Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole alkoholisti, mutta....

Vierailija
14.01.2015 |

En ole alkoholisoitunut, mutta tykkään juoda viiniä yksin, jopa pullollisen (minulla on hyvä viinapää) . Olen ollut pitkään ahdistunut ja masentunut. Asuntoni on ollut ihan karmeassa kunnossa, tuskin kenelläkään yhtä sotkuista. Kävin ostamassa pullon punaviiniä ja nyt parin lasillisen jälkeen saanut tiskattua karmean tiskikasan.. vielä olisi lattiat pesemättä, pinnat pyyhkimättä, pyykit pesemättä ja kaikki sälä pitäisi saada paikoilleen. :/ poltin ennen pilveä säännöllisesti ja olen vähentänyt sen niinkin hyvin että poltan kerran kuukaudessa, tämä pössyttelyn "lopettaminen" on ollut minulle erittäin hermoja raastavaa ja nyt aloin miettimään että onko se järkevämpää oikeasti ostaa pullo viiniä kerran-2 viikossa ja juoda se yksin vaiko polttaa sitten ne pari hatsia? Onko kellään muulla tälläistä ongelmaa saada asioita aikaiseksi jotenkin rentoutumalla päihteiden kautta? Juotteko koskaan alkoholia yksin? En käytä mikäänlaisia kemikaalia sisältäviä lääkkeitä, muutakuin kuukautisten aikana pari buranaa. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöö, onko täällä ketään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla