Miss Helsingille satelee anteeksipyyntöjä!
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015011419020216_vi.shtml
Tuossa Iltalehden artikkelissa Rosanna väittää, että hänelle on tullut kymmeniä anteeksipyyntöjä ihmisiltä, jotka ovat hätäisesti katsoneet hänen kuvaansa heti kruunaamisen jälkeen... Miksi en nyt ihan usko tätä?
Toisekseen Rosanna väittää kovasti kaikissa haastatteluissa, että häntä ei kiinnosta mitä muut hänestä ajattelevat, mutta nyt taas tässäkin artikkelissa puolustelee itseään ;
Rosanna kertoo, että kisameikki oli hänen itsensä valitsema.
- Mutta kaiken jännityksen ja muun jälkeen ei voi yksinkertaisesti näyttää hyvältä. Kisa kesti kaikkiaan 12 tuntia. Show-meikki toimi lavalla mutta ei enää keskiyön aikaan lähikuvassa, puntaroi Rosanna.
Mielestäni näyttää tuonkin artikkelin kuvissa ihan samalta kuin muissakin ja huomaa, että photoshop on laulanut. Varsinkin tuo alin kuva on mielestäni kaamea.
Omasta ulkonäöstäni voi olla montaa mieltä, mutta minä en olekkaan mennyt missikisoihin, joissa sitä julkisesti arvostellaan.
Kommentit (14)
Mä en tajua tuota missiä. Ensin itse asettuu ehdolle kilpailuun, jossa arvionnin peruste on NIMENOMAAN ULKONÄKÖ. Sitten kitisee siitä, kun hänen ulkonäköään arvioidaan.
Saanko arvata... Tämän ketjun kitisijät ovat meikittömiä, "luonnollisia" 130kilon ojaporsaita :) kuten ainoat tutut, joiden olen huomannut facebookissa tästä aiheesta avautuvan.
Joo no minusta hän ei ole ruma, vaan kovin tavallinen. Ei kaunotar, ei rumilus. Perus pallinaama suomalainen. Ihan ok.
Miks tästä on tullut näin iso hulabaloo? Ketä edes kiinnostaa joku miss Helsinki
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:33"]Saanko arvata... Tämän ketjun kitisijät ovat meikittömiä, "luonnollisia" 130kilon ojaporsaita :) kuten ainoat tutut, joiden olen huomannut facebookissa tästä aiheesta avautuvan.
[/quote]
Jep, sama täällä, kenenkään kauniin/normaalinnäköisen en ole huomannut häntä arvostelevan. Samat possut keuhkosivat myös best model of finland -malleista :D.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:33"]Saanko arvata... Tämän ketjun kitisijät ovat meikittömiä, "luonnollisia" 130kilon ojaporsaita :) kuten ainoat tutut, joiden olen huomannut facebookissa tästä aiheesta avautuvan.
[/quote]
Sinä kitsijä et ole yhtään parempi kun kutsut toisia ojaporsaiksi. Eli mikä pointti oli tässä viestissä?
Miten noi tyhmät tyrkyt jaksaa aina keksiä tollasii tarinoita? ai joku pyysi anteeksi???Todista se!ota kuva niistä pahoittelyviesteistä!vituttaa tommoset omassa päässä kekaityt jutut!!! muija samaa roskaa ky maisa torppa,katri sorsa jne
Kropasss ei oo mitään kuin silikonit. Ällöt reidet. Ja vammanen naama. Mun mielipide vaan. Kauniimpia on ihan taviksina.
Upeakroppainen nainen. Mutta eivät hänen kasvonpiirteensä ole kauniit. Ehkä erikoiset. Vahva leuka jne. Lisäksi tuo silarit ovat todella hassunnäköiset. Ja täyteaineet nuoren naisen kasvoissa ovat hmm... no eivät ne häntä kaunista. Oikeasti.
Kauneuskisoissa täytyy olla paksu nahka.
Eiköhän se liikkuva kuva kerro totuuden. Ei tarvitse kuin Rosannan avata suunsa niin jo viinan polttama ja ylimielinen ääni pilaa ne pienetkin kauneuden "vivahteet" mimmistä. Näillä vivahteilla tarkoitan silmän muotoa joka on ainut ok asia naamassa. Tosin silmätkin feikit ripsillä, mutta jos pitää jotain kaunista sanoa. Huulet feikit, luusto jykevä, liian maskuliininen leuka, iho tunkkainen ja sen näköinen että alkoholi maistunut rankemmalla kädellä.
Todella noloa ottaa nyt jälkikäteen yhteyttä iltalehteen ja kaupitella jotain uusia kuvia nyt koko kansalle nähtäväksi; hei katsokaa mua, oikeasti näytän tältä! Siinä on meikkaajalla mennyt tovi hiuksia ja naamaa laitellessa. Oikein ammattikuvaaja joka laittanut kaikki valaistuksest viimisen päälle ja photarilla häivytetty iho raikkaan näköiseksi. Tuolla setillä nyt saa kenestä tahansa kauniin! Eiköhän ne tilannekuvat ja videokuva kerro totuuden miltä OIKEASTI NÄYTTÄÄ.
Eniten ihmettelen jopa Marttiinan kommentteja; "Rosannaa ei voi sanoa rumaksi jos näkee livenä" "hän esittää omanlaista kauneutta" Taitaa Marakin olla puhunut itsensä pussiin.
Rosannankin on turha puhua jostain kotikasvatetuista käytöstavoista kun lueskelin erästäkin ketjua hänen äidistään. Kyllä veti sanattomaksi.
Pitäisi tietää, missä kohtaa on paras vaan olla hiljaa ja antaa "kohun" laantua.
Millaisia anteeksipyyntöjä porukka oikein lähettelee?
"Anteeksi Rosanna, katsoin kuvasta väärin että olet ruma, mutta kuvassa et ollutkaan sinä ja oletkin sittenki kaunis."
WTFUUUUUUUUUUCK
Onhan toi Iltalehden artikkeli ihan naurettava. Tyyliin "kaikki muut uudet ja vanhat kuvat valehtelevat, näissä shopatuissa ja vahvasti meikatuissa kuvissa näet miten kaunis Rosanna oikeasti on."