Löysin vaimoni ja hänen ex:n sänkypuuhista!
Siinä lensivät molemmat aika komeasti ulos ja akkaa en enää meidän kotiin päästä. Lapset haluan itselleni, neuvoja yksinhuoltajuuden saamisesta?
Masa
Kommentit (7)
Vaimosi pitäisi olla TOSI huono äiti, että sulla olis edes mahdollisuuksia. Huono vaimo ei ole sama kuin huono äiti. Mutta tsemppiä sulle kuitenkin, kamala tilanne. Älä kuitenkaan niitä lapsia riitoihin vedä..
No ei se mitään, soitin juuri appiukolle ja kerroin mitä tapahtui ja mitä aion tehdä. Soitan vielä EX:n vaimolle niin eiköhän siinä ole hetkeksi.
Eli yksinhuoltajuutta et saa sillä perusteella että vaimo pettää. Tediän suhteella ja teidän välisillä erimielisyyksillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa minne lapset sijoitetaan. Ja muista että lapset ovat viattomia ja tarvitsevat äitiään (oli sitten kuinka p*ska sinulle tahansa). Älä koskaan käytä lapsia aseena erossa. Sinun on laitettava omat tunteesi taka-alalle ja ajateltava lapsia, niin julmaa kuin se onkin.
Itse olen nainen ja eronnut täysin p*skasta miehestä, mutta vaikka olisinkin halunnut " kostaa" miehelle, niin lapsen takia laitoin omat tunteet taka-alalle. Tottakai keskenään tapeltiin ja lujaa, mutta koskaan ei lapsen asioista, eli meillä yteishuoltajuus ja isä näkee lastaan niin usein kun haluaa. Ja voin sanoa että nyt 5v myöhemmin olen onnellinen että ainakin minä osasin käyttäytyä kuin aikuinen erossa.
Luulette, että kaikki mitä teette on oikein ja sitten puolustatte kun teette väärin. Kohta varmaan mun syy. Ihania ootte!
Onneksi on kaksi poikaa!
Vierailija:
Eli yksinhuoltajuutta et saa sillä perusteella että vaimo pettää. Tediän suhteella ja teidän välisillä erimielisyyksillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa minne lapset sijoitetaan. Ja muista että lapset ovat viattomia ja tarvitsevat äitiään (oli sitten kuinka p*ska sinulle tahansa). Älä koskaan käytä lapsia aseena erossa. Sinun on laitettava omat tunteesi taka-alalle ja ajateltava lapsia, niin julmaa kuin se onkin.
Itse olen nainen ja eronnut täysin p*skasta miehestä, mutta vaikka olisinkin halunnut " kostaa" miehelle, niin lapsen takia laitoin omat tunteet taka-alalle. Tottakai keskenään tapeltiin ja lujaa, mutta koskaan ei lapsen asioista, eli meillä yteishuoltajuus ja isä näkee lastaan niin usein kun haluaa. Ja voin sanoa että nyt 5v myöhemmin olen onnellinen että ainakin minä osasin käyttäytyä kuin aikuinen erossa.
älä yleistä hei! mieti vähän. en minäkään kaikkia miehiä hauku.
ja sulle nro5, vaikka olisi ollut pielessä mikä tahansa, se ei oikeuta pettämään.
sama prosessi siis meneillään...