Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö teitä iso munaisten miesten vaimot satu?

Vierailija
14.01.2015 |

Seksin harrastaminen ja varsinkin sen jälkeen? Miehelläni on aivan normaali keskimittainen ja joudumme käyttämään liukuvoidetta, että saamme sen sisään, ei auta oma kosteus. Seksi on ihanaa, mutta monesti menee liian syvälle tai puristaa liikaa jonka takia myös sattuu. Nytkin on pimppi hellänä kun harrastimme seksiä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä sen pitää tuntuakin. Tietää harrastaneensa seksiä. Kunnolla nussiessa ei tee minuutin päästä mieli uudelleen.

Vierailija
2/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venyyhän se käytössä. Mukautuu vähitellen, kuten liian tiukat farkutkin jalkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui. Olihan se kiihottavan näköinen, mutta ai tana! Oikeasti sattui istua seuraavana päivänä..

Vierailija
4/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:59"]Siltä sen pitää tuntuakin. Tietää harrastaneensa seksiä. Kunnolla nussiessa ei tee minuutin päästä mieli uudelleen.
[/quote]

Vaikka meillä olisi parin minuutin pikaiset, niin silloinkin on tämä ongelma.

Vierailija
5/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:00"]Sattui. Olihan se kiihottavan näköinen, mutta ai tana! Oikeasti sattui istua seuraavana päivänä..
[/quote]

Mua sattui ihan vaan pelkkä alapään olemassa olo seuraavana ja sitä seuraavana päivänä. Seuraavan päivän istuin suurin piirtein kokonaan vadissa lämpimässä vedessä se auttoi hieman lievittämään kipua.

Vierailija
6/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui alkuun ja piti olla supervarovainen. Olemme koon puolesta muutenkin aika epäsuhtainen pari. Olen miestäni 30 senttiä lyhyempi eli todennäköisesti rakenteeltanikin melkoisesti pienempi. Synnytykset auttaneet asiaa. Nykyään tosi hyvää seksiä.

Vierailija
7/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:09"]Sattui alkuun ja piti olla supervarovainen. Olemme koon puolesta muutenkin aika epäsuhtainen pari. Olen miestäni 30 senttiä lyhyempi eli todennäköisesti rakenteeltanikin melkoisesti pienempi. Synnytykset auttaneet asiaa. Nykyään tosi hyvää seksiä.
[/quote]

Olen synnyttänyt kaksi lastamme alakautta, mutta yhä tämä "ongelma" on ja pysyy.

Vierailija
8/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska olen kokoa "se on ku patongin heittäis messuhalliin".

Vierailija
9/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys tuskin vaikuttaa pituuden aiheuttamaan kipuun. Paksuuteen kyllä.. sori ohis

Vierailija
10/14 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei satu, olen kahden auton talli:)

Vierailija
11/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:57"]Seksin harrastaminen ja varsinkin sen jälkeen? Miehelläni on aivan normaali keskimittainen ja joudumme käyttämään liukuvoidetta, että saamme sen sisään, ei auta oma kosteus. Seksi on ihanaa, mutta monesti menee liian syvälle tai puristaa liikaa jonka takia myös sattuu. Nytkin on pimppi hellänä kun harrastimme seksiä.
[/quote]eli oletko ns hiekkapilluinen

Vierailija
12/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu mut silleen sopivasti. ;-)

Vierailija
13/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, piti vaihtaa pienempään

Vierailija
14/14 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 22:59"]

Siltä sen pitää tuntuakin. Tietää harrastaneensa seksiä. Kunnolla nussiessa ei tee minuutin päästä mieli uudelleen.

[/quote]

samaa mieltä: ei satu mutta tuntee saaneensa jotain parempaa ja suurempaa.

Pillu mukautuu ison kalun ympärille, kuin säämiskä hansikas käteen.