JUURI NYT kirvesmurhaaja OULUSSA
Poliisi varoittaa liikkumasta alueella
Kommentit (225)
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:30"]
Hommafoorumilla koettiin juuri kollektiivinen orgasmi.
[/quote]
Osaatpa ajatella kieroutuneesti. Hommalla suurin osa porukasta PELKÄÄ, että Suomessakin alkaa ghettoutuminen ja väkivaltaisuus yleistyä eikä todellakaan halua, että maailmalta tullaan tänne tappamaan, raiskaamaan ja ryöstelemään. Hommassa on myös ihmisiä, jotka ovat jopa itse joutuneet mamujen uhreiksi.
Taidat itse saadat orgasmisi jostain oudosta...
[/quote]
Hommailuun ja muuhun hourupäiseen "kriittisyyteen" vaikuttaa kylläkin kuuluvan haaveilu siitä, että kaikki naiset, jotka ovat ikinä sanoneet mitään ääneen, esimerkiksi poliitikot, toimittajat ja tutkijat, raiskattaisiin. Av:n toinen Oulu-ketju oli täynnä näitä "Astrid Thors sai juuri orgasmin" -juttuja ja muuta tosi inhottavaa naisiin kohdistuvaa alapääjuttua.
Tällaiset jutut eivät kuulu asialliseen maahanmuutto- ja integraatiokritiikkiin. Ja tuiralaisena tällainen sattumanvarainen ja sairas väkivallanteko kyllä ahdistaa suuresti.
Oys vietiin tummaihoinen mies, ampunut itseään. Myllyojalla asunut somali joka on kirvesmurhaaja. Tämä oulun fb sivuilta jossa silminnäkijät kertovat.
rajakylässä ja Kaukovainiolla myös jotain häikkää ja poliiseja
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:11"]
Aika irvokasta Iltalehdeltä julkaista lukijan kuva, jossa näkyy toinen uhreista.
[/quote]
No yäk! Lähikuva ruumiistako? Kirveellä silvottu? En uskalla katsoa, mutta kuulostaa ihan kauhealta!
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:24"]
Aika irvokasta Iltalehdeltä julkaista lukijan kuva, jossa näkyy toinen uhreista.
[/quote]
No yäk! Lähikuva ruumiistako? Kirveellä silvottu? En uskalla katsoa, mutta kuulostaa ihan kauhealta!
[/quote]
No ei oo...
Tuisku oli ennen hieno, hyvin hoidettu ja rauhallinen pubi. Kymmenen vuotta sitten siellä tosin ei näkynyt aivokirurgeja eikä raketti-insinöörejä. Aivan vaan tavallisia suomalaisia pottunokkia..
Tuo tummaihoinen on hassu termi ja epäselväkin se on. Miksei voi sanoa jos joku on musta. Niinhän maailmallakin tehdään. Termistä oikein huokuu tietty poliittinen ylikorrektius. Mitä termiä mahdetaan käyttää esim. keskimääräisestä irakilaisesta? Onko tummaihoinen myös?
Muuten huolettaa, etteivät somalit ja muslimit vaan näillä pilaa erinomaista mainettaan.
Jos maahanmuuttaja riehuu Suomessa kirveen kanssa, sehän on osoitus täydellisestä kotoutumisesta. Kirves, känni ja hanki kun on sellainen pyhä perisuomalainen tappokolminaisuus. Ei mulla muuta. Jatkakaa.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:24"]
[/quote]
[/quote]
No ei oo...
[/quote]
Eihän tuosta näe edes millaiset vaatteet uhrilla on ? Joku otti hiukan turhankin tosissaan tuon kuvan
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:54"]
Jos maahanmuuttaja riehuu Suomessa kirveen kanssa, sehän on osoitus täydellisestä kotoutumisesta. Kirves, känni ja hanki kun on sellainen pyhä perisuomalainen tappokolminaisuus. Ei mulla muuta. Jatkakaa.
[/quote]
Turmiolan Muha-Matti
Tosiaan tilastollisesti tehdyista raiskauksista lähemmäs 90 % on tapauksia joissa tekijä on ollut ulkomaalainen että ei muuta kun lisää mamuja suomeen eduskunta!
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 20:30"] Hommafoorumilla koettiin juuri kollektiivinen orgasmi. [/quote] Osaatpa ajatella kieroutuneesti. Hommalla suurin osa porukasta PELKÄÄ, että Suomessakin alkaa ghettoutuminen ja väkivaltaisuus yleistyä eikä todellakaan halua, että maailmalta tullaan tänne tappamaan, raiskaamaan ja ryöstelemään. Hommassa on myös ihmisiä, jotka ovat jopa itse joutuneet mamujen uhreiksi. Taidat itse saadat orgasmisi jostain oudosta... [/quote] Hommailuun ja muuhun hourupäiseen "kriittisyyteen" vaikuttaa kylläkin kuuluvan haaveilu siitä, että kaikki naiset, jotka ovat ikinä sanoneet mitään ääneen, esimerkiksi poliitikot, toimittajat ja tutkijat, raiskattaisiin. Av:n toinen Oulu-ketju oli täynnä näitä "Astrid Thors sai juuri orgasmin" -juttuja ja muuta tosi inhottavaa naisiin kohdistuvaa alapääjuttua. Tällaiset jutut eivät kuulu asialliseen maahanmuutto- ja integraatiokritiikkiin. Ja tuiralaisena tällainen sattumanvarainen ja sairas väkivallanteko kyllä ahdistaa suuresti.
[/quote]
Minut on afrikkalainen raiskannut, enkä siitä kokemuksesta ikinä toivu. Pahinta ei ollut itse raiskaus, vaan siihen liittyneet asiat, joita en ikinä tällä palstalla tai muuallakaan kertoisi. Elämäni on vuosia ollut helvetillistä.
Ja kyllä, minä toivon samaa monille muille. Nimenomaan niille naisille, jotka puolustelevat ulkomaalaisia raiskaajia ja vähättelevät uhrien kokemuksia. Toivon sitä sydämestäni, enkä häpeä sanoa sitä tässä. Toivon, että nuo ihmiset joutuisivat kokemaan saman. Se tuskin saisi heitä yhtään myötätuntoisemmiksi, mutta se olisi oikeudenmukaista. Ihan yksinkertaisesti - oikeudenmukaista.
[/quote]
Maailmassa on kyllä paljon juttuja jotka ei tule olemaan oikeudenmukaisia ehkä ikinä
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:06"]
Tosiaan tilastollisesti tehdyista raiskauksista lähemmäs 90 % on tapauksia joissa tekijä on ollut ulkomaalainen että ei muuta kun lisää mamuja suomeen eduskunta!
[/quote]No ei ole! Suurin osa raiskauksen tehneistä on uhrin perhettä, läheisiä tai tuttuja! Nyt oikeesti noiden ihme keksittyjen tilastojesi kanssa.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:09"]
[/quote]No ei ole! Suurin osa raiskauksen tehneistä on uhrin perhettä, läheisiä tai tuttuja! Nyt oikeesti noiden ihme keksittyjen tilastojesi kanssa.
[/quote] itse asiassa tuosta prosenttimäärästä on tehty ihan tutkimuksiakin samoin kuin siitä että itsemurha tilastoja suomessa johtava miehet joissa syynä on useimiten mustasukkaisuus mutta sitäkin useammin ero tai ihmis-suhdeongelmat. Onhan se yksinäiselle miehelle paljon pahempi isku joutua yksin niin ettei huomiota saa joka paikasta niinkuin nainen
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:09"]
[/quote]
Olen myös kuullut paljon juttua että reippaasti suurimmassa osassa tapauksista on osallisena ulkomaalainen. Taidat itse keksiä tilastojasi tai olet itse maahanmuuttaja ?
yhteiskunta tosin itse tekee kokoajan "aikapommeja " ja mm näitä tappajia ja lisää huumeidenkäyttöä näillä tolkuttomilla ja tuhoontuomituilla työmarkkinoilla ja muulla valtion hyväksikäytöllä!!. Toivottavasti kansanedustajat tajuaa tämän joskus
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 00:16"]
yhteiskunta tosin itse tekee kokoajan "aikapommeja " ja mm näitä tappajia ja lisää huumeidenkäyttöä näillä tolkuttomilla ja tuhoontuomituilla työmarkkinoilla ja muulla valtion hyväksikäytöllä!!. Toivottavasti kansanedustajat tajuaa tämän joskus
[/quote]
Jos talous on vitullaan niin että vaimo jättää ja muutenkaan ei ole juuri elämässä valoa nii nei ihme jos flippaa ja tarttuu aseeseen tai kirveeseen
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 19:00"]
Ja ihan varmasti kasu.
[/quote]
oli vissii somppuli