APUA! Pitäkää mua hereillä!
Katselen tässä telkkarista Käenpesää. Olen aika humalassa ja ruoka on uunissa. Tunnin päästä valmista (kai). Pitäkää mua hereillä nyt ainakin se tunti! Kyselkää jotain, kertokaa jotain! Millainen päivä ja ilta teillä oli? Mikä vielä valvottaa?
(En viitsi ottaa ruokaa uunista keskeneräisenä, koska on aivan kauhea nälkä.. en ole taas muistanut syödä muutamaan päivään.)
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 03:28"]Muutamaan päivään?? Huh! :D miten?
[/quote]
En tiedä. Olen aika usein muutaman päivän syömättä, etenkin jos juon. On paljon seuraa ja tekemistä, ei edes muista ruokaa.
En tiedä miten paljon syömishairiötausta vaikuttaa tähän, mutta luulen että kroppa jo silloin tottui tähän.
Nyt olen humalassa (juon tosin enää vain vettä) ja yksin, iski nälkä, joten ajattelin käyttää tilaisuuden hyväksi ja tehdä ruokaa :D
AP
Aivan.. no hyvä että kuotenkin nyt muistit :D /2
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 03:36"]Nam. Mitä tulossa? :p
[/quote]
Kanaa itse tehdyllä tulisella marinadilla ja riisiä&vihanneksia. Tuota vain sattui tekemään mieli ja oli vielä kaikki tarvittava valmiina, joten helppo homma.. paitsi tämä aika, olisinpa tehnyt vain nuudeleita :D
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 03:37"]Aivan.. no hyvä että kuotenkin nyt muistit :D /2
[/quote]
Joo, pitää välillä, välttämätön paha :D
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 03:47"]käenpesä?
[/quote]
Se suomalainen tv-sarja. Tulee nyt Livillä, aikoinaan taisi tulla maikkarilta?
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 03:49"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 03:47"]käenpesä? [/quote] Se suomalainen tv-sarja. Tulee nyt Livillä, aikoinaan taisi tulla maikkarilta?
[/quote]
aa,se ikivanha:D eiks siit oo jo yli kymmenen vuotta aikaa ku se tuli
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 03:51"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 03:49"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 03:47"]käenpesä? [/quote] Se suomalainen tv-sarja. Tulee nyt Livillä, aikoinaan taisi tulla maikkarilta?
[/quote]
aa,se ikivanha:D eiks siit oo jo yli kymmenen vuotta aikaa ku se tuli
[/quote]
Joo! Ikuisuus! :D
Mut pakko oli se laittaa tuohon näkymään kun ei jaksa voittostudiota/ennustaja-tvtäkään..
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 03:53"]
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 03:51"][quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 03:49"] [quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 03:47"]käenpesä? [/quote] Se suomalainen tv-sarja. Tulee nyt Livillä, aikoinaan taisi tulla maikkarilta? [/quote] aa,se ikivanha:D eiks siit oo jo yli kymmenen vuotta aikaa ku se tuli [/quote] Joo! Ikuisuus! :D Mut pakko oli se laittaa tuohon näkymään kun ei jaksa voittostudiota/ennustaja-tvtäkään..
[/quote]
Tosiaan toi aika tuntuu viel pidemmält ajalt,ku olin vast joku kymmenen vanha ku toi pyöris tvees,haha
Miksi juot viikolla keskellä yötä? Onko monen päivän putki? Mies vai nainen, minkäikäinen? Mitä joit? :)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 03:59"]Miksi juot viikolla keskellä yötä? Onko monen päivän putki? Mies vai nainen, minkäikäinen? Mitä joit? :)
[/quote]
Olen juonut nyt neljä päivää putkeen. Sitä ennen pari päivää selvinpäin ja ennen sitö viikon putki.
Ei ole muutakaan juuri nyt. Koulusta sairaslomalla, ei lapsia, ei miestä. Juon varmaan pahaan oloon ja osittain yksinäisyyteen, sillä juodessahan "kavereita" riittää. Olen parikymppinen nainen. Join vähän kaikkea sekaisin (lonkeroa, siideriä, kaljaa, salmarin..).
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 04:07"]Sekopää juoppo
[/quote]
Miksi noin sanot? Mikä minusta mielestäsi tekee sekopää juopon?
Itseasiassa en sanoisi että olisin sekopää, juoppo tai dena.
Viimeiset kolme viikkoa on ollut alkoholin liikakäyttöä, siitä on ollut puhetta hoitokontaktini kanssa. Sitä ennen olin aivan normaali, kävin koulussa ja töissä. Romahdin nulkumisongelman takia ja nyt ajattelin taas laittaa itseni kuntoon (ilman alkoholia) ja palata sekä kouluun että töihin.
Katsoisin myös peiliin jos toisia lähtisin muutaman lauseen perusteella haukkumaan, mutta yöprovoilla eri asia :)
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 04:16"]Itseasiassa en sanoisi että olisin sekopää, juoppo tai dena.
Viimeiset kolme viikkoa on ollut alkoholin liikakäyttöä, siitä on ollut puhetta hoitokontaktini kanssa. Sitä ennen olin aivan normaali, kävin koulussa ja töissä. Romahdin nulkumisongelman takia ja nyt ajattelin taas laittaa itseni kuntoon (ilman alkoholia) ja palata sekä kouluun että töihin.
Katsoisin myös peiliin jos toisia lähtisin muutaman lauseen perusteella haukkumaan, mutta yöprovoilla eri asia :)
[/quote]Yleensä dena kieltää ongelman
Lue omat kirjoitukset ! Sinä olet RAPAJUOPPO !
Muutamaan päivään?? Huh! :D miten?