ahdistava työpaikka
Minulla on vakituinen työpaikka yhdessä firmassa. Pomo on todella arvaamaton, koskaan ei tiedä mistä päin tuulee. Viimeaikoina on siellä myös tapahtunut outoja asioita, mm. avaimien katoamisia jäljettömiin ym.
Olen raskaana aika alussa. En ole pomolle vielä kertonut. Olen suunnitellut etten kerrokaan, vaan sanon itseni irti ssopivasti ennen äitiyslomaa, enkä halua olla enää missään yhteydessä siihen paikkaan. Kaikki, kenelle olen suunnitelmani kertonut, pitävät minua hulluna, kun on kerran vakipaikka ja kaikki. Olenko hullu? Todennäköisesti pomoni yrittää minut keinolla millä hyvänsä saada firmasta ulos kun saa tietää raskaudestani, vaikka valheellisin keinoin. Yksi työkaverini lavastettiin varkaaksi ja sai potkut.
Olenko hullu? Omasta mielestäni olen hullu, jos JÄÄN sinne.
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:48"]Yksi työkaverini lavastettiin varkaaksi ja sai potkut.
[/quote]
Miksi ette tehneet asiasta rikosilmoitusta?
[/quote]
suoraan sanottuna pomo on niim arvaamaton ja pelottava, ettei kukaan uskaltanut puuttua asiaan. Todella surullista, mutta totta. Firma on pieni, alle 20 työntekijää.
Pomo vaihtoon. Raskaana olevaa ei saa irtisanoa, raskaus ei ole syy. Ja pomosta liittoon valitus.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 14:01"]Pomo vaihtoon. Raskaana olevaa ei saa irtisanoa, raskaus ei ole syy. Ja pomosta liittoon valitus.
[/quote]
kuinka pomo laitetaan vaihtoon, kun on hänen oma pieni yritys?
Tarkennus vielä, työkaverini ei saanut raskauden takia potkuja, pomo ei vain tykännyt hänestä.
ap
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 13:48"]Yksi työkaverini lavastettiin varkaaksi ja sai potkut.
[/quote]
Miksi ette tehneet asiasta rikosilmoitusta?