Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa joululahjaideoita, tytöt 12, 17 ja 20

Vierailija
04.11.2021 |

Siinähän se otsikossa tulikin. Menen ystäväperheeseen jouluksi, ja haluan viedä lahjat lapsille. Tuleeko mieleen hyviä vinkkejä? 😊

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjettia kun ei tiedä, tai edes mistä tykkäävät. 20v lle ehkä lahjakortti johonkin sisustusliikkeeseen, jos vaikka asuu omassa kodissa. Nuoremmille ehkä lahjakortit sekatavarakauppaan, saavat itse valita mitä haluavat.

Vierailija
22/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata, karkkia, vaatteita ja rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkaa. Esim joku käsienhoitosetti/hyvä käsivoide (Bodyshopilla ainakin ollut noita) toimii keskitalvella monelle, vaikkei olisi mikään meikeistä kiinnostunut tyttö.

Vierailija
24/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liput johonkin koko perheen teatteriin tai musikaaliin tai konserttiin?

Vierailija
25/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako puhelimia. Mikä järki hankkia joka vuosi kallis puhelin?

Vierailija
26/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotiaalle viinaa, 17 vuotiaalle kannabista ja 20 vuotiaalle ostaisin subutexsia.

Vierailija
27/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä nää vastaukset oikein on? :D

Kiitos teille asiallisesti vastanneille. Tiedän tyttöjen harrastukset, mutta ne ovat sellaisia tavoitteellisia liikuntaharrastuksia, että mulla ei niihin kyllä ole mitään mitä hankkia. Siksi pitää mennä jollain ns. yleisluontoisemmalla.

Toi värityskirja vois olla hyvä, pitää ite mennä etsimään, että mikähän tubettaja on kyseessä :D

Leffaliput on perusjees, mutta vähän plaah. Lautapelejä heillä on paljon, joten niitä en enää viitsi hankkia lisää. Lahjakortteihin turvaudun sitten jos muuta en keksi! :)

Mites lahjakortti urheiluliikkeeseen / ko. lajin erikoisliikkeeseen (jos kyseiseen lajiin tällaista löytyy)? Meillä ainakin 17v urheilija tykkää tällaisista. Toki lahjakortti on vähän persoonaton, mutta toimii.

Kiitos, mutta ei nää tosiaan toimi. Yksi on niin vakavissaan, että hänellä on siis sponsoreita, toisella taas laji on sellainen, että siihen hankitaan erikoisvarusteet ihan muualta kuin mistään kaupasta jne. Ja sitten taas perusliikuntakamoja heillä on, koska on vanhimmalle ostettu ja kierrätetty siitä eteenpäin.

Vierailija
28/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17v ja 20v alkaa olemaan jo sen ikäisiä ettei niille mitään lahjaa tarvitse ostaa.

Ensinnäkin, mun mielestä ihmisen ikä ei vaikuta siihen, haluanko ilahduttaa häntä lahjalla vai en. Ja toisekseen, kyse ei ole mistään "tarvitsee ostaa" vaan haluan ostaa. Pidä sinä läheisesi jossain kurimuksessa ihan vapaasti, äläkä vahingossakaan ilahduta heitä millään, mutta minä ilahdutan.

AP

Vierailija
29/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ostako puhelimia. Mikä järki hankkia joka vuosi kallis puhelin?

No mä en ole kaverin lapsille kyllä puhelimia ostamassakaan :D

AP

Vierailija
30/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistä kommentointia vielä: budjetti voisi olla vaikka noin 50€/hlö, suurinpiirtein.

Vanhin muuttaa pian omilleen, eli periaatteessa voisin ostaa lahjakortin vaikka Ikeaan tms. jotta saa omaan kotiin kivoja kamppeita.

Tuo kirja oli oikeasti hyvä juttu, taidan ostaa nuorimmaiselle sen!

AP

Vierailija
31/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosmetiikkaa. Esim joku käsienhoitosetti/hyvä käsivoide (Bodyshopilla ainakin ollut noita) toimii keskitalvella monelle, vaikkei olisi mikään meikeistä kiinnostunut tyttö.

Paras käsirasva on Body Shopin hamppukäsivoide!

Vierailija
32/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
33/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras käsirasva on Body Shopin hamppukäsivoide!

Eli tämä

https://www.thebodyshop.fi/hemp-hard-working-hand-protector.html

Vierailija
34/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat pyyhkeet ja vaikka suihkusaippua siihen kylkeen tai joku elämyslahja esim. fatbike vuokraus lahjakortti tai laskettelulippu tms.

Vierailija
35/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleistä kommentointia vielä: budjetti voisi olla vaikka noin 50€/hlö, suurinpiirtein.

Vanhin muuttaa pian omilleen, eli periaatteessa voisin ostaa lahjakortin vaikka Ikeaan tms. jotta saa omaan kotiin kivoja kamppeita.

AP

Pidä kuiten kaikille suht sama budjetti, ettei toinen saa 50e lahjakorttia ja toinen 10e kirjan.

Vierailija
36/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Pidä kuiten kaikille suht sama budjetti, ettei toinen saa 50e lahjakorttia ja toinen 10e kirjan.

Juu, tottakai! :) Hankin sen kirjan lisäksi varmaan lahjakortin New Yorkeriin tms :)

AP

Vierailija
37/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousunsuojia ja purkkaa

Vierailija
38/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy vinkkejä tyttöjen äidiltä?

Itse kysyn ystävältäni ja aina olen saanut hyvät täsmävinkit lastensa lahjoihin.

Usein vielä muutamia vaihtoehtoja joista valita.

Vierailija
39/40 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildot jokaiselle, koot iän mukaan, tuovat suklaata enemmän iloa ja nautintoa.

Vierailija
40/40 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kysy vinkkejä tyttöjen äidiltä?

Itse kysyn ystävältäni ja aina olen saanut hyvät täsmävinkit lastensa lahjoihin.

Usein vielä muutamia vaihtoehtoja joista valita.

Koska äitinsä ei keksi itsekään, mitä ostaisi lapsille :D Eli kysytty on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi