Antakaa joululahjaideoita, tytöt 12, 17 ja 20
Siinähän se otsikossa tulikin. Menen ystäväperheeseen jouluksi, ja haluan viedä lahjat lapsille. Tuleeko mieleen hyviä vinkkejä? 😊
Kommentit (40)
Suklaata, karkkia, vaatteita ja rahaa.
Kosmetiikkaa. Esim joku käsienhoitosetti/hyvä käsivoide (Bodyshopilla ainakin ollut noita) toimii keskitalvella monelle, vaikkei olisi mikään meikeistä kiinnostunut tyttö.
Liput johonkin koko perheen teatteriin tai musikaaliin tai konserttiin?
Älkää ostako puhelimia. Mikä järki hankkia joka vuosi kallis puhelin?
12 vuotiaalle viinaa, 17 vuotiaalle kannabista ja 20 vuotiaalle ostaisin subutexsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä nää vastaukset oikein on? :D
Kiitos teille asiallisesti vastanneille. Tiedän tyttöjen harrastukset, mutta ne ovat sellaisia tavoitteellisia liikuntaharrastuksia, että mulla ei niihin kyllä ole mitään mitä hankkia. Siksi pitää mennä jollain ns. yleisluontoisemmalla.
Toi värityskirja vois olla hyvä, pitää ite mennä etsimään, että mikähän tubettaja on kyseessä :D
Leffaliput on perusjees, mutta vähän plaah. Lautapelejä heillä on paljon, joten niitä en enää viitsi hankkia lisää. Lahjakortteihin turvaudun sitten jos muuta en keksi! :)
Mites lahjakortti urheiluliikkeeseen / ko. lajin erikoisliikkeeseen (jos kyseiseen lajiin tällaista löytyy)? Meillä ainakin 17v urheilija tykkää tällaisista. Toki lahjakortti on vähän persoonaton, mutta toimii.
Kiitos, mutta ei nää tosiaan toimi. Yksi on niin vakavissaan, että hänellä on siis sponsoreita, toisella taas laji on sellainen, että siihen hankitaan erikoisvarusteet ihan muualta kuin mistään kaupasta jne. Ja sitten taas perusliikuntakamoja heillä on, koska on vanhimmalle ostettu ja kierrätetty siitä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
17v ja 20v alkaa olemaan jo sen ikäisiä ettei niille mitään lahjaa tarvitse ostaa.
Ensinnäkin, mun mielestä ihmisen ikä ei vaikuta siihen, haluanko ilahduttaa häntä lahjalla vai en. Ja toisekseen, kyse ei ole mistään "tarvitsee ostaa" vaan haluan ostaa. Pidä sinä läheisesi jossain kurimuksessa ihan vapaasti, äläkä vahingossakaan ilahduta heitä millään, mutta minä ilahdutan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Älkää ostako puhelimia. Mikä järki hankkia joka vuosi kallis puhelin?
No mä en ole kaverin lapsille kyllä puhelimia ostamassakaan :D
AP
Yleistä kommentointia vielä: budjetti voisi olla vaikka noin 50€/hlö, suurinpiirtein.
Vanhin muuttaa pian omilleen, eli periaatteessa voisin ostaa lahjakortin vaikka Ikeaan tms. jotta saa omaan kotiin kivoja kamppeita.
Tuo kirja oli oikeasti hyvä juttu, taidan ostaa nuorimmaiselle sen!
AP
Vierailija kirjoitti:
Kosmetiikkaa. Esim joku käsienhoitosetti/hyvä käsivoide (Bodyshopilla ainakin ollut noita) toimii keskitalvella monelle, vaikkei olisi mikään meikeistä kiinnostunut tyttö.
Paras käsirasva on Body Shopin hamppukäsivoide!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras käsirasva on Body Shopin hamppukäsivoide!
Eli tämä
https://www.thebodyshop.fi/hemp-hard-working-hand-protector.html
Laadukkaat pyyhkeet ja vaikka suihkusaippua siihen kylkeen tai joku elämyslahja esim. fatbike vuokraus lahjakortti tai laskettelulippu tms.
Vierailija kirjoitti:
Yleistä kommentointia vielä: budjetti voisi olla vaikka noin 50€/hlö, suurinpiirtein.
Vanhin muuttaa pian omilleen, eli periaatteessa voisin ostaa lahjakortin vaikka Ikeaan tms. jotta saa omaan kotiin kivoja kamppeita.
AP
Pidä kuiten kaikille suht sama budjetti, ettei toinen saa 50e lahjakorttia ja toinen 10e kirjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Pidä kuiten kaikille suht sama budjetti, ettei toinen saa 50e lahjakorttia ja toinen 10e kirjan.
Juu, tottakai! :) Hankin sen kirjan lisäksi varmaan lahjakortin New Yorkeriin tms :)
AP
Miksi et kysy vinkkejä tyttöjen äidiltä?
Itse kysyn ystävältäni ja aina olen saanut hyvät täsmävinkit lastensa lahjoihin.
Usein vielä muutamia vaihtoehtoja joista valita.
Dildot jokaiselle, koot iän mukaan, tuovat suklaata enemmän iloa ja nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et kysy vinkkejä tyttöjen äidiltä?
Itse kysyn ystävältäni ja aina olen saanut hyvät täsmävinkit lastensa lahjoihin.
Usein vielä muutamia vaihtoehtoja joista valita.
Koska äitinsä ei keksi itsekään, mitä ostaisi lapsille :D Eli kysytty on!
Budjettia kun ei tiedä, tai edes mistä tykkäävät. 20v lle ehkä lahjakortti johonkin sisustusliikkeeseen, jos vaikka asuu omassa kodissa. Nuoremmille ehkä lahjakortit sekatavarakauppaan, saavat itse valita mitä haluavat.