisesti koko instituutio. Synnymme vapaina yksilöinä, sellaisina eläkäämme koko ikämme. Aina kuolemaan saakka.

Minua ei tarvitse edes kieltää. Allekirjoitan paperin että olen vapaaehtoinen.

Vapaana olen syntynyt, vapaana elän ja vapaana kuolen.

Minä, ja vain minä yksin päätän miten elän, missä elän, minne menen ja milloin palaan jos palaan.

Minä ja yksin minä päätän mihin palkkani käytän vai käytänkö, missä asun, mitä syön, miten pukeudun. Kukaan ei tule näihin asioihin puuttumaan.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota keinotekoista traditiota; naimisiin menoa.

Itselleni kauhistus ajatellakin.

Tilastokeskuksen väestönmuutostietojen mukaan vuonna 2020 solmittiin 22 082 avioliittoa,

Vuonna 2020 avioeroon päättyi 13 478 avioliittoa.

Paljonpuhuvat luvut....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkunainen nyt ja aina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdään avioliitosta oikeasti sukupuolineutraali. Kielletään kategorisesti koko instituutio. Synnymme vapaina yksilöinä, sellaisina eläkäämme koko ikämme. Aina kuolemaan saakka.

Minua ei tarvitse edes kieltää. Allekirjoitan paperin että olen vapaaehtoinen.

Vapaana olen syntynyt, vapaana elän ja vapaana kuolen.

Minä, ja vain minä yksin päätän miten elän, missä elän, minne menen ja milloin palaan jos palaan.

Minä ja yksin minä päätän mihin palkkani käytän vai käytänkö, missä asun, mitä syön, miten pukeudun. Kukaan ei tule näihin asioihin puuttumaan.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota keinotekoista traditiota; naimisiin menoa.

Itselleni kauhistus ajatellakin.

Tilastokeskuksen väestönmuutostietojen mukaan vuonna 2020 solmittiin 22 082 avioliittoa,

Vuonna 2020 avioeroon päättyi 13 478 avioliittoa.

Paljonpuhuvat luvut....

Asiaa. Pidä tuo.

Vierailija
24/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään muuta. Jatka samaan malliin vaan.

Vierailija
25/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule pallo jalkaan kun pappi sanoo aamen. Morjens!

Vierailija
26/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimalla saa jotain mitä ei halua: kärttyisiä lankomiehiä ja juoruavia kälyjä. Ja ennen kaikkea anopin!

Eikös naimalla tule ainoastaan pikkuvauvoja?

Vierailija
27/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan määräaikaista sopimusta, esim. 7 vuotta liiton kestoksi. Raukeaa automaattisesti, jos molemmat osapuolet eivät sitä yhdessä uusi. Häpeä pois eroamisesta ja vapaus edessä, jos odotukset liitossa eivät täyttyneet.

Vierailija
28/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto pidettäköön kunniassa. Ei tarvita kymmentä naimakumppania ennen papin aamenta. Ei edes yhtä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme